Twój zakres obowiązków, Powitanie klientów i skierowanie ich do odpowiednich działów,, Obsługa rozmów telefonicznych według standardu obsługi,, Koordynacja pracy związanej z obiegiem dokumentacji,, Dbanie o wizerunek firmy,, Wsparcie wszystkich..
Twój zakres obowiązków, wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych, przyjmowanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości, dbałość o pozytywny wizerunek firmy, naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów..
Twój zakres obowiązków, profesjonalna obsługa Gości ( przyjmowanie rezerwacji, korespondencji mailowej, meldowanie oraz wymeldowywanie ), prezentowanie dostępnych usług hotelowych oraz ich aktywna sprzedaż, rozliczanie pobytów, wystawianie FV oraz..
Zakres obowiązków:bieżąca obsługa recepcji, sporządzanie codziennych raportów, obsługa systemu rezerwacji, sprzedaż usług, współpraca z innymi działami w firmie, obsługa kawiarni, meldowanie i wymeldowywanie kuracjuszy Wymagania:Wymagania konieczne:
Twój zakres obowiązków, Powitanie i obsługa gości, zapewnienie im wysokiej jakości obsługi,, Organizowanie spotkań, konferencji i rezerwowanie sal konferencyjnych,, Prowadzenie terminarza i zarządzanie rezerwacjami,, Obsługa urządzeń biurowych,..
Poszukiwany recepcjonista. Hotel Rondo w Wąbrzeźnie zatrudni na podstawie umowy zlecenia recepcjonistkę Opis stanowiska: obsługa centrali telefonicznej, profesjonalna bieżąca obsługa gości, wystawianie faktur VAT, dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
Ref: L97R7X84 Nasz klient, 4* hotel w Limassol na Cyprze, poszukuje entuzjastycznego recepcjonisty na pełny etat, który dołączy do zespołu Front Office. Funkcje i obowiązki: Rejestrowanie gości, przydzielanie pokoi i spełnianie specjalnych życzeń, gd
Obiekt hotelowy Pałac Łazienki II w Ciechocinku woj. kujawsko-pomorskie poszukuje osoby na stanowisko Recepcjonistka / Recepcjonista do głównych zadań należeć będzie: • wykonywanie czynności związanych z bezpośrednią obsługą gości hotelowych •..
Zadania: • bieżąca obsługa gości hotelu • przyjmowanie rezerwacji • wystawianie faktur • dbanie o prawidłowy przepływ informacji Wymagania: • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, dodatkowym atutem będzie znajomość innych jęz