Z całego serca życzę każdemu takiego doktora jakim jest dr Michał Bielawski. Jeśli chodzi o personel to również muszę przyznać, że wyróżnia się on pełnym profesjonalizmem, zrozumieniem i wsparciem dla pacjenta. Serdecznie polecam :)
Próbowałam umówić się od miesiąca a gdy już się umówiłam- Pani zadzwoniła i powiedziała, że jednak zapomnieli mnie wpisać i będę czekać kolejny miesiąc. Gdy dzwoni się na infolinię trzeba czasem 3 razy powtórzyć 3 różnym osobom po co się dzwoni, bo rejestracja pierwsza jest w Warszawie. Placówka nastawiona na zysk, nie jest nastawiona na pomoc pacjentom.
Recepcja pozbawiona empatii, nie wychodząca na przeciw potrzebom pacjenta. Placówka nastawiona na zysk. Po pół roku leczenia odmówiono mi wystawienia e-recepty na kontynuacje leku, który miał mi starczyć do ustalonego terminu wizyty. Placówka oczekuje, że zapłacę teraz u innego lekarza 300zl aby dostać receptę i po 3 tygodniach kolejne 300zl za wizytę u mojego lekarza. Nikt nie bierze pod uwagę, że taka zmiana lekarza jest dla pacjenta nieprzyjemna ,a kolejne opłaty to przesada. W tej sytuacji pacjent zostaje bez leku na 3 tygodnie. Czy tak powinno wyglądać leczenie lekami psychotropowymi i opieka nad pacjentem? ? ?
Przykro mi to pisać, ale placówka myli potrzebujących pacjentów z bankomatami.
Pierwsza wizyta była ok, dostałam pomoc. Po 3 dniach, pozostając w kiepskim stanie, zapytałam placówkę o możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego w ramach poprzedniej wizyty. Kazano mi się umówić na kolejną... ok. Niech będzie. Druga wizyta trwała 5 minut, kosztowała drugie 300 zł. Trudno... pani doktor zdążyła już o mnie zapomnieć. Też trudno. Mogła choć zajrzeć do komputera, zamiast pytać, co sprowadza mnie do niej pierwszy raz.
Kilka dni później poprosiłam placówkę o wystawienie prostego zaświadczenia w języku angielskim. O tym, że potrzebuję przepisanych mi leków na receptę, abym mogła bezpiecznie wyjechać z nimi za granicę. Nie tylko chciano ode mnie umówienia się, znowu, ale ta kartka miała kosztować 160zł. Dodatkowo kartka i tak byłaby w języku polskim, co zakomunikowano z pretensją. Bo skąd założenie, że pracownik zna angielski...
Nie kryłam rozczarowania. Nie zaproponowano mi żadnego innego rozwiązania. Jedynie zapłacić kolejne X-set złotych i to jeszcze za nic nie warty papier, który musiałabym tłumaczyć u biegłego. Tym bardziej ze zdumieniem przeczytałam wasze wypowiedzi, że pacjentom obcojęzycznym każecie płacić sobie jeszcze więcej, bo wasz wykształcony personel posiadł wiedzę medyczną w tylu obcych językach... a prostego zaświadczenia i tak nie ma kto wystawić.
Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej reszty opinii. Zwłaszcza obcokrajowców. Po samych wypowiedziach placówki dobrze widać, jakie ma priorytety - hajs, hajs i jeszcze raz hajs.
Empatii u nich nie znajdziecie.
Stanowczo odradzam. Wciąż potrzebuję pomocy, ale na pewno nie wrócę już do tej placówki.
2 razy próbowałem umówić sie na wizity, i 2 razy została odwołana
1. Umowilem sie przez znanyjliekarz, nie dostalem wiadomosc odnosnie oplaty przed wizytem. Byłem umówiony na wizyty stacjonarna, o odwołaniu wizyty dowiedziałem po przyjściu. Jak się okazało tą wizyta w ogóle powina byla bycz online, chociaz na stronie nie bylo informacij. (screenshot in attached)
2. Spróbowałem zapisać się na wizyty na miejscu. Na rejestracji powiedzieli że dostanę SMS z info do zapłaty, ale dostałem dopiero w niedziele SMS z odwołaniem wizyty przez brak płatności.
Niestety do liekarza tak i nie trafiłem. Więcej już nie próbowałem się umówić w klinice.
Najlepszy lekarz na jakiego trafiłam! Pani dr Zuzanna Poczta to wspaniała osoba. Miła, sympatyczna a przede wszystkim niezwykle profesjonalna. Bardzo cierpliwie i z zainteresowaniem mnie wysłuchała. Co ważne, chyba właściwie zdiagnozowała, bo zastosowane leczenie naprawdę jest skuteczne. Bardzo dziękuję i serdecznie polecam.
Tragedia bardzo nie polecam, szczególnie dla anglojęzycznych pacjentów, moj chłopak- anglojęzyczny za każdym razem czekał na spotkanie, doktorzy przychodzili spóźnieni i po zapłacie odmawiali rozmowy ze względu na język angielski, żadnego zainteresowania klientem, 350 zł za 10 min gdzie lekarze nie potrafią nic powiedzieć w języku angielskim który w obecnych czasach jest podstawa, kpina !!!!!!! przez pomyłkę pani recepcjonistki chłopak zostal poproszony o dopłacenie 100 zł mimo ze umówił się na inna kwotę.
Naprawdę złe miejsce. Oferują psychiatrę, który odkłada słuchawkę, gdy tutaj mówisz po angielsku. nawet jeśli byli świadomi, że mówię tylko po angielsku. W końcu oddzwaniają i mówią, że innego lekarza mogę dostać tylko wtedy, gdy zapłacę 100 zł więcej. Zapłaciłem za pomoc i mimo to spróbuję zdobyć więcej pieniędzy. Również obsługa jest naprawdę zła, zły kontakt, złe ustawienie spotkania i komunikacja, nie mogę nikomu doradzić, aby tu poszedł.
Telefonicznie zostałem oszukany w sprawie konkretnej terapii i pomocy w przy mojej przypadłości. Na miejscu okazało się, że psycholog nie ma o tym zielonego pojęcia i nawet nie wie po co ja tu jestem. Mimo, że miała potwierdzić rzekome kwalifikacje przy telefonicznej rejestracji.... Oszuści jednym słowem
Po umówieniu przez znany lekarz nagle dzwoni jakas panienka, że mam już dokonać wpłaty "BO TAK". Nigdzie na stronie znany lekarz takiej informacji nie ma. Uważajcie!