Dla kierowców porażka kilkugodzinny postój na rozładunek, pomimo ich awizacji godzinowych ,nie ma nawet miejsca na postój trzeba odjechać i stać po krzakach ,totalne zero a nawet mniej niz zero tyle też powinno być gwiazdek ZERO
Jak sama nazwa wskazuje faktycznie totalne ZERO! Nie odbierane śmieci w terminie podanym. Śmieci stoją kilka dni przed bramą, tłumaczenie firmy jest zawsze że auto się zepsuło bądź mają małe opóźnienie. Jeśli w ogóle da się skontaktować. Telefonu niestety nikt nie odbierze. Więc pojechałam pod drzwi, ciągle wybierając numer... I dziwne bo Pani nie była zajęta... innym razem pojechałam parę minut po 15tej pod drzwi skoro się nie dało dodzwonić A tam karteczka że do 15tej... Ale na stronie nie dało się zaktualizować godzin zamknięcia. Myślę że urząd miasta powinien się zainteresować firma, bo z tego co mi wiadomo w sąsiadujących miastach gdzie działa konkurencja wygląda to znacznie inaczej.
Obsługa telefoniczna klienta? Tak się nie powinno to nazywać. Kompletne zlewanie klienta. Telefon informuje od 9 do 12 iż liczba oczekujących na telefonie to dwie osoby- śmieszne. Nie polecam. Panowie wywodzący śmieci bezczelni i nie mili. Wszystko oceniam na zero.
Prawie rok temu (dokładnie 11 m-cy) pracownik firmy uszkodził mi pojazd (zdarza się), niezwłocznie zgłosiłem do tejże firmy szkodę. Przez ten prawie rok jeździłem, prosiłem, dzwoniłem, wysyłałem przedsądowe wezwania do zapłaty, bez odzewu. Raz nawet zostałem wyśmiany. Po przekazaniu pełnomocnictwa kancelarii adwokackiej sprawa została rozwiązana w ciągu 2 tygodni. Pracownik zajmujący się likwidacją szkód w firmie Pre Zero (dawniej Tonsmeier Południe) nie powinien tam pracować. Nie życzę podobnych przygód nikomu.
PS Wniosę jeszcze pozew do sądu z powództwa cywilnego o zwrot poniesionych kosztów: Paliwo, listy polecone z potwierdzeniem odbioru, wynagrodzenie dla adwokata.
Jedyne co mnie ratowało to nagranie z monitoringu.