Z całego serca polecam internet od Premium Mobile! Jestem naprawdę bardzo zadowolona. Internet działa szybko, nie zacina się i spokojnie starcza mi na cały miesiąc, mimo że korzystam z niego codziennie. Wcześniej miałam internet z Plusa i środki znikały momentalnie, a tutaj w końcu mam spokój i pewność, że wszystko działa jak należy. Obsługa jest bardzo miła, pomocna i zawsze doradzi, Widać, że im zależy na kliencie. Naprawdę świetna jakość w dobrej cenie polecam każdemu.
Mam ofertę telefoniczną za 24,70 zł i ofertę internetową za 69,90 zł (po rabacie 64,90 zł). Bardzo dobra jakość usług i bardzo dobra cena za to, co się w cenie dostaje. Umowa na czas nieokreślony daje zaś duży komfort psychiczny.
Jakość usług jest taka sama jak w sieci Plus, cennik 25% niższy niż w sieci Plus no i zasięg sieci Plus. Podobno Premium Mobile to spółka córka Polkomtela, z identycznym kapitałem i nawet adresem siedziby. Nie wiem skąd te negatywy, może od konkurencji ale za tą cenę jak najbardziej polecam.
właśnie od 3 tygodni nie mam sygnału ja i cała moja rodzina,która mnie odwiedziła, a korzystają z sygnału premium , nie może zadzwonić i odebrać telefonu.Monituję od 7 lipca - odpowiedzi są szablonowe..przekażemy, oddzwonimy, wyślemy wiadomość.....nic więcej.Wysłałam skargę do zarządy, cicho, pofatygowałam sie osobiście do zarządu - nie wpuszczono mnie...pani sekretarka czuje sie bezkarna, firma gardzi ludżmi....ręce opadają.
Dziwi mnie duża liczba negatywnych opinii. Korzystam od kilku lat i nigdy nie miałem większych trudności. Obecnie przesiadam się na inną sieć bo ma nieco lepszą ofertę, ale wciąż Premium Mobile jest w czołówce. Jedyna rzecz która mnie trochę śmieszy i trochę razi to fakt, że połączenie z infoliniay Premium Mobile kosztuje 29 gr za minutę z telefonu w Premium Mobile. Do wszystkich innych numerów (również na infolinię) innych sieci mogę z tego samego numeru zadzwonić za darmo.