Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, wyższe (w tym licencjat), inne Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLNRodzaj umowy
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:- Prowadzenie zagadnień metrologii elektrycznej, elektronicznej i energetycznej, diagnostyka usterek- Współudział w ustalaniu planów zapotrzebowania energii elektrycznej, cieplnej i gazowej oraz nakładów finansowych na energię
2025-12-12 18:40:41Zakres obowiązków:Pełna treść ogłoszenie o naborze dostępna jest w BIP Prokuratury Okręgowej w Częstochowie w zakładce "oferty pracy". Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inneInne wymagania: Na stanowisku asys
2025-12-12 18:40:41Praca w biurze – rekrutacja, ogłoszenia, kontakt z klientem Klaver Sp. z o.o. (Częstochowa, ul. Gminna 131) poszukuje osób do pracy biurowej. Stanowisko: Rekruter Zakres obowiązków: • – odbieranie telefonów i kontakt z kandydatami • – wstępna se
2025-12-12 05:05:25Szukam ogarnietej osoby od social mediów i ogłoszeń! Twoja mantra to ctrl+c, ctrl+v Komputer to Twój przyjaciel Szybkie tempo pracy Cię nie przeraża Masz doświadczenie w social mediach? Odezwij się! CV wyślij na: @ Tel: +48 570 670 866
2025-12-11 21:05:26Prawo i dziedziny pokrewne
2025-12-11 08:55:05Wymagania Wymagane dokumenty i druki oświadczeń do pobrania znajdują się na stronie BIP Prokuratury Okręgowej w Częstochowie w zakładce
2025-12-11 08:24:01PROKURATURA OKRĘGOWA W CZĘSTOCHOWIEZakres obowiązków:1) zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administra-cyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości wydziału; 2) zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej w wydz
2025-12-10 18:41:09Centrum Diagnostyki i Terapii In Corpore w Częstochowie zatrudni osobę na stanowisko: pracownik recepcji Zakres obowiązków: - obsługa biura, - kontakt z pacjentami - odbieranie telefonów, - prowadzenie dokumentacji, - wystawianie faktur, - dbani
2025-12-08 21:05:36Zakres obowiązków:1) prowadzenie postępowań administracyjnych jako organu I instancji, dotyczących udzielenia pozwoleń na budowę, zgłoszeń zamiaru prowadzenia robót budowlanych i innych wynikających z ustawy Prawo budowlane.2) prowadzenie postęp
2025-12-06 18:40:27Twój zakres obowiązków, Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie bazy kontaktów. , Obsługa bieżących klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji. , Przygotowywanie ofert, prezentacji oraz dokumentacji handlowej. , Telefoniczny i mailowy..
2025-12-03 15:41:32Zakres obowiązków:Prowadzenie obowiązujących rejestrów, przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Placówki Terenowej, przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej, udzielanie informacji w sprawach z zak
2025-12-02 18:40:28Zakres obowiązków: odpowiedzialność za realizację dochodu w zarządzanym Centrum Doradczym – segment Klientów detalicznych i firmowych; zarządzanie pracą pracowników w Centrum Doradczym; utrzymanie prawidłowej jakości portfela Centrum Biznesowego
2025-12-02 11:30:35Twój zakres obowiązków, Sprawdzanie stanu technicznego wagonów towarowych przed ich podstawieniem do załadunku, rozładunku lub wyprawieniem w trasę., Wykonywanie oględzin i prób hamulców zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami..
2025-12-01 11:41:55Twój zakres obowiązków, Realizowanie celów sprzedażowych i jakościowych oddziału., Budowanie i rozwój efektywnego zespołu, motywowanie podległych Pracowników, wsparcie w realizacji zadań., Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta, zgodnie ze
2025-11-22 14:41:12Twój zakres obowiązków, Współtworzenie i opracowywanie raportów, sprawozdań oraz interaktywnych dashboardów, Pozyskiwanie, generowanie i weryfikacja danych z systemów billingowych na potrzeby analiz i raportów, Samodzielne obliczanie wskaźników
2025-11-21 09:42:19Twój zakres obowiązków, Pozyskanie klientów biznesowych w zakresie abonamentów medycznych i ubezpieczeń., Umawianie spotkań z klientami i partnerami biznesowymi., Zarządzanie harmonogramem i kalendarzem spotkań., Aktualizowanie bazy danych..
2025-11-14 11:40:50Wymagania: Czego od Ciebie oczekujemy? • Praktycznej znajomości obsługi pakietu MS Office, a w szczególności doskonałej znajomości programu Excel• Doś
2025-11-04 16:51:02TAURON Obsługa Klienta sp. z o. oWymagania: Wykształcenie wyższeMinimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze elektroenergetyki lub regulacji terenowo prawnych lub zarządzania nieruchomościamiWiedza z
2025-09-27 16:51:04TAURON Dystrybucja S.AWymagania: Wykształcenie wyższeMinimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zarządzania nieruchomościami lub obsługi prawnejzarządzania nieruchomościamiWiedza z za
2025-09-25 16:51:01TAURON Dystrybucja S.AWymagania: Wykształcenie średnie kierunek techniczny, ekonomiczny lub ogólnokształcącyMinimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze elektroenergetykiWiedza z zakresu funk
2025-09-24 16:51:02TAURON Dystrybucja S.AZAKRES OBOWIĄZKÓW: - obsługa umów energetycznych w systemach bilingowych, - obsługa bilingowa zgłoszeń klientów, - weryfikacja poprawności zapisów umów energetycznych w systemach informatycznych, - pozostałe prace administracyjno-biurowe związan
2025-12-12 15:30:07ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa...ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Obsługa kasy fiskalnej. - Zarządzanie recepcją salonu. - Aktywna obsługa klientów Salonu. - Wsparcie działu handlowego. - Wsparcie działu ubezpieczeń. - Prace administracyjno-biurowe. - Nadzór nad obiegiem dokumentów. - Dban
2025-12-11 18:30:13Stawowy Group Sp. z o.o. Sp. kO Tobie: Chcesz być swoim szefem i rozwijać lokalny biznes. Masz łatwość w budowaniu relacji – z klientami oraz z osobami, z którymi współpracujesz. Jesteś otwarty na rozwój osobisty i chcesz zdobywać nowe umiejętności menedżerskie. Jesteś zaang
2025-12-10 10:25:16Żabka Polska Sp. z o. oMinimum 5 lat doświadczenia w pracy z systemem enova365 (wdrożenia, konsulting lub praca po stronie klienta). Bardzo dobra znajomość jednego z obszarów: Księgowość /Kadry i Płace/Magazyn Umiejętność analizy procesów biznesowych i proponowania op
2025-12-10 10:25:16NEOSMART sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..
2025-12-11 17:40:55Rzeczoznawca/czyni Zdalny/a Komunikacyjny/a81_4674555Obowiązki ustalenie z poszkodowanym oględzin zdalnych, pozyskiwanie dokumentacji do oględzin zdalnych, wykonywanie oględzin przedmiotu szkody, kwalifikacja uszkodzeń i wyliczanie wysokości ods
2025-12-08 06:59:41TUiR WARTA S.AZakres obowiązków:wykształcenie średnie, 1 rok stażu w pracy biurowej, znajomość Word, ExelZakres obowiązków:obsługa płatności, fakturowanie, windykacja, należności Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodoweInne wymagania: Wo
2025-12-10 18:41:11Zakres obowiązków:Współpraca z miejskimi instytucjami kultury i sportu w zakresie przygotowania miejskiego kalendarza imprez kulturalnych i sportowych, Wykonywanie zadań wynikających z ustawy - PZP w zakresie prowadzonych spraw, Prowadzenie sp
2025-12-10 18:41:05Twój zakres obowiązków, Doświadczenie w pracy administracyjnej lub na podobnym stanowisku, Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i samodzielnego rozwiązywania bieżących spraw, Umiejętność pracy w dynamicznym środowisk
2025-12-08 17:41:09Zakres obowiązków:Zgodnie z ofertą zamieszczoną w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Ciasna www.bip.ciasna.pl Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wynagrodzenie brutto: od 4 806 PLNRodzaj umowy:Umowa o pracę
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Szczegóły na: https://www.bip.lipie.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=516&x=90 1) Kierowanie działalnością Gminnej Biblioteki Publicznej w Lipiu i filii bibliotecznych.2) Reprezentowanie GBP na zewnątrz. 3) Odpowiedzialność za r
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Szczegóły na: https://www.bip.lipie.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=516&x=90Do zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: 1) Kierowanie bieżącą działalnością Gminnego Ośrodka Kultury oraz reprezentowanie GOK na zewnątrz. 2) Opr
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:1. Wykonywanie czynności w zakresie nadzoru nad przestrzeganiem przez właścicieli nieruchomości obowiązków wynikających z art. 5 ust. 1-4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.2. Prowadzenie działań informacyjnych
2025-12-05 18:40:36Zakres obowiązków:Prowadzenie spraw oświatowych z zakresu obsługi szkół publicznych. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)Uprawnienia: komunikatywność i wysoka kultura osobista, biegła obsługa komputera, Internet
2025-12-05 18:40:36Twój zakres obowiązków, kompleksowa obsługa klientów krajowych i zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje kontraktów, koordynowanie terminowych realizacji zamówień, ścisła współpraca i komunikacja
2025-12-05 16:41:02Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny Do spraw: zdrowia i ochrony zwierząt, zespół ds. zdrowia i ochrony zwierząt Adres urzędu:
2025-12-05 08:00:01Powiatowy Inspektorat Weterynarii w ŁowiczuZakres obowiązków:1) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz magazynu,2) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej należności,3) windykacja należności,4) uzgadnianie i rozliczanie należności,5) wycena składników majątkowych w arkuszu spisu z
2025-12-04 18:40:27Twój zakres obowiązków, Koordynacja współpracy z partnerami zagranicznymi (kontakt mailowy i telefoniczny, spotkania online, negocjacje warunków, przygotowanie umów, nadzór nad dokumentacją), Planowanie i organizacja pobytów grup zagranicznych w
2025-12-04 11:41:38Twój zakres obowiązków, Zarządzanie całym procesem od wyceny, przez projekt, produkcję, montaż, aż po rozliczenie., Koordynowanie na bieżąco pracy zespołu., Prowadzenie firmy na kolejny poziom rozwoju., Wykonywanie obowiązków w biurze w Zawierci
2025-11-25 17:40:56Twój zakres obowiązków, przyjmowanie dostaw towaru wraz z kontrolą jakościową i ilościową,, rozmieszczanie towaru w odpowiednich strefach magazynowych,, sortowanie i pakowanie towaru wg ustalonych procedur,, przygotowywanie zamówień dla klientów
2025-11-24 12:41:32Zakres obowiązków:• Prowadzenie dokumentów obejmujących funkcjonowanie Kontraktu.• Załatwianie spraw urzędowych związanych z Kontraktem. • Prowadzenie wymaganej ewidencji dzienników budów, sporządzenie protokołów przekazania.• Prowadzenie sekret
2025-11-19 18:40:42Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny Do spraw: zdrowia i ochrony zwierzą Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Radomsku Adres urzędu
2025-11-18 08:00:01Powiatowy Inspektorat Weterynarii w RadomskuPowiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy inspektor weterynaryjny Do spraw: Zespół ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji - koordynator Powia
2025-11-18 08:00:01Powiatowy Inspektorat Weterynarii w RadomskuTwój zakres obowiązków, Obsługa i współpraca z klientami w zakresie realizacji zamówień oraz dostaw,, Wyjaśnianie i uzgadnianie z klientami wszelkich kwestii związanych z zamówieniami,, Współpraca z dostawcami w zakresie pozyskiwania materiałów
2025-11-14 15:40:46Twój zakres obowiązków, Koordynacja prac laboratorium,, Badania metalograficzne,, Badania niszczące,, Pomoc w badaniach nieniszczących (VT, PT, MT, UT, RT),, Praca w systemie dwuzmianowym...
2025-11-13 14:40:44Twój zakres obowiązków, Księgowanie operacji gospodarczych, Współpraca z innymi działami organizacji w zakresie księgowości, Pomoc w zamykaniu ksiąg rachunkowych, Sporządzanie okresowych raportów na potrzeby wewnętrzne, Kontrola rozliczeń..
2025-11-13 12:40:41Zakres obowiązków:Praca przy monitorze obsługa kamer monitoringu, wydawanie kluczy (ochrona zakładu zlokalizowanego w gminie Rędziny). Praca w systemie 12-godzinnym od godz. 6.00 do 18.00 i 18.00 do 6.00. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształc
2025-12-10 18:41:09Opis stanowiska Ochrona powierzonego mienia. Dbanie o bezpieczeństwo na terenie obiektu. Patrolowanie i bieżąca obserwacja terenu
2025-12-10 07:28:26Opis stanowiska: Planowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem urządzeń elektrycznych, automatyki i systemów pomiarowych Analizowanie przyczyn usterek i wdrażanie rozwiązań zapobiegawczych Koordynacja działań z firmami zewnętrznymi i u
2025-12-09 07:31:11Twoje zadania na stanowisku: Planowanie, zlecanie i nadzorowanie prac utrzymania ruchu urządzeń AKP, automatyki i elektrycznych (eksploatacja, konserwacja, przeglądy, naprawy, remonty); Działania prewencyjne ograniczające awarie oraz analiza ich
2025-12-08 07:30:58