Miejsce pracy: SIEDLCE (centrum) – wyłącznie praca stacjonarna
Wymagania w stosunku do kandydatów:
• Wykształcenia kierunkowego, preferowani studenci II-IV roku studiów informatycznych
w systemie zaocznym;
• Dobrej znajomości systemów operacyjnych rodziny MS Windows, podstaw systemów z rodziny Linux oraz budowy komputerów;
• Podstawowej znajomości zagadnień sieciowych, w tym kwestii zabezpieczeń;
• Podstawowej znajomości: PHP 5 i 7, jQuery, znajomość języka SQL
• Języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację;
• Samodzielności i inicjatywy w działaniu;
• Chęci rozwoju w obszarze IT (helpdesk)
• Zapału i chęci do pracy, otwartości i komunikatywności, operatywności i dokładności, dyspozycyjności
Oferujemy:
• Możliwość zdobycia nowych, praktycznych umiejętności z zakresu IT;
• Zdobycie doświadczenia w pracy w biurze CallCenter;
• Możliwość rozwoju i doskonalenia kwalifikacji w zgranym zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie cv na adres:rekrutacja@mscenter.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 2016 r., str.1-88, zwanym dalej RODO).