Zakres obowiązków:- pozyskiwanie ofert na prace w zakresie modernizacji, aranżacji, napraw, usprawnień, remontów w budynkach i budowlach;- praca z dokumentacją techniczną, budowlaną i eksploatacyjną budynków;- optymalizacja kosztów utrzymania posiada
2024-05-28 18:41:26Wiedza z zakresu księgowości i finansów, będzie atutem Chęć nauki i zdobywania doświadczenia, Sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań, Komunikatywność i wysoka kultura osobista, Pozytywne nastawienie do pracy i ludzi, Samodzielność, poczucie odpo
2024-05-28 15:01:03IBCGZakres obowiązków: udział w procesie likwidacji i kasacji składników majątku, zgodnie z obowiązującymi na Uczelni uregulowaniami wewnętrznymi przeprowadzenie oszacowań wartości składników majątku na wniosek kierowników jednostek/komórek organizacyjny
2024-05-28 10:34:14Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Samodzielny referent Do spraw: orzecznictwa w Dziale Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Fab
2024-05-28 08:00:03Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuAsystentka / Asystent Zarządu Opis stanowiska: Przygotowywanie informacji, raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu. Redagowanie pism; w tym pism urzędowych. Redagowanie treści
2024-05-25 06:35:05AGENCJA ROZWOJU INNOWACJI 5,0Kogo szukamy?Poszukujemy obecnie Asystentów Działu Księgowego, którzy wesprą pracę zespołu księgowego.Na co dzień będziesz pracować w 4-5 osobowym zespole pod nadzorem księgowej/ego.Jeśli masz doświadczenie w pracy księgowej, chcesz się dalej rozwija
2024-05-25 05:25:43Twój zakres obowiązków:kompleksowa obsługa sekretariatu oraz biuraprowadzenie kalendarza spotkańsporządzanie, koordynacja i archiwizacja korespondencji wychodzącej i przychodzącejdystrybucja i archiwizacja dokumentów, zapewnienie właściwego obiegu do
2024-05-24 21:25:39Zakres obowiązków:Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:- dbanie o właściwe utrzymanie stanu technicznego obiektów SG w celu ich sprawności i funkcjonalności;- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego w celu zgo
2024-05-24 18:41:28Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Praca zda
2024-05-24 13:54:32Crowe Advartis Accounting Sp. z o.oTwoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrzn
2024-05-24 12:50:26Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Zespół ds. Obsługi Placówki Straży Granicznej we Wrocławiu-Strachowicac
2024-05-24 08:00:02Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w... 4,0Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wierzycielskich w Referacie Spraw Wierzycielskich w Urzędzie Skarbowym Wrocław-Stare Miasto Adres urzędu: 53-333 Wroc
2024-05-24 08:00:02Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuZakres obowiązków:OBSŁUGA INTERESANTÓW, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PARTNERAMI HANDLOWYMI, ZAMAWIANIE SPRZĘTU, PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW Z ZAGRANICY.Forma umowy: umowa o pracę na czas określony tj: 3 lata, praca w godzinach od 8.00-16.00 Wymaga
2024-05-22 18:41:23Zakres obowiązków:- praca w sekretariacie- obsługa urządzeń biurowych- przygotowywanie pism urzędowych ( dokumenty przetargowe) - sporządzanie ofert Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceWymagania pożądane: Wykształcen
2024-05-22 18:41:23Asystent / Asystentka ds. logistyki i zakupówTwój zakres obowiązków zarządzanie obiegiem faktur zakupowych wprowadzanie faktur do systemu uzgadnianie niezgodności z dostawcami kontrola faktur logistycznych Nasze wymagania doświadczenia na podobnym st
2024-05-22 11:00:15Fera Sp.z o.oOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną procesu dydaktycznego. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa Wydziału w sprawach związanych z dydaktyką, przygotowywanie i obsługa programów studiów, wsparcie w rea
2024-05-22 10:12:38Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współpraca z innymi działami
2024-05-21 16:00:33Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Starszy referent Do spraw: podatku od towarów i usług oraz Identyfikacji i rejestracji podatkowej w Referacie Podatku od Towarów i Usług
2024-05-21 08:00:02Izba Administracji Skarbowej we WrocławiuOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację opracowywania semestralnych rozkładów zajęć dla studentów. Zakres obowiązków: opracowywanie rozkładów zajęć, bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi wydziału ora
2024-05-17 13:20:38Nazwa stanowiska: referent Liczba etatów: 1 Wymiar etatu: ½ (od 01.09.2024 r.) Główne obowiązki: Obsługa studentów i doktorantów w Biurze Wsparcia Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej. Obsługa wniosków związanych z działalnością studencką i doktora
2024-05-17 10:08:38Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus II dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Asystent/Asystentka ds. Obsługi Recepcji i Administracji - STAŻ Ze względu na misję fundacji oferta jest kierowana do..
2024-05-16 13:51:04fazonAktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko: pracownik biurowy | Zajmujemy się legalizacją cudzoziemców Twój zakres obowiązków - obsługa administracyjna biura i wsparcie organizacyjne, - kontakt z sądami, urzędami oraz organami administracyjnymi, -
2024-05-15 11:25:27Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną związaną z prowadzeniem postępowań w sprawie nadania i nostryfikacji stopni i tytułów naukowych oraz z rozliczeniem pensum pracowników Wydziału. Zak
2024-05-10 12:07:35Prowadzenie terminarza spotkań biznesowych organizowanie wyjazdów służbowych odbieranie połączeń telefonicznych monitorowanie płatności faktur i rozliczeń, udzielanie informacji na temat ofe
2024-05-08 13:40:09Zakres obowiązków:Prowadzenie biura, składanie zamówień u podwykonawców, kontakty z klientami, obsługa urządzeń biurowych, kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą. Forma umowy: zlecenie na 3 lata , 154 godziny miesięcznie ,dyspozycyjnoś
2024-05-07 18:41:16Asystent / Asystentka biuraTwój zakres obowiązków Koordynowanie współpracy z klientami firmy Prowadzenie kalendarza spotkań Zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze oraz biurowe Koordynowanie tematów administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biur
2024-04-29 18:00:11NOWIMA sp. z o.oAsystent / Asystentka w dziale prawnym ds. imigracjiTwój zakres obowiązków Kontakt z zagranicznymi Klientami planującymi zatrudnianie cudzoziemców, Pomoc w przygotowywaniu wniosków o wydanie zezwolenia na pracę i pobyt czasowy dla cudzoziemców, wydan
2024-04-29 18:00:06Tias | there is always a solutionLubisz Wyzwania? Lubisz Ludzi? Lubisz Siebie? Zapraszamy właśnie Ciebie do współpracy :-) Mamy wiedzę i doświadczenie w zakresie ubezpieczeń i finansów. Rozwijamy się dynamicznie . Posiadamy wiele pomysłów które chcielibyśmy zrealizować. Szukamy rozw
2024-04-10 17:02:11• kompleksowe prowadzenie obsługi kancelaryjnej • przyjmowanie przesyłek • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów • prowadzenie papierowego obiegu dokumentów • obsługa korespondencji wychodzącej • obsługa elektronicznego systemu archiwizow
2024-03-29 17:55:16FALLWORK Sp. Z O. O• kompleksowe prowadzenie obsługi kancelaryjnej • przyjmowanie przesyłek • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów • prowadzenie papierowego obiegu dokumentów • obsługa korespondencji wychodzącej • obsługa elektronicznego systemu archiwizow
2024-03-29 17:55:16FALLWORK Sp. Z O. OKadry / HR / Doradztwo zawodowe: Specjalista ds. kadr/płac
2024-03-26 08:55:04Zatrudnimy pracownika działu księgowości Warunki pracy: praca biurowa w dziale F-K od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 Zakres zadań: 1. Wystawianie faktur sprzedażowych firmy. 2. Ewidencjonowanie i rozliczanie przychodów z podziałem na
2024-03-21 12:08:15Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem francuskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z kli
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem greckim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości (AP, AR); Kontakt z klientem wewnętrznym i ze
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem portugalskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z k
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niemieckim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z kli
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem rumuńskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z klie
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku wrocławskim, poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem włoskim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie dla działu księgowości, logistyki, zamówień lub IT; Kontakt z klient
2024-03-16 17:55:04Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji na rynku poszukujemy osób na stanowisko: Pracownika biurowego z językiem niderlandzkim Codzienne obowiązki to m.in.: Wsparcie administracyjne dla działu logistycznego; Kontakt z klientem wewnętrznym i
2024-03-16 17:55:04• kompleksowe prowadzenie obsługi kancelaryjnej • przyjmowanie przesyłek • obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów • prowadzenie papierowego obiegu dokumentów • obsługa korespondencji wychodzącej • obsługa elektronicznego systemu archiwizow
2024-03-01 17:55:09FALLWORK Sp. Z O. OPraca w Długołęce, w pobliżu dworca PKP, przystanku PKS, komunikacji podmiejskiej. Zakres obowiązków: • wprowadzanie i analizowanie danych • obsługa programu SuperTacho • pogłębianie zakresu wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców • wprowa
2024-02-04 08:41:16Praca w Długołęce, w pobliżu dworca PKP, przystanku PKS, komunikacji podmiejskiej. Zakres obowiązków: • wprowadzanie i analizowanie danych • obsługa programu SuperTacho • pogłębianie zakresu wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców • wprowa
2024-02-04 08:38:59