Zakres obowiązków:zapewnienie podstawowego wsparcia użytkownika w obszarze prowadzenia pododdziału gospodarczego (zarządzanie mieniem). Praca w godz. pon-czw: 7.00-15.30, pt: 7.00-13.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe
2024-05-07 18:41:29Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, inne, kierunek: ochrona środowiska, średnie branżowe, administracyjne, średnie branżowe, ekonomiczneUprawnienia: punktualność , dokładność, Komunikatywność
2024-05-07 18:41:29Zakres obowiązków:Pracownik biurowy, znajomość języków konieczna w celu kontaktu z klientami. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)Języki: białoruski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie -
2024-05-07 18:41:29Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: empatia, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, OBSLUGA KOMPUTERA, uprzejmość Stypendium brutto: 1 790,3 PLNRodzaj umowy:Nie do
2024-05-07 18:41:29Twoja misja Odpowiedzialny/na będziesz za działalność operacyjną hotelu w celu osiągnięcia założonych wyników ekonomiczno-finansowych oraz jakościowych. Będziesz liderem dla doświadczonego, wieloosobowego i kompetentnego zespołu, będąc wzorem do naśl
2024-05-07 13:59:02Zakres zadań podstawowych:prowadzenie projekt ów związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu ERP BPSC Impuls, Siemens,zarządzanie projektami wdrożeniowymi w Sp ółce,koordynowanie prac dot. systemu BPSC Impuls w zakresie nadzoru aplikacyjnego,tworzeni
2024-05-07 11:53:52Zakres zadań podstawowych:konfiguracja, administracja oraz nadz ór nad powierzoną infrastrukturą sieciową i serwerową opartą na technologii Microsoft, Linux,zapewnianie sprawnego działania sieci LAN/WAN,weryfikacja oraz usuwanie zgłaszanych błęd ów w
2024-05-07 11:53:52Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie programów kontroli wewnętrznych. Prowadzenie kontroli wewnętrznych planowych i pozaplanowych. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych. Formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowani
2024-05-07 11:50:59Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie programów kontroli wewnętrznych. Prowadzenie kontroli wewnętrznych planowych i pozaplanowych. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych. Formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowani
2024-05-07 08:36:49Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Drugim Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających (SKA-12) w Urzę
2024-05-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w PoznaniuPowiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Franowo 2661-302 PoznańOferta: GKG.GPK.1000.4.2024Stanowisko: Młodszy ReferentOpis stanowiska:1.Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:aktualizacja informacji zawartych w ewidencji gr
2024-05-06 21:25:37Poznań, Szwedzka woj. lubelskie
2024-05-06 16:43:01RossmannDo Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji
2024-05-06 13:39:58Asystent ds. Zakupów Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Zaangażowanie w pracę Działu Zakupów • Kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień, dostaw, reklamacji, raportowanie okresowe • Składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności faktur
2024-05-06 13:15:01Asystent ds. Zakupów Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Zaangażowanie w pracę Działu Zakupów • Kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień, dostaw, reklamacji, raportowanie okresowe • Składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności..
2024-05-06 13:11:57FOODjobs Sp z o.oJeśli sprawnie reagujesz na nieprzewidziane sytuacje jesteś osobą otwartą, uprzejmą, o wysokiej kulturze osobistej jesteś osobą godną zaufania i potrafisz docenić zaufanie, jakim obdarza Cię pracodawca to może być praca dla Ciebie! Opis zadań: pomoc
2024-05-06 13:08:55Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz kores
2024-05-06 13:03:09Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacj
2024-05-06 12:56:01SelgrosDo Twoich zadań będą należeć m.in.: prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie badań labor
2024-05-06 12:56:01SelgrosZakres obowiązków: - bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, - ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja dokumentów, - zapewnienie właściwego o
2024-05-06 12:43:50Razem z naszym Klientem - rozwijającą się siecią specjalistycznych klinik weterynaryjnych, poszukujemy koordynatora administracji do nowej placówki weterynaryjnej w Poznaniu.Jeśli masz wysokie umiejętności organizacyjne oraz znasz język angielski - z
2024-05-06 11:53:58Jeśli sprzedaż i rozwijanie relacji biznesowych nie jest Ci obce, komunikujesz się w j.niemieckim i lubisz nowe technologie- zapraszamy do złożenia aplikacji i kontakt z Nami!Oczekujemymin. 5 lat doświadczenia w sprzedaży - mile widziane w branży tec
2024-05-06 11:53:58Zadania:Rejestrowanie dokumentów w wykazachWprowadzanie danych oraz zmian do wewnętrznych systemówWeryfikowanie poprawności i kompletności umów i dokumentówCzuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w jednostceBieżąca obsługa dokumentacji –przygoto
2024-05-06 11:53:57Zadania:Kontrolazapasów artykułów spożywczych w kuchniachOdbiór zamówień artykułów spożywczychPrzegląd stanu technicznego biura i zgłaszanie ewentualnych usterekWsparcie administracyjne (odbieranie poczty, skanowanie dokumentacji)Wymagania:Dostępność
2024-05-06 11:53:57Zakres obowiązków: zarządzanie dokumentami dotyczącymi biura, załatwianie spraw urzędowych, koordynowanie dokumentów współpracy z agencją marketingową, przygotowywanie umów dla klientów, kontakt z klientami, wystawianie faktur i wykonywanie przelewów
2024-05-06 11:53:57Dla naszego klienta, jednej z wiodących firm z branży nieruchomości poszukujemy kandydat ów na stanowisko Team Assistant.Tw ój zakres obowiązk ów: • Og ólne wsparcie administracyjne dla zespołu w Poznaniu, • Obsługa telefon ów przychodzących oraz prz
2024-05-06 11:53:56Do Twoich zadań będą należeć m.in.:prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produkt ów,nadz ór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji,utrzymywanie i rozwijanie relacji
2024-05-06 11:53:52Do Twoich zadań będą należeć m.in.:prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego,opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji,zlecanie badań laborator
2024-05-06 11:53:52Poszukujemy menedżera z dużym doświadczeniem w sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzaniu, posiadającego doświadczenie w rozwoju, procesach przejściowych i codziennym zarządzaniu. Najlepszy kandydat to pełen pasji lider - inżynier budownictwa z ugrunto
2024-05-06 11:53:52Liceum Ogólnokształcące im. Romka Strzałkowskiego w Suchym Lesie poszukuje osoby na stanowisko: WICEDYREKTOR Oczekiwania: - wykształcenie kierunkowe (zarządzanie oświatą) - doświadczenie w pracy jako nauczyciel - doświadczenie w prowadzeniu placówki
2024-05-06 11:41:35Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie badań labora
2024-05-06 11:35:46Obowiązki • opracowanie koncepcji menedżerskiej Fundacji • współtworzenie strategii marketingowej Fundacji, pozyskiwanie środków na działalność Fundacji w tym inicjacja pozyskiwania środków i przygotowanie wniosków o finansowanie • pozyskiwanie i utr
2024-05-06 10:53:19Obowiązki • negocjowaniu warunków współpracy z partnerami Portalu w kraju i za granicą, dotyczy sponsoringu, patronatów • Realizacja miesięcznych, kwartalnych i rocznych planów sprzedaży; • Pozyskiwanie danych o reklamodawcach i potencjalnych reklamo
2024-05-06 10:53:17Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głó
2024-05-06 10:28:53W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-06 07:15:17Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-06 07:15:16Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-06 07:15:15Carloss Marketing - MediaEXPERUM Human Resources jest firmą doradztwa personalnego, która od ponad 29 lat wspiera swoich Klientów w rekrutacji i realizacji projektów doradczych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.Dla naszego Klienta, firmy z branży energetycznej, poszuku
2024-05-05 11:00:24Experum HR 5,0Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki
2024-05-05 11:00:23GO-leasing Sp. z o.o 5,0Dla naszego Klienta firmy z branży IT szukamy asystentki pionu handlowego Asystentka Obowiązki wspieranie dyrektora sprzedaży w obowiązkachkontakt z klientami tworzenie oferttworzenie prezentacjiaktualizacja danych w CRMtworzenie baz danych klientóww
2024-05-05 11:00:23Personnel and Media SolutionsJeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie k
2024-05-04 12:10:21Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: bud
2024-05-04 12:10:12W związku z decyzją dotyczącą umożliwienia najlepszym menedżerom na rynku ubezpieczeń awansu poprzez zarządzanie grupą Liderów Sprzedaży z poziomu Dyrektora zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Wybrani Kandydaci otrzymają propozycję współprac
2024-05-04 12:10:02Twój zakres obowiązków: Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Praca zdalna
2024-05-03 14:20:03Zakres obowiązków: Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie części, wy
2024-05-03 11:00:29Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu ro
2024-05-02 09:00:42Zatrudnimy pracownika ze znajomością j.rosyjskiego j.ukraińskiego j.angielskiego j.bułgarskiego do pracy w biurze
2024-05-01 15:54:06Zakres obowiązków:zarządzanie funkcjonowaniem biura, ustalanie harmonogramu spotkań swojego przełożonego, sporządzanie korespondencji, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmy. Prowadzenie korespondencji, kontakt z klientami oraz udzielanie
2024-04-30 18:41:40Zakres obowiązków:planowanie przedsięwzięć osiągania gotowości bojowej, uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań i meldunków w sprawie utrzymania gotowości bojowej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: ob
2024-04-30 18:41:40Załadunek i rozładunek towaru- otrzymujesz zamówienie na podstawie , którego kompletujesz je do wysyłki. Zbierasz artykuły z regałów , wrzucasz do koszyka, a następnie wkładasz do kartonika, zaklejasz i odkładasz do wysyłki
2024-04-30 17:55:24FALLWORK Sp. Z O. O- bezpośrednia obsługa klientów lub back office; - wprowadzanie i kontrola dokumentów reklamacyjnych; - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami; - przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wnioskó
2024-04-30 17:55:23FALLWORK Sp. Z O. O- obsługa telefonicznych zgłoszeń reklamacyjnych Klientów oraz wyjaśnianie niezgodności z tym związanych; - profesjonalna obsługa obecnych i potencjalnych Klientów firmy; - promowanie marki Kontrahenta i kreowanie jej pozytywnego wizerunku; - realiza
2024-04-30 17:55:23FALLWORK Sp. Z O. OPoznań, Al. Solidarności 47 woj. wielkopolskie
2024-04-30 16:43:11RossmannFirma Bidfood Farutex, lider w dystrybucji żywności i napojów dla sektor HoReCa w Polsce, należąca do międzynarodowej grupy Bidcorp, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:Koordynator ds. wina i..
2024-04-30 15:42:41FARUTEX SP. Z O. ONasz klient, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukuje ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura w Poznaniu. Firma ceni sobie wartości takie jak innowacyjność, profesjonalizm i dbałość o klienta. Zadania: Kompleksow
2024-04-30 11:34:25ManpowerGroupCentrum Medyczne HCP w Poznaniu zatrudni sekretarkę medyczną : Oczekujemy: - umiejętności administracyjnych; - empatii; - umiejętności rozliczeń; - wysokiej kultury osobistej; - pozytywnego podejścia do ludzi. Oferujemy: - szkolenia wewnętrzne; - wsp
2024-04-30 11:13:14Oczekujemy:• Ukończonego technikum ekonomicznego lub w trakcie studiów z zakresu rachunkowości,• Chęci zdobycia doświadczenia w zawodzie księgowej/księgowego,• Znajomości podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości – wymóg koniec
2024-04-30 09:56:01Smorawiński GZTwoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grup
2024-04-30 09:43:02Oczekujemymin. 5 lat doświadczenia w sprzedaży - mile widziane w branży technologicznejzainteresowanie nowymi technologiamiotwartość na podróże służbowe i wizyty u klientów znajomość niemieckiego na poziomie min. B2
2024-04-30 09:12:04Zakres obowiązków:kontakt z klientami z krajami z Europy Wschodniej, współpraca z partnerami i kontrahentami, monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, wizyty u klientów, dorad
2024-04-29 18:41:36