Praca biurowa myślenice - Asystent ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Myślenice
Region: Małopolskie
Firma Royal Invest poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji
Lokalizacja: Myślenice

Jeśli masz doświadczenie w pracy związanej z rynkiem nieruchomości i szukasz nowych wyzwań to ta oferta jest skierowana do Ciebie!
Oferujemy ciekawą pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, dobrą atmosferę i wsparcie ze strony zespołu. U nas masz szansę rozwijać się w obszarze handlowym, finansowo-księgowym, administracyjnym, współpracując z generalnym wykonawcą inwestycji.

Oferujemy:
- Pracę na pełny etat w godzinach 9:00-17:00
- Umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym
- Możliwość rozwoju poprzez zdobywanie wiedzy z rynku nieruchomości
- Pracę w zgranym zespole z przyjazną atmosferą.
- Atrakcyjne zarobki – zależne od Twojego zaangażowania

Dodatkowo zapewnimy:
- Samochód służbowy.
- Telefon i laptop służbowy.

Czego oczekujemy:
- Minimum roku doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Wiedzy związanej z rynkiem nieruchomości.
- Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej
- Znajomości pakietu Office (Excel, Word)
- Dobrej organizacji pracy
- Prawa jazdy kat. B
- Gotowości do okazjonalnych podróży w celu prezentacji nieruchomości klientom

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Obsługa dokumentacji biurowej
- Negocjowanie warunków umów i dbanie o interes klientów
- Profesjonalne doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami
- Nawiązywanie trwałych relacji z Klientami
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Prezentacja mieszkań potencjalnym klientom

Jeśli spełniasz nasze wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV na adres: cv@royalinvest.com.pl. W temacie wiadomości proszę podać: "Aplikacja - Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883)
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.

Więcej informacji o naszej firmie: https://royalinvest.com.pl/

Dołącz do nas i wspólnie kreujmy przestrzeń Twojego sukcesu!
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi

Chcesz mieć na oku podobne oferty pracy?

Włącz powiadomienia i nie przegap okazji!
Pracownik Administracji Myślenice w promieniu 25km

Oferty pracy Royal invest

Asystent ds. obsługi klienta i administracji
miesiąc temu z lento.pl

Podobne oferty pracy

Pracownik biurowy / Piekielnik - od zaraz Nowe

Firma MK Job poszukuje do swojego zespołu Pracownika biurowego Wymagania: • Doświadczenie w obszarze kadrowo-biurowym • Wykształcenie minimum średnie • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office • Komunikatywność i zdolności organizacyjne Obo

2024-03-03 09:08:56
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
MKjob
Dzisiaj z lento.pl

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta Nowe

Praca w ​nowym Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Saskiej 25 w Krakowie.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania

2024-03-03 08:50:31
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
LUX MED Sp. z o. o
Dzisiaj z praca.pl

Referent ds. prowadzenia postępowań podatkowych...

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,- praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca koncentracji i dokładności,-obsługa klienta zewnętrznego,- na stanowisku występuje oświetlenie sz

2024-03-01 22:31:03
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
2 dni temu z aplikuj.pl

Staż z urzędu pracy Pracownik biurowy

Opis zadań:Według Załącznika nr 1 programu stażu:1. Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej.2. Przyjmowanie korespondencji: zapisywanie i rozdzielanie jej na poszczególne komórki/osoby.3. Ewidencjonowanie w książkach doręczeń korespondencji pr

2024-03-01 18:42:02
1790 zł Umowa: Inna Rodzaj pracy: Inna
2 dni temu z Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Pracownik biurowy / spedytor

Zakres obowiązków:Prowadzenie dokumentacji.Kontakt z klientem.Mile widziane doświadczenie na stanowisku. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawoweJęzyk: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 -

2024-03-01 18:42:02
od 4242 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Transport Towarowy Piotr Świętek
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Myślenicach

PRACOWNIK BIUROWY _ elastyczne godziny_praca...

Szkoła Języków Obcych zatrudni studentkę do prac administracyjnych 2-3 razy w tygodniu – centrum Krakowa, ul. Smoleńsk 29. Wymagania: - studentka trybu zaocznego lub dziennego dyspozycyjna od 30 do 50 godzin miesięcznie - znajomość obsługi podstawowy

2024-03-01 17:41:45
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Dodatkowa
MooSe Centrum Języków Obcych 
4,8 
2 dni temu z lento.pl

Asystent / Asystentka biura

Twój zakres obowiązków, obsługa sekretariatu, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i wizerunek firmy, wprowadzanie faktur do systemu (Saldeo), koordynacja i ewidencja przesyłek przychodzących i wychodzących, zarządzanie obiegiem umów, protokołów,..

2024-03-01 16:40:28
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
API SMART sp. z o.o
2 dni temu z pracuj.pl

Asystent / Asystentka członka zarządu

Twój zakres obowiązków, Organizowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań oraz podróży członka zarządu, Wspieranie w przygotowywaniu prezentacji, dokumentów i raportów dla zarządu, Koordynowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej członka zarządu,..

2024-03-01 13:40:33
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
UPGRADE NOW sp. z o.o
2 dni temu z pracuj.pl

Asystent / Asystentka ds. sprzedaży

Twój zakres obowiązków, Pomoc przy obsłudze procesów sprzedażowych i posprzedażowych lokali, w szczególności prace biurowe, wprowadzanie danych do systemu CRM, przygotowywanie protokołów odbioru, dokumentów do..

2024-03-01 12:40:33
BK MANAGEMENT sp. z o.o
2 dni temu z pracuj.pl

Pracownik biurowy ds. nieruchomości

Twój zakres obowiązków, Obsługa dokumentacji biurowej, Negocjowanie warunków umów i dbanie o interes klientów, Profesjonalne doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami, Nawiązywanie trwałych relacji z Klientami, Dbanie o dobry wizerunek firmy,..

2024-02-13 16:40:44
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ROYAL INVEST SP.ZO.O
19 dni temu z pracuj.pl

Zobacz inne oferty

Aplikuj na stanowisko:
Praca biurowa myślenice - Asystent ds. obsługi klienta
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Pracownik Administracji Myślenice

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 72 599 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy