Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako niezależny Partner biznesowy. Aktywne pozyskiwanie klientów w kanałach online oraz offline. Sprzedaż
2025-11-03 06:59:46GO-leasing Sp. z o.o 5,0Doświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsDoświadczenie w branży TSL na podobnym stanowisku Język angielski (B2) Mile widziany inny język europejski (nie jest to warunek konieczny) Praca zdalna Umowa o pracę lub kontrakt B2B (wg Twoich preferencji) Atrakcyjne wynagrodzenie Premie uzależ
2025-12-06 10:25:11Talent AdvisorsWykształcenie techniczne wyższe Kilkuletnie doświadczenie w środowisku produkcyjnym CNC, w tym doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu zespołem lub obszarem produkcji. Bardzo dobra znajomość realiów pracy na hali produkcyjnej oraz procesów obró
2025-12-23 10:25:18AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wymagania: - badania sanitarno-epidemiologiczne - dyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym ( 6-14, 14-22, 22-6) - dojazd we własnym zakresie - odpowiedzialność i dokładność - umiejętności manualne WYMAGANIA: Zadania: -
2025-12-15 11:30:11Gi Group SADyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako niezależny Partner biznesowy. Aktywne pozyskiwanie klientów w kanałach online oraz offline. Sprzedaż
2025-11-03 06:59:46GO-leasing Sp. z o.o 5,0Twój zakres obowiązków, realizacja i koordynowanie planów sprzedażowych oddziału Banku, nadzór nad prawidłową i sprawną obsługą klientów, pozyskiwanie nowych klientów poprzez budowanie relacji z klientem, dbałość o jakość portfela kredytowego..
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, Osoby pracujące na tym stanowisku będą odpowiedzialne za reprezentowanie naszej Agencji Pracy wobec firm, z którymi współpracujemy na terenie Holandii, współpraca z tymi firmami, jak również współpraca z pracownikami nasz
2025-12-13 00:40:13Opis stanowiska:- Organizacja i nadz ór pracy zespołu – planowanie grafiku, przydzielanie zadań, kontrola realizacji.- Kontakt z klientami i pracownikami – bieżąca komunikacja, rozwiązywanie problem ów, udzielanie informacji.- Obsługa administra
2025-12-08 11:53:43Pracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest firma wchodząca na rynek benefitów pracowniczych, nie mająca konkurencji w swoim obszarze. Business Development Manager (Benefity Pracownic
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plPracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest międzynarodowy koncern spożywczy dostarczający surowce do produkcji. Export Manager Branży Spożywczej (Rynki CEE+) Kraków Warszawa 100pr
2025-12-23 10:10:05Aplikuj.plPRACA W DOMU PRZY KOMPUTERZE / SMARTFONIE Zarabiaj z domu 4500 - 8000 zł / miesiąc. Osoby zainteresowane zapraszamy na naszą stronę związaną z tą propozycją: https://system.xaa.pl/praca-zdalna-w-domu/ Serdecznie zapraszamy
2025-12-25 13:15:02Dla mojej 90-letniej mamy od stycznia 2026r poszukuję opiekunki w Płocku w rejonie osiedla Dworcowa. Opieka byłaby sprawowana w soboty, niedziele i święta 2 razy dziennie w godzinach 9-11 i 16-18. Nie wykluczam też opcji opieki całotygodniowej r
2025-12-25 05:10:03Pracownik sekretariatu poszukiwany do nowo otwieranego Niepublicznego Przedszkola : Kubusiowe Przedszkole w Płocku Sekretariat to centrum dowodzenia naszej szkoły i przedszkola – tu wszystko się zaczyna i tu wszystko się spina. Szukamy osoby, kt
2025-12-24 13:15:01Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Prowadzeniem i nadzorem nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego Organizacją procesu kształcenia w podległej placówce Przygotowywaniem i nadzorem nad egzaminami organizowanymi
2025-12-23 18:31:03Poszukujemy osoby do pracy biurowej, która pomoże w codziennych sprawach administracyjnych. Szukamy kogoś odpowiedzialnego, dobrze zorganizowanego i samodzielnego. Zakres obowiązków: • Przygotowanie pism, zestawień i raportów • Wsparcie administ
2025-12-23 13:15:00OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie r
2025-12-23 11:02:01Wymagania dla oprogramowania interfejsowego - Aplikacje Gabinetowe (e-Zwolnienia)
2025-12-22 16:39:02ZUS Oddział w Płocku 2,0Praca jako doradca klienta w biurze turystycznym. Na pytanie o wymarzony cel podróży, mamy tak różne pomysły, jak różni są nasi Klienci. Dzięki temu tworzymy zespół, który spakuje do walizki wyjazd uszyty na miarę. Fascynują Cię wyjazdy i podróż
2025-12-22 15:05:22Twój zakres obowiązków, Zarządzanie całością procesów produkcyjnych w obszarze obróbki CNC (frezowanie, toczenie, szlifowanie, wiercenie, spawanie), Realizacja planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniami, harmonogramem i wymaganiami..
2025-12-22 11:41:32OPIS STANOWISKA: Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Pracownik ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Proste prace konserwatorskie Organizacja środków ochrony indywidualnej pracowników oraz spraw związanych z zarządzaniem in
2025-12-22 07:28:33Biuro Projektów poszukuje osoby na stanowisko Pracownik administracyjno-biurowy. Zakres obowiązków: -bieżąca obsługa administracyjna biura projektowego, -przygotowywanie i archiwizacja dokumentów koordynacja obiegu dokumentów, -wsparcie zespołu
2025-12-20 13:15:02ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia - Uprawnienia: obsługa programu Płatnik - Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie OFERUJEMY: - Wynag
2025-12-19 07:31:27Oddział rejonowy polskiego czerwonego krzyża...Opis stanowiska bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej koordynowanie komunikacji pomiędzy
2025-12-18 10:55:03Biuro Rachunkowe SIGNUM Katarzyna Zielińska poszukuje osoby do pracy na stanowisku Referentka/Referent ds. księgowości Możliwość zatrudnienia osoby po szkole – nie wymagamy doświadczenia! Warunkiem koniecznym jest posiadanie statusu osoby bezrob
2025-12-16 13:15:01Twoje Główne Obowiązki Utrzymanie i eksploatacja baz danych CMDB, Asset Management oraz aplikacji biznesowych. Nadzór nad realizacją umów gwarancyjnych, wsparcia oraz licencyjnych dla systemów teleinformatycznych. Zapewnienie ciągłości działania
2025-12-16 07:28:03Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej, obsługa dokumentacji związanej z działalnością firmy (FV, sporządzanie raportów), koordynacja obiegu dokumentów, przyjmowanie i odpowiadanie na telefony, bieżąca obsługa biura zarządu
2025-12-15 17:40:45Opis stanowiska Nadzór nad realizacją inwestycji budowlanych zgodnie z projektem, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej Kontrola jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, w tym identyfikacja i zapobieganie stosowaniu wyrobów
2025-12-15 07:30:06Cześć, poszukuję jednego partnera do stałej współpracy przy realizacji materiałów foto/wideo na platformy subskrypcyjne. Gwarantuję pełną dyskrecję. Proszę wyłącznie o poważne zgłoszenia od osób zdecydowanych, najlepiej z krótkim opisem
2025-12-12 13:15:00Twój zakres obowiązków:Wsparcie Dyrektora Zakupów w realizacji strategii zakupowej na poziomie projektu.Samodzielne prowadzenie negocjacji cen i warunków umów dla kluczowych grup asortymentowych i usług.Monitorowanie rynku – analiza poziomów cen
2025-12-11 05:25:19Twój zakres obowiązków:Wprowadzanie danych do systemów projektowych oraz aktualizacja rejestrów administracyjno-logistycznych.Obsługa dokumentacji i procedur związanych z przepustkami, kartami identyfikacyjnymi i wnioskami.Koordynacja ruchu mate
2025-12-11 05:25:19