Oferta Pracy – Asystentka Osobista Osoby Niepełnosprawnej Miejsce pracy: Żabieniec koło Piaseczna Stawka: 50 zł /h brutto, brutto / umowa zlecenie Doświadczenie: wymagane Poszukujemy asystentki osobistej dla osoby z niepełnosprawnością. Do obowi
2025-11-10 05:05:30Twój zakres obowiązków, Twój zakres obowiązków:, -Przygotowywanie dokumentów transportowych (CMR) oraz weryfikacja eksportowych (EX-1), -Codzienny monitoring statusu realizowanych zleceń, -Tworzenie i obsługa dokumentacji podstawowej, -Kontakt z
2025-11-15 14:40:26Polska firma z branży odzieżowej o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje zmotywowanego i zorganizowanego Asystenta Działu Handlowego, który dołączy do naszego zespołu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie działań sprzedażo
2025-11-15 10:59:38Corporate Image Sp. z o.oPolska firma z branży odzieżowej o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje pracownika do działu Księgowo-kadrowego. Asystent księgowości i kadrObowiązki Monitorowanie płatności kontrahentów; Wprowadzanie faktur do systemu Saldeo; Wprowadzanie pr
2025-11-15 10:59:38Corporate Image Sp. z o.oAsystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
2025-11-15 08:55:05Asystencka praca / Personel biurowy
2025-11-15 08:55:05ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na czas określony WYMAGANIA: - Wykształcenie: zasadnicze zawodowe - Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista - Inne wymagania: [Inne] : •aktualne orzeczenie o niepełnosprawności•aktualne badania do c
2025-11-15 07:31:41Ipracujzdalnie.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąAsystentka Prezesa z jęz. niemieckim Warszawa - Hays Poland - oferta pracy. Tą i setki innych ofert pracy znajdziesz w myCV.pl
2025-11-15 06:31:02Hays PolandTwój zakres obowiązków, udział w projektach badania sprawozdań finansowych pod kierownictwem doświadczonych audytorów i biegłych rewidentów,, udział w projektach doradczych z zakresu księgowości, kontrolingu i sprawozdawczości finansowej, due..
2025-11-14 21:40:01Zadania: Pomoc w prowadzeniu rejestru zgłoszeń gwarancyjnych (usterki, awarie, reklamacje). Pomoc w koordynacji działań serwisowych (kontakt z podwykonawcami, dostawcami). Przygotowywanie dokumentacji gwarancyjnej i raportów. Kontakt z inwestore
2025-11-14 18:24:27Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie zamówień, zleceń i umów do akceptacji oraz koordynacja procesu rozliczeń w systemie elektronicznym, Weryfikacja i akceptacja dokumentów w systemie elektronicznym, Realizacja, we współpracy z zewnętrzni..
2025-11-14 17:40:43Twój zakres obowiązków, Gabinet Stomatologiczny zlokalizowany na warszawskim Bemowie poszukuje dyspozycyjnej i energicznej i osoby na stanowisko asystentki stomatologicznej., Oferujemy pracę w przyjaznym zespole, w niepełnym wymiarze godzin, w.
2025-11-14 16:40:29OD UCHA DO UCHA, GABINET STOMATOLOGICZNYTwój zakres obowiązków, Wspomaganie projektantów w przygotowywaniu i realizowaniu projektów, Przygotowywanie dokumentacji technicznej i graficznej zgodnie z wymaganiami projektu, Zarządzanie bazą danych projektowych, w tym przechowywanie i..
2025-11-14 16:40:29Twój zakres obowiązków, bezpośredni, telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientami, obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, wsparcie pozostałych pracowników w ich codziennej pracy, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentów, prac
2025-11-14 15:40:46Twój zakres obowiązków, Wsparcie Samodzielnej Księgowej w obsłudze spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości – będziesz księgować dokumenty i uczyć się praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej w uczelni, Nauka dobrych praktyk księgowych
2025-11-14 13:40:46Twój zakres obowiązków, uczestnictwo w pracach działu transportu w zakresie planowania i rozliczania taboru ciężarowego..
2025-11-14 12:40:46Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy z branży IT oferującej dystrybucję specjalistycznego oprogramowania z siedzibą w Warszawie poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Asystentki.Osoba w tej roli będzie odpowiedzialna za:opiekę i koordynacj
2025-11-14 11:53:46Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie i przetwarzanie danych z wykorzystaniem MS Excel i SQL,, analiza informacji w tym przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi takich jak Python i Tableau,, tworzenie prezentacji i raportów dotyczących..
2025-11-14 11:40:50Twój zakres obowiązków, Wsparcie adwokatów i radców prawnych Kancelarii w bieżącej obsłudze klientów, Telefoniczna obsługa Klienta, Prowadzenie spraw wynikających z potrzeb Kancelarii i klientów, Współpraca z pozostałymi pracownikami działu oraz
2025-11-14 10:40:47Pracodawca:Grafton Sp. Z o.o.Opis stanowiska:Dla jednego z naszych klientów, europejskiego lidera w zakresie usług energetycznych, poszukujemy kandydata na stanowisko Asystent ds. Administracyjnych
2025-11-14 10:10:09Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, wykonywanie telefonów do klientów i partnerów,, kontakt z księgową i podstawową administracją,, obsługę mailową i telefoniczną klientów,, drobną sprzedaż i wsparcie przy przygotowywaniu ofert,, zadania organizacyjne i..
2025-11-14 09:40:41Twój zakres obowiązków, prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta w oddziale w pełnym zakresie (prezentacja firmy i usługi, podpisywanie umów i sprzedaż detaliczną, wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, przyjmowanie i rejestrowanie.
2025-11-14 08:40:19Twój zakres obowiązków, prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta w oddziale w pełnym zakresie (prezentacja firmy i usługi, podpisywanie umów i sprzedaż detaliczną, wystawianie dokumentów finansowo-księgowych, przyjmowanie i rejestrowanie.
2025-11-14 08:40:19Twój zakres obowiązków, Prowadzenie prac projektowych, pod okiem projektantów z uprawnieniami., Wykonywanie obliczeń i rysunków projektowych., Przygotowanie dokumentacji technicznej do urzędów i na budowy., Współpraca z działem handlowym firmy.
2025-11-14 08:40:18ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Umowa o pracę na okres próbny WYMAGANIA: - Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - Języki: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany - Uprawnienia: biegła obsługa komp
2025-11-14 07:31:54Instytut biotechnologii przemysłu rolno-spożywczego... 3,6Informacje podstawoweMiejsce pracy: Rakowiecka 36, 02-532 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckieZakres obowiązków: - realizacja prac naukowo-badawczych w zakresie działalności statutowej i projektów finansowanych ze -źródeł zewnętrzn
2025-11-14 06:59:52Instytut Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego... 3,6Co oferujemy po okresie wdrożenia pracę w systemie hybrydowym (3 dni pracy z biura, 2 dni home office), pracę od poniedziałku do piątku, zatrudnienie od zaraz na minimum 6 miesięcy - możliwość kontynuacji współpracy, elastyczne godziny rozpoczęc
2025-11-13 21:25:14Twój zakres obowiązków, bieżące wsparcie organizacyjne i administracyjne dyrektora, przygotowywanie raportów, prezentacji i zestawień, kontakt z partnerami, kontrahentami i urzędami (mailowy i telefoniczny) – uzgadnianie terminów, przesyłanie..
2025-11-13 17:40:31Twój zakres obowiązków, Obsługa przychodzących wiadomości e-mail/połączeń telefonicznych, Zarządzanie korespondencją, Zamawianie i zarządzanie materiałami biurowymi, Zarządzanie sprzętem biurowym, Zarządzanie dokumentacją, umowami i aktami..
2025-11-13 15:40:44Twój zakres obowiązków, Współpraca z Kupcem w procesie doboru dostawców i oferty towarowej, dla kanału sprzedaży on-line, Udział w procesie tworzenia bazy danych produktowych, Prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami - pozyskiwanie dany
2025-11-13 15:40:43Twój zakres obowiązków, Wsparcie w codziennej pracy spedytora, Współpraca z klientami, partnerami biznesowymi, podwykonawcami, Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizowanych zleceń, Obsługa i archiwizacja dokumentów spedycyjnych, Negocjacja..
2025-11-13 15:40:43Twój zakres obowiązków, bieżące wsparcie pracy Członka Zarządu (zarządzanie kalendarzem, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych),, udział w bieżących projektach Departamentu Zarządu,, przygotowanie dokumentów (prezentacji, raportów,.
2025-11-13 14:40:43Oferta idealna dla: osób z obszaru Finansów i Rachunkowości, Ekonomii, Audytu Finansowego Szukasz płatnego stażu, który otworzy Ci drzwi do świata audytu finansowego? Jeśli masz podstawową wiedzę z rachunkowości, analityczny umysł i znasz angiel
2025-11-13 14:19:01Forvis MazarsOferta idealna dla: osób z obszaru Lotnictwa, Transportu lub kierunków pokrewnych. Szukasz możliwości rozwoju w planowaniu infrastruktury lotniskowej? Ta rola to wsparcie w analizach, symulacjach i projektowaniu terminali oraz strefy airside. Wy
2025-11-13 14:19:01JacobsTwój zakres obowiązków, Sprawdzanie jakości opisów produktowych w systemie Mirakl, Poprawa i aktualizacja opisów produktów zgodnie z wytycznymi, Wspieranie zespołu w utrzymaniu wysokiej jakości danych produktowych..
2025-11-13 13:40:41Twój zakres obowiązków, udział w projektach z zakresu badania sprawozdań finansowych oraz innych usług atestacyjnych pod okiem doświadczonych audytorów;, bieżąca komunikacja z Klientami savaPartners;, wsparcie w projektach doradczych z zakresu.
2025-11-13 12:40:42Twój zakres obowiązków, Organizacja spraw zawodowych oraz prywatnych, Planowanie oraz organizacja podróży krajowych i zagranicznych, Zarządzanie korespondencją oraz załatwianie spraw urzędowych (w tym przygotowanie wniosków/formularzy), Wsparcie
2025-11-13 12:40:42Dermoelite Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa asystencka Departamentu, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Departamentu;, Organizacja prawidłowego obiegu dokumentów i właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja;, Archiwizacja dokumentacj
2025-11-13 12:40:41Twój zakres obowiązków, Przyjmować i klasyfikować zapytania od nowych klientów , Wspierać dział handlowy przy wycenach, ofertach i prospectingu, Realizować zamówienia i współpracować z magazynem przy dostawach, Pomagać w obsłudze reklamacji i..
2025-11-13 12:40:41Pomoc przy procesowaniu i weryfikacji faktur, opracowywanie dokumentacji - kompletowanie, skanowanie, importowanie do programów, tworzenie raportów i zestawień, kompletowanie dokumentów, opracowywanie dokumentacji, pomoc w przygotowywaniu umów i
2025-11-13 11:53:51Your responsibilities, Ordering products to meet current customer needs and keeping stock levels up to date, Coordinating deliveries from a logistics perspective: ensuring orders arrive on time, checking their completeness, and informing custome
2025-11-13 11:40:53Twój zakres obowiązków, organizacja kalendarza członka zarządu (planowanie spotkań, zarządzanie terminami),, koordynacja i organizacja spotkań (online i stacjonarnych),, zarządzanie dokumentacją i dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie
2025-11-13 11:40:52Twój zakres obowiązków, Pomoc przy obsłudze sprzętu (wiertnica/sonda) do badań geologicznych, geotechnicznych i środowiskowych,, Dbanie o powierzony sprzęt,, Akredytowane pobieranie próbek gruntu i wody na badania środowiskowe...
2025-11-13 11:40:52Twój zakres obowiązków, Sporządzanie kserokopii dokumentacji, , Sporządzanie skanów dokumentacji, , Archiwizowanie dokumentów, , Przygotowywanie zestawień, zbieranie ofert, wprowadzanie danych do systemu komputerowego,, Wywieszanie ogłoszeń na.
2025-11-13 11:40:52Twój zakres obowiązków, tworzenie i realizację indywidualnych programów edukacyjno-wychowawczych,, prowadzenie zajęć terapeutycznych dostosowanych do potrzeb dzieci,, współpracę z kadrą, rodzicami i specjalistami, aby zapewnić spójne wsparcie,,
2025-11-13 11:40:52Opis stanowiska Sporządzanie dokumentacji projektowej (obliczenia statyczne, rysunki szalunkowe i zbrojeniowe, opisy techniczne) dla budownictwa mieszkaniowego, użyteczności publicznej i przemysłowego (2D/3D). Koordynowanie prac związanych z dok
2025-11-13 11:31:58Twój zakres obowiązków, prawidłowe i terminowe wystawianie dokumentów sprzedażowych na podstawie zapisów w umowach oraz otrzymanych zleceń, weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupu, sprzedaży
2025-11-13 10:40:44Twój zakres obowiązków, Wsparcie w zakresie kompleksowej obsługi handlingowej przesyłek lotniczych w imporcie i eksporcie, Przygotowywanie ładunków do transportu (załadunki i rozładunki fizyczne), Wystawianie dokumentów spedycyjnych, Prowadzenie
2025-11-13 10:40:43Min. rok doświadczenia w pracy na stanowisku wsparcia sprzedaży/ marketingu Bardzo dobra znajomość Excela oraz PowerPoint/Canva, umożliwiająca przygotowanie profesjonalnych analiz, raportów i prezentacji. Znajomość języka angielskiego na poziomi
2025-11-13 10:25:13AntalTwój zakres obowiązków, witasz klientów przychodzących do oddziału,, edukujesz klientów jak korzystać z moblinych rozwiązań, np. aplikacji IKO/IPKO, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta,, budujesz dobrą..
2025-11-13 09:40:43Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka, Prawo i dziedziny pokrewne
2025-11-13 08:55:04