OpenGift.pl

15 ocen
Alicja Chrząszcz
20 luty 2024 14:01
pokaż więcej...
Iwona Gładysiewicz
20 luty 2024 13:19
Super kontakt. Szczegółowe info na maila. Produkt przygotowany zgodnie z oczekiwaniami. Serdecznie polecam.
pokaż więcej...
EWELINA ruda
19 luty 2024 14:46
W imieniu firmy Olympus Polska dziękuję za bardzo konkretny proces wykonania gadżetów. Na każdym etapie procesu byłam powiadamiana notyfikacjami i pozostawałam w stałym kontakcie z rzetelnym, nie nachalnym przedstawicielem firmy panem Oskarem Majcherkiem. Była to moja pierwsza współpraca, już wiem, że na pewno nie ostatnia. Dziękuję raz jeszcze za profesjonalną obsługę z bardzo dobrą jakością wykonania:)
pokaż więcej...
Domijanek
18 luty 2024 20:23
Firma wykonuje super gadżety. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Polecam gorąco.
pokaż więcej...
Emila
18 luty 2024 11:23
Profesjonalizm, rzetelność i terminowość to was wyróżnia na tle innych firm. Wasze domki dla ptaszków świetne.
pokaż więcej...
Krystian Rybak
22 sierpień 2023 15:45
Świetny partner do długofalowej współpracy w zakresie obsługi firmy w gadżety personalizowane. Pomoc pana Pawła nieoceniona. Bardzo konkretnie szybko sprawnie i przede wszystkim na czas. Jakość świetna!
pokaż więcej...
Krispo
22 sierpień 2023 15:42
Sezon prawie dobiega końca więc najwyższy czas na wielkie podziękowania dla firmy za zaopatrzenie nas w nagrody i zestawy dla młodzieży, butelki, koszulki, smycze, kubki, breloki. na nasze obozy młodzieżowe. Super że jesteście. Robicie kawał dobrej roboty.
pokaż więcej...
Szymon Wojtaszek
22 sierpień 2023 13:32
Bardzo dobra obsługa oraz wysokiej jakości produkty. Szybka realizacja zamówienia. Super kontakt z handlowcem. Polecam.
pokaż więcej...
LGD Limanowa
22 sierpień 2023 11:47
Wspaniała obsługa klienta, szybka realizacja zamówienia, jakość wykonania produktów na wysokim poziomie!

Szczególne podziękowania dla Pani Zuzanny Janiszewskiej od początku do końca mogliśmy liczyć na pomoc, doradztwo, pełen profesjonalizm, wsparcie i świetny kontakt! :-)

Na pewno skorzystamy jeszcze w przyszłości z usług OpenGift :-)
pokaż więcej...
Daniela Burak
22 sierpień 2023 11:04
Pełen profesjonalizm, świetnie wykonane produkty. Polecam każdemu!
pokaż więcej...
Michalina Rolnik
21 luty 2023 12:27
Polecam! Złożyłam zamówienie na wyprodukowanie kubków dla firmy, w której pracuję (3 wzory po 50szt.) i efekty przerosły moje oczekiwania. Jakość kubków pierwsza klasa, porządnie wykonane nadruki. Kontakt z opiekunką zamówienia też oceniam pozytywnie. Mimo wielu zmian, p. Kinga, cierpliwie i z pełnym profesjonalizmem reagowała na nasze prośby i dostosowywała parametry zamówienia.
pokaż więcej...
Karolina Muzyka
08 styczeń 2023 15:36
Mogę polecić OpenGift. W imieniu firmy, dla której pracuję zamówiłam ponad 500 sztuk zestawów artystycznych dla dzieci na Mikołajki firmowe. Mimo dużego zamówienia i niewielkiej ilości czasu przesyłka dotarła - produkty i nadrukowane logo okazały się być bez zarzutu. Polecam Pana Kamila (i przy okazji jeszcze raz dziękuję), który na każdym etapie zamówienia był pod telefonem i mailem i udzielał odpowiedzi na wszelkie pytania, kontaktował się z produkcją, podawał status zamówienia oraz czas dostawy.
pokaż więcej...
Aleksandra Kuchta
21 grudzień 2022 14:49
Serdecznie odradzam zakupy na tej stronie internetowej. Złożyliśmy dwa zamówienia i na dwa zamówienia trzeba było czekać ponad dwa tygodnie. W każdym przypadku wielokrotnie dzwoniliśmy na infolinię z prośbami o informacje na temat zamówienia, informacji brak i obietnice, że się odezwą. Opiekun zamówienia nie posiada informacji co się z nim dzieje i nie jest w stanie skontaktować się działem logistyki. Kontakt z kierownikiem/osobą decyzyjną? Nie.

Rozumiem, że zdarzają się opóźnienia, w każdym nawet najlepszym sklepie, ale kiedy sytuacja się powtarza dwukrotnie, nie pozostawia to wątpliwości z jaką firmą mamy do czynienia.

Nie mam w zwyczaju wystawiania negatywnych opinii, pewnie bym tego nie zrobiła, gdyby nie to że nasze zamówienie nie jest realizowane od 2 tygodni i brak jakichkolwiek informacji, mimo wielu telefonów i maili.
pokaż więcej...
Nikola Wyrzykowska
15 grudzień 2022 13:28
TRAGEDIA!

Kilkukrotnie upewniałam się o dostępności produktu, zapewniano mnie o terminowej wysyłce.

Wysłano 2 sztuki z zamówienia zamiast 9, nie w tym kolorze. Bo zmarnowaniu dwóch dni na dyskusje z kompletnie niekompetentnymi pracownikami i zapewnieniach o dosłaniu produktu, potwierdzonymi sms od jednej z pracownic, nadal brak.

Brak zwrotu za inne zamówienie które nie doszło do skutku w związku z kolejnym brakiem. Podczas rozmów z pracownikami jedyną odpowiedź jaka byłam w stanie uzyskać to „NIE WIEM”, a w tle „impreza” w najlepsze każdy się śmieje i „bawi”. Brak rzetelnego podejścia do zamówienia klienta.

Pewnie środków nie odzyskam…

NIE POLECAM NIKOMU! SZKODA CZASU I NERWÓW
pokaż więcej...
Aldona Stopa
12 grudzień 2022 12:14
Szybka dostawa, większa ilość produktu (w liczbie 100 szt.) skompletowana bezproblemowo, dostępna opcja zapłaty na podstawie proformy, co dla jednostki budżetowej jest bardzo istotne i wygodne. Produkty fajne jakościowo. Polecam!

P.S. Konsultanci i pracownicy to nie cudotwórcy, dają z siebie na pewno 100 proc. Warto samemu wziąć odpowiedzialność za czas, w którym składa się zamówienie, żeby wszystko przyszło terminowo. Wymagajmy od siebie tyle co od innych ;)
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o OpenGift.pl

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OpenGift.pl
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości