Onex Group

7 ocen
Robert Bienkowski
07 wrzesień 2022 19:17
Towar niestety przyszedł używany. Dość długa procedura zwrotu. Najpkerw w systemie trzeba zarejestrować zgłoszenie.
pokaż więcej...
PiotrGawor
08 czerwiec 2022 09:00
Sprzedają sprzęt którego fizycznie nie mają. Po 3 tygodniach walki urządzenie dalej nie dotarło. Przestali odbierać telefony. Do momentu gdy odbierali na infolinii zawsze otrzymywałem informację że w dniu jutrzejszym ktoś zadzwoni i poinformuje mnie o dostawie. NIGDY NIKT NIE ODDZWONIŁ !!! NIE POLECAM !!!
pokaż więcej...
Michał Cz
14 lipiec 2021 00:15
Bardzo słaba jakość obsługi, płyta główna przyszła uszkodzona. Po 14 dniach od otrzymania przez firme zwrotu dalej brak jakiejkolwiek odpowiedzi przy zapewnieniach ze to zawsze trwa dużo szybciej. Ani nie ma kasy, ani nie ma karty. Nie polecam nikomu.
pokaż więcej...
Antoni Kawenczyński
03 sierpień 2020 10:58
pokaż więcej...
Tomek M
10 grudzień 2019 15:03
pokaż więcej...
Tadeusz Suwinski
21 grudzień 2018 21:32
Wielkie podziękowania za profesjonalne podejście i wzorową obsługę klienta.

Dla całej firmy Onex Group oraz Panów Roberta Suligi i Damiana Małolepszy.

Współpraca wręcz perfekcyjna.

Oprogramowanie, suport, cena na piątkę z plusem, nic dodać, nic ująć.

Nie sposób w pochwałach pominąć profesjonalnych szkoleń z Office i Windows.

Wsparcie dla Warszawskiej Edukacji nieocenione.
pokaż więcej...
Dawid Szwajca
04 wrzesień 2017 15:03
Ten sklep jest jakimś nieporozumieniem! Na stronie głównej informacja "Kupuj Office 2016 całą dobę! Wybierając opcję płatności online, klucz produktu otrzymasz w ciągu 60 sekund." - ściema, bo licencja zakupiona w czwartek nie dotarła do dzisiaj (poniedziałku). Po kontakcie okazało się, że wysyłka w 60 sekund nie dotyczy licencji OPEN - ale czy jest to gdzieś napisane? NIE MA. Następnie pytając o to kiedy w takim razie licencja dotrze uzyskuję informację, że wysyłka następuje w ciągu 3 dni roboczych - no ale dzisiaj mija 3 dzień roboczy - "Niestety w piątek biuro było nieczynne". Czy była gdzieś taka informacja podana? NIE BYŁA, bo nigdy bym nie dokonał zakupu. Po kolejnym zapytaniu z łaską dostaję w końcu wiadomość "Licencja będzie na środę z uwagi na awarię". Czyli za kolejne 3 dni robocze (tak jakbym zamówienie złożył dzisiaj?), co jest już totalnym nieporozumieniem. Gdybym nie dopytywał, to bym nie wiedział nawet co się dzieje. Podsumowując, w zamian za robienie sobie żartów z klienta odwdzięczyłem się wnioskiem o anulowanie zamówienia. Nie był to pierwszy zakup w tym sklepie, ale był na pewno ostatnim (i to jeszcze niezrealizowanym z wyłącznej ich winy).
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Onex Group

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Onex Group
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości