Kluczowe obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa działów technicznych, w tym prowadzenie ewidencji urządzeń technicznych. Archiwizacja dokumentacji (protokoły z badań, decyzje, korespondencja z klientami, dokumentacja techniczna). Ewidencja i przy
2024-05-17 10:50:59Zadania, które na Ciebie czekają: Codzienna praca z zespołem sprzedaży D2D (door to door) w terenie Aktywne pozyskiwanie Sprzedawców do Rozwoju Regionu Mikroregionu Prowadzenie rekrutacji Wdrażanie nowych Sprzedawców, m.in. zaangażowanie w szkolenia
2024-05-17 09:33:04Zakres zadań podstawowych: prowadzenie projektów związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu ERP BPSC Impuls, Siemens, zarządzanie projektami wdrożeniowymi w Spółce, koordynowanie prac dot. systemu BPSC Impuls w zakresie nadzoru aplikacyjnego, tworze
2024-05-16 14:21:03Zakres zadań podstawowych: konfiguracja, administracja oraz nadzór nad powierzoną infrastrukturą sieciową i serwerową opartą na technologii Microsoft, Linux, zapewnianie sprawnego działania sieci LAN/WAN, weryfikacja oraz usuwanie zgłaszanych błędów
2024-05-16 14:21:02Zakres obowiązków:prace biurowe Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: znajomość obsługi komputeraInne wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość j. obcych Wynagrodzenie brutto
2024-05-18 18:41:22Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy w związku z rozwojem struktur SSC poszukujemy osoby na stanowisko asystenta działu zakupów. Miejsce pracy: 100% zdalnie (po wdrożeniu w Poznaniu oraz Niemczech - łącznie 2 tygodnie) Wprowadzanie i aktualizac
2024-05-18 17:55:03Konsultant ds. zamówień z j. niderlandzkim - praca zdalna Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokali
2024-05-18 05:25:39Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: podstawowa znajomość zasad księgowych, obsługa urządzeń biurowych, Obsługa komputera, sprawne posługiwanie się aplikacjami internetowymi
2024-05-17 18:41:34Zakres obowiązków:prowadzenie kalendarza spotkań przydzielonych konsultantów; zarządzanie komunikacją; profesjonalna i efektywnaobsługa rozmów telefonicznych; przygotowywanie raportów; zapewnienie wsparcia administracyjnego; ścisła współpraca zinnymi
2024-05-17 18:41:34# Connect Spzoo, Szukasz interesującej pracy w stabilnej firmie? Chcesz realizować się w ciekawych projektach budowlanych? Dołącz do naszego zespołu jako Kosztorysant! ### Opis stanowiska: - Samodzielne opracowywanie kosztorysów inwestorskich,..
2024-05-17 13:16:16Business Development Manager (TSL) Zakres obowiązków:Pozyskiwanie oraz rozwój nowych klientów w obszarze międzynarodowych usług TSL (transport LTL/FTL, WH).Samodzielne prowadzenie i kompleksowa realizacja procesu sprzedażowego.Przygotowywanie i preze
2024-05-17 11:00:34HR Bank sp. z o.o 3,0FIRMA: * międzynarodowy producent * ponad 70 lat na rynku * projektant cyfrowych oraz analogowych systemów komunikacji, kontroli dostępu i systemów smart home MIEJSCE PRACY: okolice Poznania BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: • zapewnienie sprawnego..
2024-05-17 08:20:09ProguestFIRMA: * międzynarodowy producent * ponad 70 lat na rynku * projektant cyfrowych oraz analogowych systemów komunikacji, kontroli dostępu i systemów smart home MIEJSCE PRACY: okolice Poznania BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA: • zapewnienie sprawnego obieg
2024-05-17 08:18:46Asystent Działu Księgowości Międzynarodowej - German Aktualnie dla naszego klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach
2024-05-17 05:25:39Twój zakres obowiązków:wykonywanie obowiązków służb BHP na projekcie realizowanym przez Multiserwisprowadzenie dokumentacji związanej z obowiązkami służby BHP na projekciewspółpraca z nadzorem i pracownikami służby BHP klientawspółpraca z nadzorem re
2024-05-16 21:25:34Zakres obowiązków:Obsługa recepcji, praca: 60-771 Poznań, ul. Konopnickiej 22/2 oraz 60-545 Poznań, ul. Rodziewiczówny 27/29. Znajomosć języków ormiańskiego i gruzińskiego w celu kontaktów z klientami. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: śr
2024-05-16 18:41:31Zakres obowiązków: - Pozyskiwanie oraz rozwój nowych klientów w obszarze międzynarodowych usług TSL (transport LTL/FTL, WH). - Samodzielne prowadzenie i kompleksowa realizacja procesu sprze
2024-05-16 18:36:09HR BankLocation: Poznań Scope of duties: Acquisition of new customers on Turkish market. Responsibility for sales budget Turkish market. Execution of sales plans. Maintaining good relations with business partners. Preparing commercial offers, negotiating te
2024-05-16 15:48:07Adrenaline.pl to nie tylko sieć sklepów sportowych, to społeczność oparta na wspólnym zainteresowaniu sportową pasją i ciągłym kontakcie z drugim człowiekiem. Osoby, które tworzą #teamadr
2024-05-16 15:36:37Adrenaline.pl spółka z ograniczoną odpowiedzialnością...We are a world leading manufacturer of wood based panels with a 125 years history of success with over 40 plants across the globe. Among them, Malta-Decor specializes in the production of decorative paper..
2024-05-16 15:17:26Malta Trading Services Sp. z o.oMiejsce pracy: Poznań stacjonarnie/hybrydowo/zdalnieOferujemy:Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcąPracę w trybie zdalnym,hybrydowym lub stacjonarnymz biura w PoznaniuMożliwość postawienia pierwszych kroków i rozwoju w branży ITBenefity
2024-05-16 11:53:55Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie programów kontroli wewnętrznych. Prowadzenie kontroli wewnętrznych planowych i pozaplanowych. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych. Formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowani
2024-05-16 11:50:03Asystentka dr sprzedażyObowiązki wspieranie dyrektora sprzedaży w obowiązkachkontakt z klientami tworzenie oferttworzenie prezentacjiaktualizacja danych w CRMtworzenie baz danych klientówwsparcie podczas konferencji i spotkań z klientami (sporadyczni
2024-05-16 11:00:23Personnel and Media SolutionsAsystentka Zarządu104964Obowiązki koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatucodzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji)przygotowyw
2024-05-16 11:00:23GI GroupW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:45:42Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:45:41Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-16 09:45:40Carloss Marketing - MediaZakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu ro
2024-05-16 09:00:30Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: wsparcia postępowań w Wydziale Spraw Cudzoziemców (Oddział Legalizacji Pobytu II) WUW w Poznaniu nr ref. 66
2024-05-16 08:00:02Wielkopolski Urząd Wojewódzki w PoznaniuZakres obowiązków:- prowadzenie terminarza,- obsługa recepcji,- przygotowywanie stanowisk pracy stylistów,- mycie głowy,- dbanie o porządek w salonie,- serwowanie klientom i klientkom kawy lub herbaty, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: za
2024-05-15 18:41:37Zakres obowiązków:- przeładunek, transportowanie i przemieszczanie towarów, w tym obsługiwanie wózków jezdniowych (widłowych);- konfekcjonowanie towarówPraca w godz.16-24 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wyna
2024-05-13 18:41:29Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant, która kompleksowo zatroszczy się o nasze biuro, a także chce rozwijać się w obszarze finansów i rachunkowości. W summ-it stwarzamy p
2024-05-08 10:10:09summ-itZaładunek i rozładunek towaru- otrzymujesz zamówienie na podstawie , którego kompletujesz je do wysyłki. Zbierasz artykuły z regałów , wrzucasz do koszyka, a następnie wkładasz do kartonika, zaklejasz i odkładasz do wysyłki
2024-04-30 17:55:24FALLWORK Sp. Z O. OKonsultant - Sprzedawca Centrum Sprzedaży CzęściTwój zakres obowiązków Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordyna
2024-04-29 18:00:13Bergerat Monnoyeur sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych, Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu, Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie..
2024-04-19 11:40:42Twój zakres obowiązków: • prace biurowe • obsługę sklepu online • zadania obsługi klienta • udział w projektach online, wymagających pewności siebie • obsługę mediów społecznościowych • obsługę kanałów w zagranicznych serwisach tematycznych • unboxin
2024-04-18 14:45:01Twój zakres obowiązków, Obsługa recepcji od poniedziałku do piątku, Dbałość o codzienne funkcjonowania biura (koordynacja napraw serwisowych, zaopatrzenia, firm sprzątających), Wsparcie pracowników agencji w zakresie prawidłowego obiegu..
2024-04-18 08:40:12Poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Administracji, która dołączy do naszego zespołu. Jeśli masz doskonałą znajomość Excela oraz cechują Cię sumienność, dokładność i uporządkowanie, to ta praca jest dla Ciebie idealna!..
2024-04-11 12:55:05Dla naszego Klienta w związku z rozwojem działu HR, poszukujemy osób na stanowisko: Asystent w dziale HR Do obowiązków należą: Wsparcie działu HR w działaniach rekrutacyjnych Zarządzanie dokumentacją pracowniczą Wsparcie działań z obszaru employer br
2024-03-23 17:55:07Poszukujemy osoby do pracy w weekendy na stanowisku recepcjonista/ka, w obiekcie sportowym, miejsce pracy Plewiska. Mile widziane osoby o pogodnym usposobieniu, komunikatywne, lubiące podejmować nowe zadania. Odpowiedzialność oraz bardzo dobra organi
2024-02-27 07:16:22