Światłowód man już dwa i pół roku, ogólnie jest ok, tylko do zgłoszenia problemów technicznych na infolinii jest trzeba podać pesel w celu weryfikacji, a nie np. nr klienta Nawet w banku tego nie wymagają. Gość w słuchawce mówi krótko pesel albo wypad bo nic nie załatwisz. Może jeszcze nr konta i hasło..?
Po dwóch miesiącach współpracy z NETFALA nie mogę złego słowa powiedzieć . Montaż, instalacja i aktywacja bez zarzutu - szybko, starannie. Sama usługa też ok. Korzystam z prędkości 300 i niczego nie brakuje. Praca i rozrywka przy czworgu użytkownikach na luzie. Sygnał stabilny i rzetelny. Zdecydowanie polecam.
Bardzo pozytywnie. Po pierwsze mam światłowód od kilku tygodni i chodzi „jak złoto”. Ale co może ważniejsze był problem z podłączeniem w terminie i to z tego co wiem z przyczyn biurokratycznych a firma informowała, przepraszała a co najważniejsze zaoferowała uczciwa rekompensatę.
Korzystam od kilku lat i jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Szybka obsługa, kontakt idealny, expresowa pomoc. Technicy, którzy podłączali mi internet pan Mateusz oraz Sebastian bardzo profesjonalni, odpowiedzieli na wszystkie moje pytania. Wi-fi działa w całym domu bez zastrzeżeń. Serdecznie polecam
Korzystamy z usług Netfali od niedawna, ale jesteśmy bardzo zadowoleni. Internet działa szybko bez zastrzeżeń, co zdecydowanie ułatwia np. pracę w domu. Kontakt z działem obsługi klienta na najwyższym poziomie. Sytuacja z niedziałającym zasilaczem z pomocą biura bardzo szybko została rozwiązana, za co bardzo dziękujemy. :)