Hotel i wyżywienie całkiem wporzadku, ale już transport... dno i jeszcze raz dno, kierowca urządza sobie turne po Polsce, jak by w ogole nie znał mniej więcej położenia danych miejscowości. Szczerze nie polecam!
Dno dno dno!!!!! nie jeździjcie do hoteli sieci NAT, bo Was dwukrotnie policzą za pobyt. Potem będziecie się dopraszać o swoje pieniądze...Brak chęci wyjaśnienia sprawy ze strony hotelu...co więcej obarczają klienta winą za swoje błędy a na końcu nie potrafią przeprosić!!!! Uważajcie na swoje karty bankowe, bo w tym hotelu mogą zniknąć wam pieniądze z konta, gdy jakiś Pan z recepcji uzna ze musi drugi raz skasować Was za pobyt ...robiąc to bez waszej zgody. Na nic tłumaczenia klienta. Na nic bankowa historia przelewów....nic nie jest wystarczającym dowodem. Po prostu klient nie ma nic do powiedzenia. Więc strzeżcie się!!! A gdy okazało się ze to hotel popełnił błąd nie liczcie na przeprosiny. Nie zrobi tego ani pracownik hotelu ani zastępca dyrektora sprzedaży sieci NAT.