Nadwislańska Agencja Turystyczna Sp.zo.o.

10 ocen
Marcocorleone31
09 sierpień 2023 18:02
Warto odwiedzić i odpocząć w każdym z ośrodków Polecam
pokaż więcej...
Maciej Fusek
02 lipiec 2023 20:27
pokaż więcej...
Izabella Bojdoł
22 czerwiec 2023 19:21
pokaż więcej...
kazik gaciek
21 czerwiec 2023 19:46
pokaż więcej...
Adamski
30 kwiecień 2023 10:03
Wczasy z Natem udane wczasy!
pokaż więcej...
Adrian D
14 kwiecień 2023 08:15
Super miejsce, na pewno powrócę tam!
pokaż więcej...
Marek Lubański
03 wrzesień 2022 18:46
Wczasy dla seniora z transportem.

Hotel i wyżywienie całkiem wporzadku, ale już transport... dno i jeszcze raz dno, kierowca urządza sobie turne po Polsce, jak by w ogole nie znał mniej więcej położenia danych miejscowości. Szczerze nie polecam!
pokaż więcej...
Jerzy Kudla
31 marzec 2022 10:06
Obsługa klienta w siedzibie NAT w Tychach-Ok. Od kilku lat korzystam z Ośrodków Wczasowych NAT-u i zawsze czysto,jedzenie smaczne. Ogólnie bylo Ok
pokaż więcej...
Justyna Bp
28 lipiec 2021 10:15
Wybierając się z NAT-u na wczasy

Nie trzeba wcale mieć dużo kasy.

Za przystępną cenę,

Możesz spełnić swe marzenie.

Tutaj jedzenie, obsługa, pokoje,

Spełniają wszystkie zachcianki moje.

A Pani Dyrektor ośrodka,

Jest taka miła, słodka,

Że każdy tam chętnie wraca,

Jak tylko pozwala praca.

My już na przyszły rok zarezerwowaliśmy,

I wszystkim znajomym poleciliśmy.



Polecamy każdemu wypoczynek w Ustroniu Morskim w Ośrodku wczasowym Gwarek.

Jest fantastycznie. Lokalizacja i obsługa ma najwyższym poziomie.

E.M. Banyś

L.K. Przybylscy

B.J. Pandel
pokaż więcej...
Natalia Nowakowska
29 styczeń 2020 12:28
Dno dno dno!!!!! nie jeździjcie do hoteli sieci NAT, bo Was dwukrotnie policzą za pobyt. Potem będziecie się dopraszać o swoje pieniądze...Brak chęci wyjaśnienia sprawy ze strony hotelu...co więcej obarczają klienta winą za swoje błędy a na końcu nie potrafią przeprosić!!!! Uważajcie na swoje karty bankowe, bo w tym hotelu mogą zniknąć wam pieniądze z konta, gdy jakiś Pan z recepcji uzna ze musi drugi raz skasować Was za pobyt ...robiąc to bez waszej zgody. Na nic tłumaczenia klienta. Na nic bankowa historia przelewów....nic nie jest wystarczającym dowodem. Po prostu klient nie ma nic do powiedzenia. Więc strzeżcie się!!! A gdy okazało się ze to hotel popełnił błąd nie liczcie na przeprosiny. Nie zrobi tego ani pracownik hotelu ani zastępca dyrektora sprzedaży sieci NAT.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Nadwislańska Agencja Turystyczna Sp.zo.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Nadwislańska Agencja Turystyczna Sp.zo.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości