Oczekujemy: minimum rocznego doświadczenia w handlu detalicznym (preferowane sieci super- i hipermarketów) umiejętności koordynowania pracy zespołu oraz znajomości zasad prawidłowej komunikacji z klientami i współpracowni
2025-11-06 17:03:05KauflandTwój zakres obowiązków, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie działu do sprzedaży, zagwarantowanie przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta, właściwa realizacja powierzonych zadań i projektów, przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji i
2025-12-07 10:41:09Twój zakres obowiązków, kierowanie kilkuosobowym zespołem doświadczonych wdrożeniowców,, rozwój procesów wdrożeniowych i ich standaryzację,, współtworzenie strategii pracy z klientem w oparciu o doświadczenie (Customer Experience),, wprowadzanie
2025-11-25 13:41:22Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych i rozwijanie współpracy z obecnymi,sprzedaż rozwiązań z obszaru telekomunikacji, IT i usług ICT,zarządzanie kilkuosobowym zespołem handlowców: wyznaczanie celów, wsparcie w procesach sprzedażowych, motyw
2025-11-20 21:25:15Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie działu do sprzedaży, zagwarantowanie przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta, właściwa realizacja powierzonych zadań i projektów, przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji i
2025-11-20 10:42:06Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie działu do sprzedaży, zagwarantowanie przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta, właściwa realizacja powierzonych zadań i projektów, przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji i
2025-11-12 09:40:42Lider zespołu ds. zapewnienia jakości – Mobilny (ręczny i automatyczny)R0019317_POL_rxr-1 Aristocrat dostarcza klientom na całym świecie zaawansowane platformy, najlepsze gry oraz kompleksowe usługi.Poszukujemy ambitnego QA Team Leadera (Mobile
2025-10-31 06:59:44AristocratOczekujemy: minimum rocznego doświadczenia w handlu detalicznym (preferowane sieci super- i hipermarketów) umiejętności koordynowania pracy zespołu oraz znajomości zasad prawidłowej komunikacji z klientami i współpra
2025-10-24 17:03:05KauflandTwój zakres obowiązków, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie działu do sprzedaży, zagwarantowanie przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta, właściwa realizacja powierzonych zadań i projektów, przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji i
2025-12-02 13:41:31Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za właściwe przygotowanie działu do sprzedaży, zagwarantowanie przyjaznej i profesjonalnej obsługi klienta, właściwa realizacja powierzonych zadań i projektów, przeprowadzanie okresowych inwentaryzacji i
2025-11-19 18:03:16Opis stanowiska Nadzorowanie podległego zespołu pod kątem bezpieczeństwa i jakości pracy. Odpowiedzialność za realizację założonych planów produkcyjnych. Szkolenie pracowników. Pełnienie funkcji łącznika komunikacyjnego: tłumaczenie zadań Kierow
2025-12-05 07:30:38Opis stanowiska:Koordynacja pracy 4 zespoł ów (8 operator ów) na tokarkach pionowych CNCOrganizacja i nadz ór grafik ów zmianKontrola jakości i terminowości (OQD/OTD)Nadz ór nad ustawieniami maszyn, doborem narzędzi, pomiarami i raportamiSzkolen
2025-11-25 11:53:51Oczekujemy: minimum dwuletniego doświadczenia w handlu detalicznym (preferowane sieci super- i hipermarketów) doświadczenia w zarządzaniu grupą pracowników, znajomości zasad prawidłowej komunikacji oraz umiejętności del
2025-11-02 17:03:08KauflandOczekujemy:\nDoświadczenia w analizie i raportowaniu wyników sprzedażowych (KPI, OKR, targety).\nZnajomości systemów CRM, najlepiej HubSpot, oraz narzędzi raportowych.\nUmiejętności analitycznego myślenia i pracy z dużą ilością danych.\nSam
2025-12-09 01:54:05Yabimo Sp. zo.oOur client, a major and fast expanding international company, operating all over the world, is looking for an experienced candidates for HR Team Leader with Italian role. Work place: Kraków Responsibilities: Effective management of a team operat
2025-12-06 17:55:05Your responsibilities, Supervisory Responsibilities, • Lead and manage a team of approximately 10–12 Accountants and Senior Accountants, reporting directly to the Order-to-Cash (OtC) Process Manager., • Monitor and evaluate the team’s performanc
2025-12-04 13:41:24Twój zakres obowiązków, Realizacja celów sprzedażowych i kosztowych w Klubie Fikołki, Bieżąca analiza wyników, wyciąganie wniosków i przedstawianie propozycji rozwiązań poprawiających efektywność, Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę, oraz
2025-12-02 11:42:01Twój zakres obowiązków, zarządzanie zespołem zajmującym się obsługą klienta,, wdrażanie nowych pracowników,, monitorowanie jakości poziomu obsługi klienta,, przeprowadzanie szkoleń dla członków zespołu, które pozwolą na utrzymanie odpowiedniego
2025-12-02 11:42:01Twój zakres obowiązków, zarządzanie i koordynowanie pracą kilkuosobowego zespołu call center, kontrola jakości rozmów oraz standardów obsługi klienta, motywowanie, szkolenie i rozwijanie zespołu, tworzenie i obsługa bazy kontaktów, obsługa leadó
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Budowa i rozwój zespołu call center, nad którym obejmiesz kierownictwo,, Monitorowanie wyników zespołu i dbanie o realizację założonych celów sprzedażowych,, Rozwiązywanie wyzwań w dynamicznie zmieniającym się środowisku
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, Zarządzanie zespołem AP – planowanie pracy, rozwój pracowników, motywowanie i nadzorowanie realizacji celów,, Odpowiedzialność za terminowe i poprawne procesowanie faktur, płatności oraz uzgodnień,, Nadzór nad zgodnością
2025-11-28 17:41:01Twój zakres obowiązków, Zarządzanie 5-10 osobowym zespołem projektowym i realizacyjnym., Rozdzielanie zadań, monitorowanie postępów i dbanie o wysoką jakość pracy., Motywowanie zespołu, rozwój talentów i mentoring młodszych pracowników.,..
2025-11-28 14:41:47Twój zakres obowiązków, Wsparcie zespołu projektowego w kwestiach projektowych, technicznych i organizacyjnych, Zarządzanie zespołem, Koordynacja projektów, w tym przydzielanie projektów, monitorowanie postępów prac, Zarządzanie współpracą z..
2025-11-28 13:41:56Pracodawca:SalesHROpis stanowiska:Naszym klientem jest polski oddział europejskiej firmy działającej w sektorze e-commerce, tworzącej swoje struktury. Team Leader (Customer Service) Kraków Zadan
2025-11-28 10:10:08Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, zarządzanie podległym zespołem obsługi klienta w tym szkolenie, motywacja, coaching, przekazywanie wiedzy, prowadzenie codziennych odpraw, ustalanie podziału pracy w zespole, tworzenie planu działania - procesy, urlopy,.
2025-11-26 17:41:09Wymagania techniczne","technologies":"Technologie","technology":"Technologia","think_it_magazyn":"Think IT Magazyn HR","thinking_about":"Co masz na myśli?","time":"czasu","title":"Praca","title_a_z":"Tytuł oferty A-Z","title_z_a":"Tytuł ofe
2025-11-23 10:10:03Hitachi NExt