MORELE.NET Sp. z o.o.

13 ocen
M B
15 sierpień 2023 16:25
Po odstąpieniu od umowy wyłudzają pięniądze ze zwrotu. Po licznych próbach uzyskania jakiejkolwiek dokumentacji dowodowej, że wysłany przeze mnie sprzęt dotarł w stanie uszkodzonym, support wysyłał mnie na drzewo twierdząc, że zdjęcia znajdują sie na ich stronie w szczegółach zamówienia - bzdura.

Do tej pory ani pieniędzy ani zdjęć uszkodzonego sprzętu. Mówiąc wprost jest to jawne złodziejstwo. W przypadku podobnych wyłudzeń polecam sprawę kierować do UOKiK i wystosować przedsądowe wezwanie do zapłaty
pokaż więcej...
Aleksandra D
15 sierpień 2023 15:55
pokaż więcej...
Jakub Olw
13 czerwiec 2023 22:01
pokaż więcej...
Mirosław Żak
26 kwiecień 2023 18:23
W tym miejscu Aleja Pokoju 78 nie ma Morele ;(
pokaż więcej...
Fatal Error
17 kwiecień 2023 18:42
Firma mocno traci na współpracy z firmą kurierską gls - paczki nie są doręczane mimo wysyłek premium, opóźnienie 4 dni to dla nich pestka. Reklamacje jak grochem o ścianę. Z tego względu rezygnacja z poważnej współpracy na dostawę sprzętu komputerowego dla firm na rzecz bardziej profesjonalnych platform zakupowych.

Nie polecam.
pokaż więcej...
Bartosz Kłosowski
03 kwiecień 2023 18:05
Najpierw (po kilku godzinach od zamówienia) potwierdzają zamówienie z planowana dostawą, a następnie anulują je, powołując się na błąd na stronie.
pokaż więcej...
Piotr Rubacha
03 kwiecień 2023 14:08
pokaż więcej...
Marcin Sowa
27 marzec 2023 22:23
Kupiłem laptop który przebywa dłużej w serwisie niż u mnie w domu. Ci gimnazjaliści wciąż odrzucają zwrot kosztów. Proszę omijać szerokim łukiem
pokaż więcej...
Agata Tomczyk
24 październik 2019 09:04
Rzadko pisze opinie ale co do tego miejsca chętnie to zrobię! Kiedy zamówiłam laptopa, to był wysłany w ciągu 3 dnia, ale reklamacja (która miała trwać Max.16 dni) trwała 45!! Kontakt w tym czasie z firmą ograniczał się do wysłania mi raz w tygodniu wiadomosci "być może w tym tygodniu sprzęt zostanie naprawiony" . Owe BYC MOZE sie przeciagalo,a jak zadalam panu 3 pytania to i tak dostałam odpowiedź tylko na jedno! Usterka dotyczyła wymiany gniazda HDMI, a ja wyraźnie zaznaczylam ze proszę by nie ingerować w zawartość dysku twardego. Po ponad 40 dniach dostałam wiadomość ze wymieniono laptop na nowy, a stary dysk przelozono. Jakież było moje zdziwienie kiedy po włączeniu nie było ani jednego mojego programu aplikacji czy pliku! Złożyłam kolejną reklamację i udzielono mi złotej rady aby pobrać programy ze strony producenta, szkoda że nie ustalono co mam zrobić z utraconymi danymi! Uważam że nikt nie przekłada starego dysku do nowego laptopa tylko po to żeby wyczyścić dane więc sądzę że mnie oszukano! Nikt nie zareagował na moje opinie dotyczące serwisu, a wysłałam 2 maile bezposrednio do działu reklamacji. Pan, który opiekował się moja reklamacja powiedział tylko że wygenerowano dla mnie kartę upominkowa 50 zł! Owej karty nie widziałam , ani też nie przyslano mi nic na maila więc to kolejna kpina, a poza tym 50 zł to śmieszna kwota porównując ją z poziomem mojego zdenerwowania całą tą reklamacja! To skandal, żeby tak traktować klienta w 21 wieku! Z całego serca nie polecam !!!
pokaż więcej...
Adison Cavani
08 październik 2019 15:50
Ogólnie to sklep jest godny pocenia - niskie ceny, szybki odbiór w netpunkcie. Natomiast jeśli chodzi o montaż PC to jest dramat. 3 razy przyszedł zniszczony, z czego 2 razy karta wyleciała ze slotu i zniszczyła WZMACNIANY slot PCI-E. Reklamacja trwa od 3 do 4 tygodni! Od 2,5 miesięcy nie otrzymałem sprawnego PC. Za 3 razem wystąpiłem o zwrot pieniędzy - czekałem na rozpatrzenie 2 tygodnie, przyjęli i termin zwrotu poprzez przelew widnieje na kolejne 2 tygodnie... Dodatkowo zamówienie na początku zostało anulowane przez błąd w systemie po 3 tygodniowym opoznieniu (płaciłem z góry). Musiałem się upominać o kody do gier, które powinny automatycznie przyjść na e-maila. Próba kontaktu skutkuje przekierowaniem do innego działu lub kontaktu na e-maila reklamacji, który do tej pory nie odpisał...
pokaż więcej...
Dominika Szlaga
08 styczeń 2019 18:24
W dniu 6.12.2018 zakupiłam produkt, który według pierwotnego terminu miał być do odbioru 19.12. Tego dnia otrzymałam maila z informacją o zmianie terminu realizacji zamówienia na 27.12. Okazało się, że produktu nie ma w magazynie i trzeba go zamówić z innego, na stronie przy zamawianiu podana była inna informacja. W dniu 24.12 otrzymuje telefon i mail, że nie będzie możliwe dostarczenie na 27.12. i niestety musi nastąpić kolejna zmiana terminu. Produkt był do odbioru 31.12., prawie miesiąc po złożeniu zamówienia..

Nie są to pierwsze problemy z morelami. Wcześniej nie otrzymywałam odpowiedzi na maile w sprawie wydania e-karty podarunkowej, która należała mi się za wzięcie udziału w promocji. Według informacji z infolinii e-karty były przesyłane w ciągu 5 dni od wysłania zgłoszenia. Ja swoją otrzymałam po 2 tygodniach, po wysłaniu kilku maili z ponagleniem w tej sprawie. Na infolinii ciągle uzyskiwałam informację, że sprawa jest przekazana do działu marketingu, który przez 2 tygodnie nic z tym nie zrobił.
pokaż więcej...
Tomasz D.
18 grudzień 2018 13:36
Towaru do dziś nie otrzymałem. Mam za to mail informujący mnie o zmianie terminu realizacji na 19.12.2018 (zamówienie złożyłem 2 tygodnie temu). To rażąca niezgodność z opisem i brak szacunku do kupującego. Poważne i szanujące się sklepy zazwyczaj wysyłają towar w dniu zamówienia (lub w przypadku zamówień złożonych po południu) dnia następnego. Tu - kpina i wypaczenie idei szybkich zakupów online.
pokaż więcej...
Tomasz Andrassy
13 grudzień 2017 14:06
Punk odbioru sieci internetowej. Duży parking. Zazwyzaj bardzo szybka obsługa. Kolejki sporadycznie.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o MORELE.NET Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MORELE.NET Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości