MODIVO S.A.

30 ocen
Marta Kulpińska
13 luty 2023 21:58
Sklep nie przestrzega ustawowych terminów na rozpatrzenie reklamacji. Podaje nieprawdziwe informacje na temat jej przebiegu. Odpowiada na meile dopiero po kilku monitach pod groźbą zawiadomienia UOKiK. Nie polecam.
pokaż więcej...
Tasty Flowers
13 luty 2023 18:32
Zawiedziony sklepem. Obrzydliwe warunki. Nie idą na ustępstwa wobec klienta, nie chcą rozwiązać problemu. Zmień błąd w opłaconym zamówieniu tylko poprzez zwrot pieniędzy. A następnie utwórz nowe zamówienie. Zachwycać się. Muszę czekać ponad tydzień na zwrot pieniędzy, aby poprawić błąd w zamówieniu. Przerażenie. Nie zadawaj się z tym sklepem, bardzo niemiła obsługa
pokaż więcej...
TI ART
13 luty 2023 00:24
Bardzo dobry sklep
pokaż więcej...
Jakub Poznański
08 luty 2023 00:17
Miłe zakupy
pokaż więcej...
Rafal S
07 luty 2023 07:38
Zamówienie po tygodniu oczekiwania wróciło do nadawcy bez słowa wyjaśnienia. Opakowanie przesyłki w postaci papierowego worka.
pokaż więcej...
Piotr Joz
07 listopad 2022 11:37
Zamawiałem towar wielokrotnie, jeszcze nigdy nie miałem problemu. Dzisiaj - poniedziałek godz 10. Kurier dostarczyl zamówienie złozone w niedzielę, czyli wczoraj o 12. Nie wiem czy da się to szybciej ogarnąć. Obsługa Ok, raz nawet w trakcie zamowienia zniknęła promocja, miałem akurat zrzut ekranu w telefonie, pani na infolinii bez problemu naliczyła rabat z promocji, mimo, że był to jakiś błąd na stronie. Polecam na 100%
pokaż więcej...
Marchewka *
24 wrzesień 2022 10:48
Z terminem wysyłki w eobuwie jest różnie, raz błyskawicznie wysyłają, a raz zwlekają parę dni. Złożyłam dwa zamówienia, do każdego miałam częściowy zwrot, każdy został uznany. Co mnie zdziwiło to to, że pieniądze za jeden z tych zwrotów były zwracane na raty. Ogólnie forma zakupów online mi się podoba, można spokojnie przymierzać w domu. Problem był tylko z pudełkami, przesyłali większe od zawartości, a potem ciężko odesłać jedną parę butów w pudełku wysokim na 1 m. Ponadto jest limit w paczce chyba do 10 rzeczy, nawet jeśli nie są to pudełka z butami.
pokaż więcej...
S. Van Schachta
04 lipiec 2022 09:39
Zamówiłam u Państwa dwie pary butów, otrzymałam powiadomienie, że zamówienie zostało wysłane. (Nie dostałam powiadomienia, że można odebrać.) Po 5 dniach oczekiwania dowiedziałam się, że moje zamówienie zostało anulowane. Pani konsultantka powiedziała, że to błędy logistyczne, że się to zdarza. W mailu czytam, że moje zamówienie już było w dziale zwrotu, nie było możliwości ponownego nadania paczki. Jedyna możliwość to ponownie zamówienie, mimo to już nie było tych butów co zamówiłam. Szczęście, że wzięłam za pobraniem oraz mniejsze zamówienie, bo tak to nie wiem czy bym otrzymała pełny zwrot pieniędzy. A nie będę robić zamówienia na jakieś japonki, mimo że moim celem było kupienie innych butów, które chciałam, ale ich nie ma. Rozczarowała mnie ta firma, mimo, że mają piękny asortyment.Niestety 1 gwiazdka jak najbardziej sprawiedliwie oceniona. Rozumiem błędy, ale błagam jeśli ktoś nie umie dobrze nalepić danych na paczkę, to niech je bierze się za tą robotę.
pokaż więcej...
Walery Rul
23 czerwiec 2022 18:11
Robiłem zamówienie z wysyłką pobraniem z powodu tego, że nie miałem możliwośći zapłacić przełewem.

Za kilka dni otrzymałem wiadomość, że trzeba zapłacić przełewem, bo сytuję* "Limit kwoty pobrania zależy od kwoty ubezpieczenia przesyłki przez przewoźnika, przewoźnik nie przyjmie przesyłki z większym pobraniem niż ustalony przez niego limit."



1. Dlaczego nie można podzielić zamówienie na kilka paczek i wysłać pobraniem (zamawiałem tu wcześniej i była taka możliwość)?

prośba nie zostałą wykonana.

2. Dlaczego nie ma limitu kwoty na pobranie na stronie internetowej sklepu, żeby mogłbym zamówić samodzielnie w kilka zamówieniach i nie było problemów z wysyłka?

3. Poprosiłem zaczekać na opłatę prezelewem, ale zamówienie zostało anulowane.

4. Teraz, kiedy zniżki na te buty już nie ma, oferują zamówić te buty ponownie po wyższej cenie.



NIE POLECAM!
pokaż więcej...
Katarzyna D
23 marzec 2022 12:01
Torebka już parę miesięcy po zakupie zaczęła się odbarwiać. Takie rzeczy nie działy się z innymi produktami wykonanymi ze skóry naturalnej. Żadna z moich dwóch opinii nie ukazuje się pod produktem (czyżby cenzura?). Sklep odrzucił reklamację mówiąc, że powstałe odbarwienia to skutek działań mechanicznych (gdzie ewidentnie nie są to przetarcia a odbarwienia). Byłam stałą klientką ale niestety jakość usług i podejście do klienta pozostawia wiele do życzenia
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o MODIVO S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MODIVO S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości