Zamówiłem buty 6.05.2025 dzisiaj mamy 11.05.2025 a paczka cały czas w przygotowaniu na wysyłkę, kontakt mailowy oraz infolinia to porażka zero odzewu! Buty 600 ponad a informacji zero !
Pierwsze w życiu zamówienie na eobuwie. I ostatnie ♂️ godzina spędzona na wybieraniu butów, opłacone prawidłowo z góry a po chwili zamówienie anulowane. Odradzam
Zamówiłem tenisówki Skechers Infinity Cool 232303/GRY Grey, rozmiar 45,5 na Modivo. Dostarczono szybko, bez pytań. Ale... Na pudełku wszystko w porządku - rozmiar 45,5 wyprodukowany w Wietnamie, a w środku... Lewy tenisówka to 45,5 wyprodukowany w Wietnamie, a prawy 45 wyprodukowany w Chinach. Cóż mogę powiedzieć, obsługa jest na najwyższym poziomie. Modivo – do widzenia!
Nieczytelne zasady przydzielania kuponów rabatowych czyli promocja i rabaty z tzw. gwiazdką. Rejestrujesz się , dopisujesz się do newslettera a na koniec okazuje się, że rabatu i tak nie dostaniesz bo akurat ten produkt nie jest objęty promocją albo kod jest nieprawidłowy
Zakup szybko i sprawnie, ale reklamacje to dramat. Od 5 tygodni trwa weryfikacja przez specjalistę, że jeden but ma wyższą cholewkę. Brak informacji o przebiegu weryfikacji, jak uda się dodzwonić na infolinię, to info, że w przyszłym tygodniu ktoś się tym zajmie.
Paczka opozniona, 4 dni robocze minęły i nadal nic. Teraz 3-dniowy weekend więc na paczkę czas oczekiwania wyjdzie ponad tydzień. Słabo. Poza automatycznymi odpowiedziami nic tu chyba nie działa
Zapłaciłem za 6 przedmiotów i otrzymałem potwierdzenie e-mailem od Modivo z prawidłową kwotą i liczbą przedmiotów wraz z odpowiednim zdjęciem. W kolejnym mailu pojawiła się Faktura, w której o 1 sztukę mniej i obniżono całkowitą zapłaconą kwotę (o ponad 100 zł mniej niż zapłacona). Dziś otrzymałam przesyłkę, a w niej było tylko 5 sztuk zamiast zamówionych i opłaconych 6. Od wczoraj próbuję się z nimi skontaktować, brak tel. numer do połączenia. Jest bot na czacie, zostawiłem szczegóły problemu i jest napisane, że skontaktuję się ze mną e-mailem. Jak dotąd zespół Modivo nie otrzymał żadnego e-maila, co jest bardzo rozczarowujące.
Zamawiam u nich od lat, podobało mi się, że firma była uczciwa, jeśli buty uległy przedwczesnemu uszkodzeniu (zawsze) zwracali pieniądze. Aż do mojego ostatniego zamówienia: buty nie wytrzymały 2 tygodni, od razu je odesłałem, potem przez kilka miesięcy obiecali mi zwrócić pieniądze, ale nic. Odesłali, gdy już rozmawiałem o tym z ochroną konsumentów.