Zadania: udział w tworzeniu nowych produktów bieżąca obsługa klienta aktywne poszukiwanie nowych klientów przygotowywanie ofert handlowych uczestniczenie w negocjacjach handlowych
2024-05-08 20:45:32Zakres obowiązków:Podstawowa obsługa biura, prostych urządzeń biurowych(ksero, drukarka, faks), komputera, swobodne poruszanie się w internecie Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: komunikatywność, odpowi
2024-05-08 18:41:33Zakres obowiązków:Kontakt z klientami z zagranicy (w szczególności z Izraela), współpraca z partnerami i kontrahentami, monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, wizyty u klien
2024-05-08 18:41:33Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant, która kompleksowo zatroszczy się o nasze biuro, a także chce rozwijać się w obszarze finansów i rachunkowości. W summ-it stwarzamy p
2024-05-08 10:10:09summ-itDyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Archiwista Oddział popularyzacji zasobu archiwalnego Adres urzędu: 61-744 Poznań Ul. 23 Lutego 41/43 Warunki pracy - Praca o charakter
2024-05-08 08:00:02Archiwum Państwowe w PoznaniuZakres obowiązków:zapewnienie podstawowego wsparcia użytkownika w obszarze prowadzenia pododdziału gospodarczego (zarządzanie mieniem). Praca w godz. pon-czw: 7.00-15.30, pt: 7.00-13.00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe
2024-05-07 18:41:29Opis zadań:wg programu stażu Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, inne, kierunek: ochrona środowiska, średnie branżowe, administracyjne, średnie branżowe, ekonomiczneUprawnienia: punktualność , dokładność, Komunikatywność
2024-05-07 18:41:29Zakres obowiązków:Pracownik biurowy, znajomość języków konieczna w celu kontaktu z klientami. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)Języki: białoruski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie -
2024-05-07 18:41:29Najlepszy kandydat to taki, który: swobodnie komunikuje się w języku angielskim,posiada doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży - mile widziane,jest dyspozycyjny min. dwie soboty w miesiącu,z..
2024-05-07 14:23:14MedicoverTwoja misja Odpowiedzialny/na będziesz za działalność operacyjną hotelu w celu osiągnięcia założonych wyników ekonomiczno-finansowych oraz jakościowych. Będziesz liderem dla doświadczonego, wieloosobowego i kompetentnego zespołu, będąc wzorem do naśl
2024-05-07 13:59:02Zakres zadań podstawowych:prowadzenie projekt ów związanych z utrzymaniem i rozwojem systemu ERP BPSC Impuls, Siemens,zarządzanie projektami wdrożeniowymi w Sp ółce,koordynowanie prac dot. systemu BPSC Impuls w zakresie nadzoru aplikacyjnego,tworzeni
2024-05-07 11:53:52Zakres zadań podstawowych:konfiguracja, administracja oraz nadz ór nad powierzoną infrastrukturą sieciową i serwerową opartą na technologii Microsoft, Linux,zapewnianie sprawnego działania sieci LAN/WAN,weryfikacja oraz usuwanie zgłaszanych błęd ów w
2024-05-07 11:53:52Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie programów kontroli wewnętrznych. Prowadzenie kontroli wewnętrznych planowych i pozaplanowych. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych. Formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowani
2024-05-07 11:50:59Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie programów kontroli wewnętrznych. Prowadzenie kontroli wewnętrznych planowych i pozaplanowych. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych. Formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowani
2024-05-07 08:36:49Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: czynności analitycznych i sprawdzających w Drugim Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających (SKA-12) w Urzę
2024-05-07 08:00:02Izba Administracji Skarbowej w PoznaniuPowiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ul. Franowo 2661-302 PoznańOferta: GKG.GPK.1000.4.2024Stanowisko: Młodszy ReferentOpis stanowiska:1.Ogólna charakterystyka wykonywanej pracy:aktualizacja informacji zawartych w ewidencji gr
2024-05-06 21:25:37Poznań, Szwedzka woj. lubelskie
2024-05-06 16:43:01RossmannDo Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacji
2024-05-06 13:39:58Asystent ds. Zakupów Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Zaangażowanie w pracę Działu Zakupów • Kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień, dostaw, reklamacji, raportowanie okresowe • Składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności faktur
2024-05-06 13:15:01Asystent ds. Zakupów Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Zaangażowanie w pracę Działu Zakupów • Kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień, dostaw, reklamacji, raportowanie okresowe • Składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności..
2024-05-06 13:11:57FOODjobs Sp z o.oJeśli sprawnie reagujesz na nieprzewidziane sytuacje jesteś osobą otwartą, uprzejmą, o wysokiej kulturze osobistej jesteś osobą godną zaufania i potrafisz docenić zaufanie, jakim obdarza Cię pracodawca to może być praca dla Ciebie! Opis zadań: pomoc
2024-05-06 13:08:55Na co dzień w pracy: Wspierasz bieżące funkcjonowanie i organizację oddziału Realizujesz wszelkie czynności administracyjne i koordynujesz przygotowanie i obieg dokumentacji Wspierasz pracę Ekspertów Finansowych i Nieruchomościowych Obsługujesz kores
2024-05-06 13:03:09Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymywanie i rozwijanie relacj
2024-05-06 12:56:01SelgrosDo Twoich zadań będą należeć m.in.: prace nad projektem opakowania i etykiety produktu marki własnej z uwzględnieniem obowiązującego prawa żywnościowego i niespożywczego, opracowanie dokumentacji jakościowej, w tym specyfikacji, zlecanie badań labor
2024-05-06 12:56:01SelgrosZakres obowiązków: - bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, - ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja dokumentów, - zapewnienie właściwego o
2024-05-06 12:43:50Razem z naszym Klientem - rozwijającą się siecią specjalistycznych klinik weterynaryjnych, poszukujemy koordynatora administracji do nowej placówki weterynaryjnej w Poznaniu.Jeśli masz wysokie umiejętności organizacyjne oraz znasz język angielski - z
2024-05-06 11:53:58Jeśli sprzedaż i rozwijanie relacji biznesowych nie jest Ci obce, komunikujesz się w j.niemieckim i lubisz nowe technologie- zapraszamy do złożenia aplikacji i kontakt z Nami!Oczekujemymin. 5 lat doświadczenia w sprzedaży - mile widziane w branży tec
2024-05-06 11:53:58Zadania:Rejestrowanie dokumentów w wykazachWprowadzanie danych oraz zmian do wewnętrznych systemówWeryfikowanie poprawności i kompletności umów i dokumentówCzuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w jednostceBieżąca obsługa dokumentacji –przygoto
2024-05-06 11:53:57Zadania:Kontrolazapasów artykułów spożywczych w kuchniachOdbiór zamówień artykułów spożywczychPrzegląd stanu technicznego biura i zgłaszanie ewentualnych usterekWsparcie administracyjne (odbieranie poczty, skanowanie dokumentacji)Wymagania:Dostępność
2024-05-06 11:53:57Zakres obowiązków: zarządzanie dokumentami dotyczącymi biura, załatwianie spraw urzędowych, koordynowanie dokumentów współpracy z agencją marketingową, przygotowywanie umów dla klientów, kontakt z klientami, wystawianie faktur i wykonywanie przelewów
2024-05-06 11:53:57Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głó
2024-05-06 10:28:53Załadunek i rozładunek towaru- otrzymujesz zamówienie na podstawie , którego kompletujesz je do wysyłki. Zbierasz artykuły z regałów , wrzucasz do koszyka, a następnie wkładasz do kartonika, zaklejasz i odkładasz do wysyłki
2024-04-30 17:55:24FALLWORK Sp. Z O. OKonsultant - Sprzedawca Centrum Sprzedaży CzęściTwój zakres obowiązków Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordyna
2024-04-29 18:00:13Bergerat Monnoyeur sp. z o.oMłodszy Specjalista ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Weryfikacja dokumentacji pacjentów wentylowanych mechanicznie Kontakt telefoniczny z personelem medycznym Nasze wymagania Bardzo dobra organizacja pracy własnej Nastawienie na jakość, rzetel
2024-04-29 18:00:03Air Liquide Polska Sp. z o. o 4,6Twój zakres obowiązków, wsparcie kierownika w działaniach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem działu utrzymania ruchu (planowanie i realizacja przeglądów technicznych maszyn i infrastruktury),, sporządzanie raportów dotyczących usterek i..
2024-04-26 10:40:34Jesteśmy polską firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem produkcyjnym związanym z przetwarzaniem stali czarnej i nierdzewnej. Współpracujemy z firmami z różnych branż, włączając w to rynki pojazdów użytkowych..
2024-04-26 10:05:26DAGAT-ECO sp.z o.o 4,1Twój zakres obowiązków, koordynowanie codziennej pracy biura: obsługa korespondencji, przyjmowanie gości,, dokonywanie zakupów niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i biurowych,, dbałość o czystość biura, kontakt z zarządcami budynku itp.,..
2024-04-24 12:40:39SYSTEGRA IT Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych, Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu, Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie..
2024-04-19 11:40:42Twój zakres obowiązków, Bieżące prace administracyjne, zapewniające sprawne funkcjonowanie biura, Współpraca i prowadzenie negocjacji z dostawcami usług i towarów niehandlowych, Wystawianie faktur i dokonywanie rozliczeń, Współpraca z brokerem w..
2024-04-18 14:40:36Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów magazynowych i faktur zakupowych., Kontrola zgodności dokumentacji oraz zarządzanie korektami., Utrzymywanie stałego kontaktu z magazynami i dostawcami w celu zapewnienia..
2024-04-17 12:40:37Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, obsługa centrali telefonicznej,, wsparcie pracowników w obszarach administracyjnych,, organizacja i obsługa wizyt i wydarzeń wewnętrznych,, wsparcie pracowników w..
2024-04-17 09:40:42Twój zakres obowiązków, Organizowanie i koordynowanie prac w zakresie sprawnego funkcjonowania biura, w tym przyjmowanie gości;, Zarządzanie obiegiem korespondencji firmowej (przychodzącej i wychodzącej) oraz prowadzenie ewidencji;,..
2024-04-12 09:40:33Twój zakres obowiązków, Praca w Dziale Marketingowym., Sprawna obsługa recepcji Akademii, w tym w szczególności: łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, sprawna obsługa gości, w tym udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do..
2024-04-10 13:40:42Dla naszego Klienta w związku z rozwojem działu HR, poszukujemy osób na stanowisko: Asystent w dziale HR Do obowiązków należą: Wsparcie działu HR w działaniach rekrutacyjnych Zarządzanie dokumentacją pracowniczą Wsparcie działań z obszaru employer br
2024-03-23 17:55:07Poszukujemy osoby do pracy w weekendy na stanowisku recepcjonista/ka, w obiekcie sportowym, miejsce pracy Plewiska. Mile widziane osoby o pogodnym usposobieniu, komunikatywne, lubiące podejmować nowe zadania. Odpowiedzialność oraz bardzo dobra organi
2024-02-27 07:16:22HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracji Główne zadania: • Redagowanie i sporządzanie pism wewnętrznych i zewnętrznych • Przygotowywanie prostych umów oraz negocjowanie..
2024-02-20 12:54:59HRK S.A 3,3