Młodszy specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Plewiska
Region: Wielkopolskie
Poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Administracji, która dołączy do naszego zespołu.

Jeśli masz doskonałą znajomość Excela oraz cechują Cię sumienność, dokładność i uporządkowanie, to ta praca jest dla Ciebie idealna!

Obowiązki:

-Tworzenie i aktualizacja arkuszy kalkulacyjnych w Excelu.
-Analiza danych oraz przygotowywanie raportów na potrzeby działu administracji.
-Wspieranie w codziennych zadaniach administracyjnych, zapewniając wysoki poziom organizacji i skrupulatności.

Wymagania:
-Bardzo dobra znajomość Microsoft excel ( WARUNEK KONIECZNY)
-Sumienność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
-Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała komunikatywność.
-Dyspozycyjność od pon-pt 8-16
-Gotowość do pracy stacjonarnej ( biuro zlokalizowane w okolicach Plewisk k. Poznania)

Oferujemy:
-Stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 20 letnimi tradycjami.
-Możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych umiejętności.
-Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu.
-Umowa o pracę lub zlecenie ( wynagrodzenie: 4300-4800 brutto UoP)
-Pakiet benefitów (Miedicover, Ubezpieczenie grupowe, kursy językowe)

Jeśli jesteś zainteresowany/a tym stanowiskiem i spełniasz nasze wymagania, prześlij swoje CV .

Czekamy na Ciebie!
Sprawdź zainteresowanie tym ogłoszeniem
Wyświetlenia
Data dodania
Ostatnio widziany
Obserwujących
Liczba aplikacji
Średni czas odpowiedzi

Chcesz mieć na oku podobne oferty pracy?

Włącz powiadomienia i nie przegap okazji!
Specjalista ds. administracji Plewiska w promieniu 25km

Oferty pracy abc

Elektryk - Rostock , dużo stanowisk
Rostock
wczoraj z jobs.pl
Sprzedawca - sklep spoż. abc
2 miesiące temu z lento.pl
Sprzedawca w sklepie spożywczym ABC
2 miesiące temu z lento.pl

Podobne oferty pracy

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków:zarządzanie funkcjonowaniem biura, ustalanie harmonogramu spotkań swojego przełożonego, sporządzanie korespondencji, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmy. Prowadzenie korespondencji, kontakt z klientami oraz udzielanie

2024-04-30 18:41:40
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Referent

Zakres obowiązków:planowanie przedsięwzięć osiągania gotowości bojowej, uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań i meldunków w sprawie utrzymania gotowości bojowej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Um

2024-04-30 18:41:40
od 3250 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Wczoraj z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Pracownik kompletacji- Plewiska

Załadunek i rozładunek towaru- otrzymujesz zamówienie na podstawie , którego kompletujesz je do wysyłki. Zbierasz artykuły z regałów , wrzucasz do koszyka, a następnie wkładasz do kartonika, zaklejasz i odkładasz do wysyłki

2024-04-30 17:55:24
FALLWORK Sp. Z O. O
Wczoraj z fallwork.pl

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY – CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNE

- bezpośrednia obsługa klientów lub back office; - wprowadzanie i kontrola dokumentów reklamacyjnych; - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami; - przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wnioskó

2024-04-30 17:55:23
FALLWORK Sp. Z O. O
Wczoraj z fallwork.pl

MŁODSZY REFERENT W CALL CENTER - połączenia przychodzące

- obsługa telefonicznych zgłoszeń reklamacyjnych Klientów oraz wyjaśnianie niezgodności z tym związanych; - profesjonalna obsługa obecnych i potencjalnych Klientów firmy; - promowanie marki Kontrahenta i kreowanie jej pozytywnego wizerunku; - realiza

2024-04-30 17:55:23
FALLWORK Sp. Z O. O
Wczoraj z fallwork.pl

Asystent Klienta Drogerii

Poznań, Al. Solidarności 47 woj. wielkopolskie

2024-04-30 16:43:11
Rossmann
Wczoraj z kariera.rossmann.pl

Business Development Manager with German

Jeśli sprzedaż i rozwijanie relacji biznesowych nie jest Ci obce, komunikujesz się w j.niemieckim i lubisz nowe technologie- zapraszamy do złożenia aplikacji i kontakt z Nami!Oczekujemymin. 5 lat doświadczenia w sprzedaży - mile widziane w branży tec

2024-04-30 11:54:05
Wczoraj z jobs.pl

Asystent/ka biura

Nasz klient, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukuje ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura w Poznaniu. Firma ceni sobie wartości takie jak innowacyjność, profesjonalizm i dbałość o klienta. Zadania: Kompleksow

2024-04-30 11:34:25
ManpowerGroup
Wczoraj z praca.pl

Sekretarka medyczna - Poznań

Centrum Medyczne HCP w Poznaniu zatrudni sekretarkę medyczną : Oczekujemy: - umiejętności administracyjnych; - empatii; - umiejętności rozliczeń; - wysokiej kultury osobistej; - pozytywnego podejścia do ludzi. Oferujemy: - szkolenia wewnętrzne; - wsp

2024-04-30 11:13:14
Umowa: Inna Rodzaj pracy: Stała
Centrum Medyczne HCP
Wczoraj z lento.pl

Asystent księgowości

Oczekujemy:• Ukończonego technikum ekonomicznego lub w trakcie studiów z zakresu rachunkowości,• Chęci zdobycia doświadczenia w zawodzie księgowej/księgowego,• Znajomości podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości – wymóg koniec

2024-04-30 09:56:01
Smorawiński GZ
Wczoraj z pracujwfinansach.pl

Koordynator ds. Rezerwacji (K/M)

Twoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grup

2024-04-30 09:43:02
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Novotel & ibis Poznań Centrum
Wczoraj z praca.pl

Business development manager with german

Oczekujemymin. 5 lat doświadczenia w sprzedaży - mile widziane w branży technologicznejzainteresowanie nowymi technologiamiotwartość na podróże służbowe i wizyty u klientów znajomość niemieckiego na poziomie min. B2

2024-04-30 09:12:04
Rodzaj pracy: Stała
Randstad
Wczoraj z randstad.pl

Business development manager eastern europe/menedżer...

Zakres obowiązków:kontakt z klientami z krajami z Europy Wschodniej, współpraca z partnerami i kontrahentami, monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, wizyty u klientów, dorad

2024-04-29 18:41:36
od 16000 zł Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
2 dni temu z Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Konsultant - Sprzedawca Centrum Sprzedaży Części

Konsultant - Sprzedawca Centrum Sprzedaży CzęściTwój zakres obowiązków Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordyna

2024-04-29 18:00:13
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o
2 dni temu z gowork.pl

Koordynator ds. projektowania i realizacji prac...

Koordynator ds. projektowania i realizacji prac elektrycznychTwój zakres obowiązków Organizacja i zarządzanie procesem budowy WLZ dla obiektów radiowych z poziomu Wykonawcy Głównego Analiza warunków WTP, projektu wykonawczego PWE, zgłoszeń na budowę

2024-04-29 18:00:13
Iris Telecommunication Poland Sp. z o. o
2 dni temu z gowork.pl

Koordynator prac budowlanych

Koordynator prac budowlanychTwój zakres obowiązków Organizacja i zarządzanie procesem budowy obiektów radiowych z poziomu Wykonawcy Głównego. Analiza projektu wykonawczego, warunków pozwolenia na budowę oraz umowy o wykonanie robót budowlano-montażow

2024-04-29 18:00:13
Iris Telecommunication Poland Sp. z o. o
2 dni temu z gowork.pl

Koordynator działu księgowego

Koordynator działu księgowego104915Obowiązki prowadzenie ksiąg, kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowo- finansowychnadzór nad zobowiązaniami, należnościami i środkami trwałymiodpowiedzialność za zgodność z polskimi przepisam

2024-04-29 18:00:11
GI Group
2 dni temu z gowork.pl

Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

Asystent / Asystentka ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków Dystrybucja korespondencji i dokumentów księgowych oraz nadzór nad ich obiegiem Aktualizacja strony internetowej spółki oraz bazy danych teleadresowych sieci sprzedaży Zamawianie poprz

2024-04-29 18:00:10
OEX S.A
2 dni temu z gowork.pl

Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

Zapraszamy do miejsca pracy, w którym: - pracuje cudowny, uśmiechnięty zespół ludzi - chcesz pracować w stabilnej firmie z dobrymi zarobkami Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiegoObowiązki Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Budowanie

2024-04-29 18:00:08
MULTIOZE Sp. z o.o
2 dni temu z gowork.pl

Specjalista ds. BHP (relokacja do Ciechanowa)

SMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – jednej z największych polskich firm produkcyjnych z bra

2024-04-29 18:00:08
Smart-HR 
4,3 
2 dni temu z gowork.pl

Asystent/-ka biura z j. angielskim

Asystent/-ka biura z j. angielskim104898Obowiązki administracja i koordynowanie obiegiem dokumentówobsługa połączeń, korespondencji oraz gości firmywsparcie organizacji spotkańwsparcie pracowników w kwestiach biurowo- administracyjnychsporządzanie do

2024-04-29 18:00:08
GI Group
2 dni temu z gowork.pl

Koordynator ds. Rozwoju Sieci

Dla naszego Klienta - właściciela prawie 400 supermarketów w Polsce, działającymi pod 7 różnymi szyldami, w 4 krajach Europy oraz pierwszej sieci niezależnych przedsiębiorców rynku DIY - poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Rozwoju Sieci

2024-04-29 18:00:08
Sima consulting spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
2 dni temu z gowork.pl

Asystentka Dyrektora Sprzedaży - Klient Biznesowy

Dla naszego Klienta firmy IT szukamy Asystentki Dyrektora sprzedaży z doświadczeniem z Klientem Biznesowym Asystentka Dyrektora Sprzedaży - Klient Biznesowy Obowiązki wspieranie dyrektora sprzedaży w obowiązkachkontakt z klientami tworzenie oferttwor

2024-04-29 18:00:07
Personnel and Media Solutions
2 dni temu z gowork.pl

Asystentka dr sprzedaży

Asystentka dr sprzedażyObowiązki wspieranie dyrektora sprzedaży w obowiązkachkontakt z klientami tworzenie oferttworzenie prezentacjiaktualizacja danych w CRMtworzenie baz danych klientówwsparcie podczas konferencji i spotkań z klientami (sporadyczni

2024-04-29 18:00:05
Personnel and Media Solutions
2 dni temu z gowork.pl

Specjalistka ds. administracyjnych/Asystentka...

Specjalistka ds. administracyjnych/Asystentka ZarząduTwój zakres obowiązków Redagowanie pism Przygotowywanie korespondencji wychodzącej, tradycyjnej i elektronicznej Przyjmowanie oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej, tradycyjnej i elektron

2024-04-29 18:00:03
SPC-2 Sp. z o.o
2 dni temu z gowork.pl

Młodszy Specjalista ds. Administracji

Młodszy Specjalista ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Weryfikacja dokumentacji pacjentów wentylowanych mechanicznie Kontakt telefoniczny z personelem medycznym Nasze wymagania Bardzo dobra organizacja pracy własnej Nastawienie na jakość, rzetel

2024-04-29 18:00:03
Air Liquide Polska Sp. z o. o 
4,6 
2 dni temu z gowork.pl

Software Engineering Operations Manager

As an Engineering Operations Manager at WizzDev, you'll be pivotal in managing our engineering projects and operations. This role involves direct interaction with clients, translating high-level business requirements documents into detailed plans, an

2024-04-29 18:00:02
WizzDev Prosta Spółka Akcyjna
2 dni temu z gowork.pl

Koordynator Obsługi Klienta Biznesowego z jęz...

Koordynator Obsługi Klienta Biznesowego z jęz. włoskim, angielskim i polskimTwój zakres obowiązków Jako Koordynator Obsługi Klienta Biznesowego będziesz opiekować się klientami biznesowymi / partnerami Newell Brands w Europie, na Bliskim Wschodzie i

2024-04-29 18:00:01
Newell Poland Services Sp. z o. o
2 dni temu z gowork.pl

Pracownik biurowy

Pracownik biurowyTwój zakres obowiązków OBOWIĄZKI:Aktywne Pozyskiwanie nowych kontrahentów na terenie Niemiec,Prowadzenie korespondencji z firmami na terenie Niemiec ( e-mail) ,Organizacja noclegów, transportu na terenie Niemiec,Zamawianie odzieży dl

2024-04-29 18:00:01
MULTIOZE Sp. z o.o
2 dni temu z gowork.pl

Asystent / Asystentka ds. księgowych

Asystent / Asystentka ds. księgowychTwój zakres obowiązków Obsługa konta głównego e-mail oraz przekierowywanie wiadomości do właściwych adresatów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych oraz ich archiwizacja Wspieranie codziennej pracy firmy

2024-04-29 18:00:01
BWS EXPO
2 dni temu z gowork.pl

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner Biznesowy

Dyrektor Oddziału – Niezależny Partner BiznesowyTwój zakres obowiązków Prowadzenie działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy partnerskiej. Prowadzenie oddziału GO-leasing (w formie stacjonarnej lub mobilnej) jako podstawowej jednostki

2024-04-29 18:00:00
GO-leasing Sp. z o.o 
5,0 
2 dni temu z gowork.pl

Asystent ds. Zakupów

Asystent ds. Zakupów Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Zaangażowanie w pracę Działu Zakupów • Kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień, dostaw, reklamacji, raportowanie okresowe • Składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności..

2024-04-29 13:25:11
FOODjobs Sp z o.o
2 dni temu - aplikuj przez Nuzle

Asystent ds. Zakupów

Asystent ds. Zakupów Miejsce pracy: Poznań ZADANIA: • Zaangażowanie w pracę Działu Zakupów • Kontrola dokumentacji dotyczącej zamówień, dostaw, reklamacji, raportowanie okresowe • Składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności faktur

2024-04-29 12:09:06
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
FOODjobs
2 dni temu z lento.pl

Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głó

2024-04-26 14:10:30
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DGP Clean Partner Sp. z o o 
1,9 
5 dni temu z praca.pl

Specjalista ds. administracji w dziale utrzymania...

Twój zakres obowiązków, wsparcie kierownika w działaniach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem działu utrzymania ruchu (planowanie i realizacja przeglądów technicznych maszyn i infrastruktury),, sporządzanie raportów dotyczących usterek i..

2024-04-26 10:40:34
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
DAGAT-ECO sp.z o.o 
4,1 
5 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. administracji w dziale Utrzymania...

Jesteśmy polską firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem produkcyjnym związanym z przetwarzaniem stali czarnej i nierdzewnej. Współpracujemy z firmami z różnych branż, włączając w to rynki pojazdów użytkowych..

2024-04-26 10:05:26
DAGAT-ECO sp.z o.o 
4,1 
5 dni temu z erecruiter.pl

Administration Specialist

Twój zakres obowiązków, koordynowanie codziennej pracy biura: obsługa korespondencji, przyjmowanie gości,, dokonywanie zakupów niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i biurowych,, dbałość o czystość biura, kontakt z zarządcami budynku itp.,..

2024-04-24 12:40:39
SYSTEGRA IT Sp. z o.o
7 dni temu z pracuj.pl

Konsultant - Sprzedawca Centrum Sprzedaży Części

Twój zakres obowiązków, Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych, Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu, Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie..

2024-04-19 11:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Bergerat Monnoyeur
12 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

Twój zakres obowiązków, Bieżące prace administracyjne, zapewniające sprawne funkcjonowanie biura, Współpraca i prowadzenie negocjacji z dostawcami usług i towarów niehandlowych, Wystawianie faktur i dokonywanie rozliczeń, Współpraca z brokerem w..

2024-04-18 14:40:36
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Grupa Komputronik
13 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. Administracji

Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów magazynowych i faktur zakupowych., Kontrola zgodności dokumentacji oraz zarządzanie korektami., Utrzymywanie stałego kontaktu z magazynami i dostawcami w celu zapewnienia..

2024-04-17 12:40:37
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
VEMAT Automaty Żywnościowe
14 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. Administracji

Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, obsługa centrali telefonicznej,, wsparcie pracowników w obszarach administracyjnych,, organizacja i obsługa wizyt i wydarzeń wewnętrznych,, wsparcie pracowników w..

2024-04-17 09:40:42
Rodzaj pracy: Stała
Hilding Anders Polska Sp. z o. o
14 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. Administracji

Twój zakres obowiązków, Organizowanie i koordynowanie prac w zakresie sprawnego funkcjonowania biura, w tym przyjmowanie gości;, Zarządzanie obiegiem korespondencji firmowej (przychodzącej i wychodzącej) oraz prowadzenie ewidencji;,..

2024-04-12 09:40:33
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
ERLI spółka akcyjna
19 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. Administracji

Twój zakres obowiązków, Praca w Dziale Marketingowym., Sprawna obsługa recepcji Akademii, w tym w szczególności: łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, sprawna obsługa gości, w tym udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do..

2024-04-10 13:40:42
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Nesperta Europe sp. z o.o
21 dni temu z pracuj.pl

Specjalista ds. Administracji [Dział Spr

W związku z dynamicznym wzrostem sprzedaży poszukujemy osób do administracyjnej obsługi działu handlowego: Stanowisko: Specjalista ds. Administracji [Dział Sprzedaży] Miejsce pracy: Święciechowa Opis stanowiska: • administrowanie zamówieniami • koord

2024-04-03 14:45:03
28 dni temu z elka.pl

Specjalista ds. Administracji Budowy

Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją na budowie i kontrola nad jej przepływem;, Wsparcie administracyjne pozostałych pracowników projektu oraz innych działów firmy (sprawdzanie dokumentów, przygotowanie dokumentacji, wprowadzanie..

2024-04-03 13:40:41
Umowa o pracę Rodzaj pracy: Stała
Jakon Sp. z o.o
28 dni temu z pracuj.pl

Asystent działu bez doświadczenia

Dla naszego Klienta w związku z rozwojem działu HR, poszukujemy osób na stanowisko: Asystent w dziale HR Do obowiązków należą: Wsparcie działu HR w działaniach rekrutacyjnych Zarządzanie dokumentacją pracowniczą Wsparcie działań z obszaru employer br

2024-03-23 17:55:07
39 dni temu z grafton.pl

Koordynator Obsługi Klienta

2024-03-18 16:53:01
Ceva Logistics
44 dni temu z cevalogistics.com.pl

Specjalista ds. administracji

2024-03-09 08:47:03
Totalizator Sportowy 
4,5 
53 dni temu z totalizator.pl

Recepcjonista/ka

Poszukujemy osoby do pracy w weekendy na stanowisku recepcjonista/ka, w obiekcie sportowym, miejsce pracy Plewiska. Mile widziane osoby o pogodnym usposobieniu, komunikatywne, lubiące podejmować nowe zadania. Odpowiedzialność oraz bardzo dobra organi

2024-02-27 07:16:22
Umowa zlecenie Rodzaj pracy: Dodatkowa
Centrum Rezon
64 dni temu z lento.pl

Specjalista ds. administracji

HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracji Główne zadania: • Redagowanie i sporządzanie pism wewnętrznych i zewnętrznych • Przygotowywanie prostych umów oraz negocjowanie..

2024-02-20 12:54:59
HRK S.A 
3,3 
71 dni temu - aplikuj przez Nuzle

Zobacz inne oferty

Aplikuj na stanowisko:
Młodszy specjalista ds. Administracji
Imię i nazwisko jest wymagane. Imię i nazwisko musi być dłuższe niż 5 znaków.
Adres email jest wymagany. Wpisz poprawny adres e-mail
Dozwolone pliki:.doc, .pdf, .odt , .rtf
Treść wiadomości jest wymagana. Treść wiadomości musi być dłuższa niż 5 znaków
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości

Otrzymuj powiadomienia o nowych ofertach pracy Specjalista ds. administracji Plewiska

Uzupełnij adres e-mail Wpisz poprawny adres e-mail
Już 73 320 użytkowników otrzymuje powiadomienia o ofertach pracy