Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie programów kontroli wewnętrznych. Prowadzenie kontroli wewnętrznych planowych i pozaplanowych. Sporządzanie raportów z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych. Formułowanie zaleceń pokontrolnych oraz monitorowani
2024-05-02 11:53:55Zakres obowiązków: Współpraca z kadrą zarządzającą, w tym z Zarządem, w obszarze tworzenia strategii rozwoju biznesu / sieci. Współtworzenie planów konsolidacji. Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój biznesu. Usprawnianie procesu ro
2024-05-02 09:00:42Zatrudnimy pracownika ze znajomością j.rosyjskiego j.ukraińskiego j.angielskiego j.bułgarskiego do pracy w biurze
2024-05-01 15:54:06W związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-01 08:07:20Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-01 08:07:19Carloss Marketing - MediaW związku z prężnie rozwijającym się zespołem poszukujemy osób do nawiązania krótkiej, bądź długoterminowej współpracy. Na bieżąco tworzymy zespół, który pomimo obecnego kryzysu zapewnia wszystkim pracownikom godne warunki i wysoki standard..
2024-05-01 08:07:18Carloss Marketing - MediaZakres obowiązków:zarządzanie funkcjonowaniem biura, ustalanie harmonogramu spotkań swojego przełożonego, sporządzanie korespondencji, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmy. Prowadzenie korespondencji, kontakt z klientami oraz udzielanie
2024-04-30 18:41:40Zakres obowiązków:planowanie przedsięwzięć osiągania gotowości bojowej, uczestniczenie w opracowywaniu sprawozdań i meldunków w sprawie utrzymania gotowości bojowej Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: Um
2024-04-30 18:41:40Załadunek i rozładunek towaru- otrzymujesz zamówienie na podstawie , którego kompletujesz je do wysyłki. Zbierasz artykuły z regałów , wrzucasz do koszyka, a następnie wkładasz do kartonika, zaklejasz i odkładasz do wysyłki
2024-04-30 17:55:24FALLWORK Sp. Z O. O- bezpośrednia obsługa klientów lub back office; - wprowadzanie i kontrola dokumentów reklamacyjnych; - wyjaśnianie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami; - przyjmowanie ewidencji i obsługi zgłoszeń (reklamacji i wnioskó
2024-04-30 17:55:23FALLWORK Sp. Z O. O- obsługa telefonicznych zgłoszeń reklamacyjnych Klientów oraz wyjaśnianie niezgodności z tym związanych; - profesjonalna obsługa obecnych i potencjalnych Klientów firmy; - promowanie marki Kontrahenta i kreowanie jej pozytywnego wizerunku; - realiza
2024-04-30 17:55:23FALLWORK Sp. Z O. OPoznań, Al. Solidarności 47 woj. wielkopolskie
2024-04-30 16:43:11RossmannFirma Bidfood Farutex, lider w dystrybucji żywności i napojów dla sektor HoReCa w Polsce, należąca do międzynarodowej grupy Bidcorp, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:Koordynator ds. wina i..
2024-04-30 15:42:41FARUTEX SP. Z O. ONasz klient, firma o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukuje ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko Asystent/ka biura w Poznaniu. Firma ceni sobie wartości takie jak innowacyjność, profesjonalizm i dbałość o klienta. Zadania: Kompleksow
2024-04-30 11:34:25ManpowerGroupCentrum Medyczne HCP w Poznaniu zatrudni sekretarkę medyczną : Oczekujemy: - umiejętności administracyjnych; - empatii; - umiejętności rozliczeń; - wysokiej kultury osobistej; - pozytywnego podejścia do ludzi. Oferujemy: - szkolenia wewnętrzne; - wsp
2024-04-30 11:13:14Oczekujemy:• Ukończonego technikum ekonomicznego lub w trakcie studiów z zakresu rachunkowości,• Chęci zdobycia doświadczenia w zawodzie księgowej/księgowego,• Znajomości podstawowych zagadnień z zakresu rachunkowości – wymóg koniec
2024-04-30 09:56:01Smorawiński GZTwoja misja Będziesz współtworzyć dział Rezerwcji kompleksowo obsługujący dwa hotele Novotel & Ibis ( 516 pokoi) w samym centrum miasta. Wniesiesz doświadczenie i profesjonalizm na polu bezpośredniego zarządzania rezerwacjami indywidualnymi oraz grup
2024-04-30 09:43:02Oczekujemymin. 5 lat doświadczenia w sprzedaży - mile widziane w branży technologicznejzainteresowanie nowymi technologiamiotwartość na podróże służbowe i wizyty u klientów znajomość niemieckiego na poziomie min. B2
2024-04-30 09:12:04Zakres obowiązków:kontakt z klientami z krajami z Europy Wschodniej, współpraca z partnerami i kontrahentami, monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, wizyty u klientów, dorad
2024-04-29 18:41:36Konsultant - Sprzedawca Centrum Sprzedaży CzęściTwój zakres obowiązków Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu Koordyna
2024-04-29 18:00:13Bergerat Monnoyeur sp. z o.oKoordynator ds. projektowania i realizacji prac elektrycznychTwój zakres obowiązków Organizacja i zarządzanie procesem budowy WLZ dla obiektów radiowych z poziomu Wykonawcy Głównego Analiza warunków WTP, projektu wykonawczego PWE, zgłoszeń na budowę
2024-04-29 18:00:13Iris Telecommunication Poland Sp. z o. oKoordynator prac budowlanychTwój zakres obowiązków Organizacja i zarządzanie procesem budowy obiektów radiowych z poziomu Wykonawcy Głównego. Analiza projektu wykonawczego, warunków pozwolenia na budowę oraz umowy o wykonanie robót budowlano-montażow
2024-04-29 18:00:13Iris Telecommunication Poland Sp. z o. oKoordynator działu księgowego104915Obowiązki prowadzenie ksiąg, kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa dokumentów księgowo- finansowychnadzór nad zobowiązaniami, należnościami i środkami trwałymiodpowiedzialność za zgodność z polskimi przepisam
2024-04-29 18:00:11GI GroupAsystent / Asystentka ds. administracyjnychTwój zakres obowiązków Dystrybucja korespondencji i dokumentów księgowych oraz nadzór nad ich obiegiem Aktualizacja strony internetowej spółki oraz bazy danych teleadresowych sieci sprzedaży Zamawianie poprz
2024-04-29 18:00:10OEX S.AZapraszamy do miejsca pracy, w którym: - pracuje cudowny, uśmiechnięty zespół ludzi - chcesz pracować w stabilnej firmie z dobrymi zarobkami Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiegoObowiązki Budowanie pozytywnego wizerunku firmy Budowanie
2024-04-29 18:00:08MULTIOZE Sp. z o.oSMART-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.Dla naszego klienta – jednej z największych polskich firm produkcyjnych z bra
2024-04-29 18:00:08Smart-HR 4,3Asystent/-ka biura z j. angielskim104898Obowiązki administracja i koordynowanie obiegiem dokumentówobsługa połączeń, korespondencji oraz gości firmywsparcie organizacji spotkańwsparcie pracowników w kwestiach biurowo- administracyjnychsporządzanie do
2024-04-29 18:00:08GI GroupDla naszego Klienta - właściciela prawie 400 supermarketów w Polsce, działającymi pod 7 różnymi szyldami, w 4 krajach Europy oraz pierwszej sieci niezależnych przedsiębiorców rynku DIY - poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Rozwoju Sieci
2024-04-29 18:00:08Sima consulting spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąDla naszego Klienta firmy IT szukamy Asystentki Dyrektora sprzedaży z doświadczeniem z Klientem Biznesowym Asystentka Dyrektora Sprzedaży - Klient Biznesowy Obowiązki wspieranie dyrektora sprzedaży w obowiązkachkontakt z klientami tworzenie oferttwor
2024-04-29 18:00:07Personnel and Media SolutionsAsystentka dr sprzedażyObowiązki wspieranie dyrektora sprzedaży w obowiązkachkontakt z klientami tworzenie oferttworzenie prezentacjiaktualizacja danych w CRMtworzenie baz danych klientówwsparcie podczas konferencji i spotkań z klientami (sporadyczni
2024-04-29 18:00:05Personnel and Media SolutionsSpecjalistka ds. administracyjnych/Asystentka ZarząduTwój zakres obowiązków Redagowanie pism Przygotowywanie korespondencji wychodzącej, tradycyjnej i elektronicznej Przyjmowanie oraz rejestrowanie korespondencji przychodzącej, tradycyjnej i elektron
2024-04-29 18:00:03SPC-2 Sp. z o.oMłodszy Specjalista ds. AdministracjiTwój zakres obowiązków Weryfikacja dokumentacji pacjentów wentylowanych mechanicznie Kontakt telefoniczny z personelem medycznym Nasze wymagania Bardzo dobra organizacja pracy własnej Nastawienie na jakość, rzetel
2024-04-29 18:00:03Air Liquide Polska Sp. z o. o 4,6As an Engineering Operations Manager at WizzDev, you'll be pivotal in managing our engineering projects and operations. This role involves direct interaction with clients, translating high-level business requirements documents into detailed plans, an
2024-04-29 18:00:02WizzDev Prosta Spółka AkcyjnaNaszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głó
2024-04-26 14:10:30Twój zakres obowiązków, wsparcie kierownika w działaniach związanych z prawidłowym funkcjonowaniem działu utrzymania ruchu (planowanie i realizacja przeglądów technicznych maszyn i infrastruktury),, sporządzanie raportów dotyczących usterek i..
2024-04-26 10:40:34Jesteśmy polską firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem produkcyjnym związanym z przetwarzaniem stali czarnej i nierdzewnej. Współpracujemy z firmami z różnych branż, włączając w to rynki pojazdów użytkowych..
2024-04-26 10:05:26DAGAT-ECO sp.z o.o 4,1Twój zakres obowiązków, koordynowanie codziennej pracy biura: obsługa korespondencji, przyjmowanie gości,, dokonywanie zakupów niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i biurowych,, dbałość o czystość biura, kontakt z zarządcami budynku itp.,..
2024-04-24 12:40:39SYSTEGRA IT Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Obsługa klientów – sprzedaż części bezpośrednia i telefoniczna, pomoc w doborze części, udzielanie informacji technicznych, Przygotowywanie ofert na zakup części i serwisu, Koordynacja obiegu części w oddziale – zamawianie..
2024-04-19 11:40:42Twój zakres obowiązków, Bieżące prace administracyjne, zapewniające sprawne funkcjonowanie biura, Współpraca i prowadzenie negocjacji z dostawcami usług i towarów niehandlowych, Wystawianie faktur i dokonywanie rozliczeń, Współpraca z brokerem w..
2024-04-18 14:40:36Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów magazynowych i faktur zakupowych., Kontrola zgodności dokumentacji oraz zarządzanie korektami., Utrzymywanie stałego kontaktu z magazynami i dostawcami w celu zapewnienia..
2024-04-17 12:40:37Twój zakres obowiązków, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,, obsługa centrali telefonicznej,, wsparcie pracowników w obszarach administracyjnych,, organizacja i obsługa wizyt i wydarzeń wewnętrznych,, wsparcie pracowników w..
2024-04-17 09:40:42Twój zakres obowiązków, Organizowanie i koordynowanie prac w zakresie sprawnego funkcjonowania biura, w tym przyjmowanie gości;, Zarządzanie obiegiem korespondencji firmowej (przychodzącej i wychodzącej) oraz prowadzenie ewidencji;,..
2024-04-12 09:40:33Twój zakres obowiązków, Praca w Dziale Marketingowym., Sprawna obsługa recepcji Akademii, w tym w szczególności: łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, sprawna obsługa gości, w tym udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do..
2024-04-10 13:40:42W związku z dynamicznym wzrostem sprzedaży poszukujemy osób do administracyjnej obsługi działu handlowego: Stanowisko: Specjalista ds. Administracji [Dział Sprzedaży] Miejsce pracy: Święciechowa Opis stanowiska: • administrowanie zamówieniami • koord
2024-04-03 14:45:03Twój zakres obowiązków, Zarządzanie korespondencją na budowie i kontrola nad jej przepływem;, Wsparcie administracyjne pozostałych pracowników projektu oraz innych działów firmy (sprawdzanie dokumentów, przygotowanie dokumentacji, wprowadzanie..
2024-04-03 13:40:41Dla naszego Klienta w związku z rozwojem działu HR, poszukujemy osób na stanowisko: Asystent w dziale HR Do obowiązków należą: Wsparcie działu HR w działaniach rekrutacyjnych Zarządzanie dokumentacją pracowniczą Wsparcie działań z obszaru employer br
2024-03-23 17:55:07Poszukujemy osoby do pracy w weekendy na stanowisku recepcjonista/ka, w obiekcie sportowym, miejsce pracy Plewiska. Mile widziane osoby o pogodnym usposobieniu, komunikatywne, lubiące podejmować nowe zadania. Odpowiedzialność oraz bardzo dobra organi
2024-02-27 07:16:22HRK S.A. dla swojego Klienta, znanej firmy budowlanej, poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. administracji Główne zadania: • Redagowanie i sporządzanie pism wewnętrznych i zewnętrznych • Przygotowywanie prostych umów oraz negocjowanie..
2024-02-20 12:54:59HRK S.A 3,3