Jestem naprawdę pod wrażeniem. Bardzo się cieszę, że wybrałam właśnie ten sklep. Obsługa miła, pomocna, a zarazem bardzo profesjonalna. Doradzono mi oświetlenie od Nowodvorski i ja naprawdę jestem zachwycona nie mogłam lepiej trafić! Serdecznie polecam
Potrzebowałem kinkietów i w oko wpadły mi kinkiety marki Maxlight. Jakość wykonania i design jest imponujący . Obsługa klienta była bardzo pomocna . Po zamontowaniu prezentują się świetnie.
Zamówiłem 5 lamp ze specjalnym wydłużeniem przewodów, w dzień montażu okazało się, że jedna lampa nie została wydłużona w ogóle, a 4 identyczne lampy różnią się kopułami(wielkością i odcieniem). W związku z tym, że ekipa już czekała z rusztowaniem, zamontowałem lampy, tak jak przyszły, zastosowano inne rozwiązanie wydłużające tą jedna lampę, a pozostałe zawiesili tak jak przyszły. Poprosiłem o zwrot za niewykonaną usługę wydłużenia i go dostałem, natomiast w przypadku pozostałych 4 lamp nie chciałem dużo - jakiś rabat na kolejne zakupy, w końcu takie rzeczy się zdarzają. Niestety od 3 miesięcy 0 odpowiedzi. Sklep i producent mnie olali
Już od samego wejścia czułam się jak bym przyszła do prestiżowego sklepu - pełen profesjonalizm i duży asortyment. Wszystko wybraliśmy w jednym miejscu i dostaliśmy super ofertę. Dziękujemy i już nie możemy się doczekać na lampy!
Kupilem 2 wiszące salonowe lampy firmy COPEL na mlamp.pl. Obsluga i szybkosc wysylki rewelacja. Same lampy jeszcze lepsze w realu niż na zdjęciach. Polecam
Jestem zawiedziony zakupami w sklepie MLAMP.pl. Kupiłem w sumie 5 lamp, co chwilę musiałem się dopytywać co z moim zamówieniem - kiedy w końcu będzie zrealizowane? Lampy przychodziły etapami. Na ostatnią partię czekałem bardzo długo. Wykańczam mieszkanie i były one „na szybko” potrzebne. Kiedy w końcu po długim okresie oczekiwania (półtora miesiąca) dostarczono ostatnią partię zamówionych lamp zdecydowałem, że je zwrócę, ponieważ w międzyczasie kupiłem podobne. Otworzyłem paczki z lampami, sprawdziłem stan lamp (był ok), wydrukowałem formularz zwrotu i zrezygnowałem z zakupu. Zwrot za lampy opłacam sam a po odbiorze przez Mlamp okazało się, że lampy dotarły uszkodzone. Dostałem informację, że naprawa lamp kosztuje 300 zł i albo się zgadzam na obniżoną kwotę zwrotu albo lampy czekają do odebrania w Częstochowie. Czy to jakiś żart? Mam jechać do Częstochowy po odbiór zwróconych lamp?! Otrzymałem jakieś zdjęcia lamp, które podobno były pęknięte. Skąd mam pewność, że to są lampy po moim odesłaniu? Na zdjęciu nie było widać nadawcy, aby mieć co do tego pewność. Jedyne co zrobiłem, to otworzyłem pudełko z lampami i tak samo zapakowane odesłałem, nie wieszałem ich ani nie rzucałem po mieszkaniu. Jeszcze informacja, że naprawa 300 zł... Kto odpowiada za wycenę naprawy? Dlaczego 300 zł a nie 10 zł? Lampy nie miały prawa być tak połamane jak na rzekomych zdjęciach. Podejrzewam, że mają całe komplety zepsutych lamp, wysyłają do klienta i obniżają sobie tym samym kwotę do zwrotu. Oczywiście przy zwrocie okazało się, że 300 zł obniżają zwrot przy 1 lampie, także zamiast 1600 zostałem 1000 zł zwrotu. Nie polecam zakupów w tym sklepie. Sam się bardzo zawiodłem.
Dostawa szybka, nie musiałam czekać na przesyłkę długo, 2 dni po zamówieniu była u mnie w domu. Na żywo żyrandol wyglądał jeszcze lepiej niż na zdjęciach.
Polecam zakupy w sklepie internetowym Mlamp! Interesowało mnie kilka produktów, miałem wątpliwości, ale otrzymałem fachową i profesjonalną pomoc od pracowników firmy Mlamp. Pomogli mi w podjęciu decyzji. Zamówienie zrealizowane bardzo szybko, bez żadnych problemów! :)