Reklamuje już kolejny sprzęt (po pół roku od zakupu). Czas serwisu płyty indukcyjnej- 2 tygodnie. w czteroosobowej rodzinie to świetna informacja. Nie ma sprzętu, który nie zaczałby się psuć, żałuje że nie kupiłem innych firm- pieniądze w błoto!
UWAGA na MIELE! Nie realizują gwarancji producenta. Miele nie udziala gwarancji producenta na sprzęt kupiony - nawet w największym i najlepszym sklepie internetowym - jeśli nie jest on ‚na ich liście’… o czym dowiadujemy się po awarii płyty, mikrofalowki czy piekarnika kupionego chwilę wcześniej w cenie 10 czy 25 tys zl.
Kupując sprzęt tej marki - mimo wysokiej ceny- obsługa jest gorsza niż przy zakupie chińszczyzny w Pepco.
Sprzęt OK pralka 9 lat bez problemu. Serwis to dno i wodorosty , zdalna diagnoza przez telefon i mamy się zdecydować na silnik za 2,5k albo elektronikę za 1,5k. Serwisantowi nie chce się nawet dojechać do pralki i sprawdzić. Nie było problemu dla nas aby zapłacić za dojazd 160 i 300 za roboczo godzinę. Zlecenie Rokitki
Masakra! Firma kontaktuje się w sprawie awarii pralki dopiero po negatywnych komentarzach na Instagramie. Z informacją, że bardzo chcieliby coś przyspieszyć ale nic nie da się zrobić. Przy pierwszym kontakcie z działem reklamacji dostaliśmy info, że trzeba prosić o pomoc sąsiadów w praniu... czy ktoś to rozumie... pralka mega droga niby premium a do sąsiadów wysyłają. Za drugim razem (kontakt po negatywnym komentarzu) że z przedłużą gwarancję o czas trwania naprawy - i trzeba się z tego cieszyć, przecież jak duże szczęście nas spotkało i szczodrość firmy Miele. Awaria nie usunięta przy pierwszym serwisie. Części z Niemiec można ściągnąć transportem lotniczym 24h, ale wg firmy Miele nic to nie przyspieszy bo muszą wysłać lotniczym transportem do siedziby w Warszawie a później nadać do miejsca naprawy/pracy serwisanta DPD...(chyba nikt już tak nie robi) Ogólne koszmar. Nie polecam.