Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.

15 ocen
Olga Krasowska
24 styczeń 2024 22:17
Używam serwisu od prawie dziesięciu lat i cały czas jestem pozytywnie zaskakiwana jakością obsługi i profesjonalizmem serwisu. Moje auto chodzi jak złoto a serwis zawsze jest otwarty na moje wymagania i chętny do pomocy wielokrotnie idąc o krok dalej i miłymi gestami powodując, że korzystanie z usług jest takie przyjemne. Wisienką na torcie pozostają benefity z karty stałego klienta.
pokaż więcej...
Joanna Żurawska
24 styczeń 2024 13:56
Bardzo kiepska obsługa klienta. Naprawa auta miała trwać miesiąc, trwała 4 miesiące. Spowodowane było to brakiem części co rozumiem ponieważ nie zależało to od serwisu, ale moja ocena wynika z podejścia doradców oraz kierownika serwisu do sprawy. Brak odpowiedzi na maile, na telefony. Totalna olewka. Nie interesowało ich, że jestem bez auta tyle czasu. Nie otrzymałam pojazdu zastępczego pomimo że byłam klientką serwisu. Kupowałam też od nich samochód. Używany, ale jednak. Nie otrzymałam żadnej rekompensaty. Koszt naprawy prawie 60 tysięcy. Dla mnie to nie jest mało. Widocznie dla nich tak, żeby traktować poważnie klienta. Do tego na koniec okazało się, że nie dokręcili jakieś osłony. Całe szczęście, że nie było to nic poważniejszego. Pomimo że mam dalej korzystam teraz z Idea w Łomiankach. Może tam będą mieli bardziej profesjonalne podejście.
pokaż więcej...
Walldemaro
23 styczeń 2024 18:40
Tu jesteś intruzem, absolutnie nie polecam tego miejsca. Na każdej linii od sprzedawcy, serwisu, czy też obsługi telefonicznej/mailowej. Dramat. Nie wierzysz, sprawdź i sam wystaw opinię. Mają cię w D.. i tyle.



Unikaj tego serwisu jak wroga. I nie jest to opinia z jednej wizyty.
pokaż więcej...
Mariusz Minkiewicz
22 styczeń 2024 14:24
pokaż więcej...
mesiek
19 styczeń 2024 23:23
Super
pokaż więcej...
Jacek Majewski
28 lipiec 2023 12:20
pokaż więcej...
Dariusz Wojtaś
27 lipiec 2023 16:16
Bardzo miłe powitanie i kompetentna obsługa
pokaż więcej...
Jarek
27 lipiec 2023 09:59
27.07.2023 ok godz 09:45.

Bardzo słabe podejście do klienta. Pani na recepcji serwisu jest bardzo nie miła. Przekierowują od jednego biurka do drugiego/recepcji i z powrotem..

Chciałem się omówić na wymianę schowka - zajęło mi to pomad 40 minut, biorąc pod uwagę że na miejscu wprawie nie było klientów.
pokaż więcej...
Chrystian Rębowski
24 lipiec 2023 22:28
Obsługa bardzo profesjonalna. Salon godny polecenia.
pokaż więcej...
Jarek Dziwicki
20 lipiec 2023 14:46
Pałac piękny, ale brak zainteresowania klientem, do warsztatu. Kupić auto ????bardzo proszę. A nie to czekaj może ktoś podejdzie.....
pokaż więcej...
Marcin Piszczek
27 marzec 2023 13:16
Najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia. Pan Kaziu z Pszczyna dolnego lepiej ogarnia! Nie radzą sobie z podstawowymi sprawami! Przyjechałem z błędem TPM. Stwierdzili że to jakaś poważna sprawa, potrzeba elektryka, diagnozy i sprowadzenia części których nie mają.. termin na za 3 tygodnie. Pojechałem następnego dnia do wulkanizatora. W 2 min sprawdził który czujnik nie działa, wymienił za 120zł i sprawa ogarnięta...

Drugie spotkanie z serwisem na Daimlera to zwykły przegląd 100K. Stwierdzili że trzeba zrobić regenerację DPF. Kilka godzin później wyskakuje mi CheckEngine - błąd w ciśnieniu układu wydechowego. Wracam - serwis stwierdza, że to zbieg okoliczność i do wymiany dwie sondy lambda za 2800zł.. taki zbieg okoliczności.. wstyd! Jestem niemal pewien, że jak bym je u nich wymienił, to za kilka godzin znowu błąd wróci i znajdą kolejną część do wymiany.. w końcu nie chodzi o to żeby zrobić, tylko żeby robić.
pokaż więcej...
Tomasz Sikorski
19 marzec 2023 10:20
W dziale sprzedaży części samochodowych siedzą bardzo smutni panowie. Nie zależy im na sprzedaży i na pomocy w ustaleniu poszukiwanej części. Na prośbę o podejście do auta w celu pokazania uszkodzonej części była kategoryczna odpowiedź, że nie będzie opuszczał swojego stanowiska. Może zaoferować jedynie katalogi w komputerze. Widać panowie mają płacone tylko za bycie w pracy a nie za faktyczna pracę i pomoc klientowi. Szczerze nie polecam działu sprzedaży części zamiennych:(
pokaż więcej...
Damian Żuromski
19 grudzień 2022 20:43
Poważne traktowanie klienta dla obsługi salonu, to zupełnie czarna magia. Zadawane pytania, były za trudne, a jak widać klienta niestety nie traktuje się poważnie. Samochody "nowe" okazują się podwójnie lakierowane... komplikacje, co do czasu odbioru auta... pięć godzin wykracza poza moje ramy czasowe, kiedy odbieram swój zakupiony samochód.

Brak słów... nie dbacie o klienta, nie liczycie się z nim, niestety trudno szukać w tym salonie pozytywów.
pokaż więcej...
Jezebel Jezz
19 grudzień 2022 20:25
Niestety po salonie tego pokroju spodziewałam się merytorycznej i fachowej rozmowy oraz prezentacji auta. Obsługa bardzo nieprofesjonalna na 10 pytań dotyczących obsługi konkretnego modelu, dealer nie znał ani jednej odpowiedzi.

Funkcjonowanie w świecie sprzedaży tak wysokiego rodzaju produktów, zawsze powinno towarzyszyć hasło: "Klient jest najważniejszy i należy o niego dbać", które całkowicie nie przekłada się w podejściu pracowników salonu. I przepraszam, ale oczekiwanie na odbiór samochodu, bez wcześniejszego uzgodnienia godziny (przecież nie byłoby problemu przyjechać na 14) i informacja, że mamy czekać 5 godzin, pozostaje wiele do życzenia.

Przykro doświadczać powyższych sytuacji, kiedy człowiek, jedzie z radością, by cieszyć się nowym zakupem a na miejscu spotyka tyle nieprzychylnych, nieprofesjonalnych i niemiłych ludzi....
pokaż więcej...
Michał Alczyszyn
14 wrzesień 2022 17:42
Kupiłem tu kilka samochodów, więc można powiedzieć jestem stałym klientem, jednak podejście serwisu i pracowników jest najgorsze z możliwych, mimo, że naprawdę chciałbym polecić i nawet poleciłem znajomym zakup w tym salonie łącznie około 10 aut to z wszelkim serwisem, naprawą przez ubezpieczyciela wychodzi się tragicznie, w żaden sposób nie pomogą tylko patrzą jak klienta naciągnąć. Postawa Pana Jakuba Krasuckiego to postawa nie profesjonalna, zasługująca na nagane , jak dla mnie tragedia. Szczerze odmawiam serwisu, zakupu i czego kolwiek na Daimlera 1, a kolejnego mercedesa zamówiłem już w Poznaniu... z takim podejściem do klientów mam nadzieje, że się odwdzięczą.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mercedes-Benz Warszawa Sp. z o.o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości