Masterlease

26 ocen
Karolina
30 wrzesień 2022 15:01
pokaż więcej...
Justyna Miączyńska
22 czerwiec 2022 12:01
Polecam. Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Obsługa na najwyższym poziomie.
pokaż więcej...
jakub rogaczewski
28 maj 2022 12:49
od 4 lat jestem klientem tej firmy mam 2 leasingi i mimo iż czasem mam jakieś opóźnienia to wszystko idzie załatwić rozmową przez telefon.Moimi sprawami zajmuje się pani Marta Siemaszko, która jest niezwykle kompetentną osoba i bardzo wyrozumiałą co na dzisiejsze czasy jest już niespotykane. polecam
pokaż więcej...
Marlena Kowalsky
24 maj 2022 18:33
Obsługa serwisowa to jakaś porażka.

Auto umówione na serwis o 12:30- informacja że nie dadzą rady wykonać naprawy i auto musi zostać. I zaczęły się schody - pani Marlena G. prowadząca sprawę totalnie ignorowała telefony. Kontakt bezpośredni z firma Cars Fleet i tam informacja ze od 2h masterlease nie odpowiedz na maila jaka klasa auta- indywidualna interwencja- po kolejnych 3 telefonach informacja że będzie auto ale nie wiedza kiedy.

Nie wierzę że jeszcze w tych czasach firma może być tak niekompletna.

Dramat!

Odradzam każdemu ta firmę!
pokaż więcej...
josasin
04 maj 2022 09:08
Pan Tomasz to mistrz w swoim fachu. Obsługa full profeska, mimo nietypowej sytuacji udało się znaleźć fajne auto. Jestem bardzo zadowolona.

Trochę gorzej na placu ale chcę wierzyć ze to po prostu gorszy dzień miała obsługa.

Kilkukrotnie korzystałam też z najmu krótkoterminowego i też bardzo pomocna, szybka i pomocna obsługa.
pokaż więcej...
Foxton
25 październik 2020 17:11
Cztery miesiące po zwrocie niesprawnego auta wysyłają faktury do opłacenia i nakładają kary, za nieterminową spłatę.



Sprzedali auto podobno sprawdzone przez eksperta z DEKRA a okazało się, że było rozbite i poskładane na trytytki i w dodatku na zimowych oponach w sierpniu. Auto od tygodnia stoi rozebrane w warsztacie a przedstawiciele tej dziadowskiej firmy, nie odpowiadają na wiadomości z coraz to dłuższą listą rzeczy do naprawy w aucie. Sprzedają gorsze szroty niż auto-komis przy drodze. Usterki były zgłoszone dwa dni po odbiorze auta tj 29 sierpnia i mimo wielu zgłoszeń jest brak reakcji ze strony leasingu. Nie odpisują na zgłoszenia i nie odpowiadają na email. Będzie dobry materiał dla TVN Turbo.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Masterlease

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Masterlease
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości