Opis zadań:Zakres zadań wg programu stażu.Godziny odbywania stażu: 08:00-16:00 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceInne wymagania: Termin rozpoczęcia stażu po zakończeniu procesu rekrutacji.Zatrudnienie na okres 3 m-
2024-05-28 18:41:28ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Co należy do Twoich ciekawych zadań? - Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów - Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych - Wprowadzanie danych do systemu - Diagnozowanie i rozwiązywanie prz
2024-05-27 15:30:16Concentrix CVG International Sp. z o.oLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-22 18:35:53LeasingTeam Group 2,8Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych..
2024-05-14 14:07:37PRO PEOPLE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościąLeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-11 09:36:17LeasingTeam Group 2,8LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stan
2024-05-11 09:36:17LeasingTeam Group 2,8Samodzielna Księgowa / Samodzielny KsięgowyTwój zakres obowiązków Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej Sporządzanie sprawozdań finansowych Księgowanie i weryfikacja faktur zakupowych i sprzedażowych Księgowanie wyciągów bankowych, d
2024-05-07 11:00:21Logart Sp. z o. oSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim (maile i połączenia telefoniczne); rozwiązywanie problemów technicznych związanych z działaniem portalu internetowego; kiero
2024-05-06 11:00:42Voice Contact Center Sp. z o. oSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim (branża meblowa)Twój zakres obowiązków obsługa korespondencji mailowej obsługa połączeń telefonicznych przychodzących kontakt z przewoźnikiem przyjmowanie zamówień, informowanie klientów o statusie z
2024-04-29 18:00:13Voice Contact Center Sp. z o. oSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku włoskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych zgłas
2024-04-29 18:00:03Voice Contact Center Sp. z o. oSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskimTwój zakres obowiązków profesjonalna obsługa telefoniczna, mailowa i czatowa klientów w języku francuskim udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące systemu GPS rozwiązywanie problemów technicznych
2024-04-29 18:00:03Voice Contact Center Sp. z o. oLikwidator Techniczny - Szkody KomunikacyjneTwój zakres obowiązków Wykonywanie kalkulacji napraw pojazdów Okazjonalne wykonywanie oględzin szkód komunikacyjnych Nasze wymagania Znajomość budowy pojazdów osobowych. Znajomość technologii napraw pojazdó
2024-04-29 18:00:02INOTIS Centrum Likwidacji Szkód Sp. z o.oObowiązki • Obsługa zgłoszeń Service Desk (I i II linia wsparcia) • Analiza wymagań Klienta • Wdrażanie rozwiązań informatycznych – w tym szkolenia w zakresie obsługi danego systemu • Instalacja i kastomizacja wdrażanych rozwiązań, w tym konfiguracja
2024-04-10 10:10:40