LS Technics

13 ocen
Adolf Suarez
17 lipiec 2023 18:27
Porazka- zajmuja sie moim zagubionym bagazem i nie jestem sie w stanie skontaktowac na zadnym numerze z absolutnie nikim. Podobno przekazano bagaz do kuriera ktorego numer tez jest nieaktualny.
pokaż więcej...
Aleksandra Kreft
09 lipiec 2023 20:11
pokaż więcej...
4Ever
28 czerwiec 2023 09:09
pokaż więcej...
Jakub Lesner
12 maj 2023 19:30
Katastrofalna obsługa lotniska, gorzej tylko w Afryce...szkoda komentować
pokaż więcej...
Károly Bogár
14 marzec 2023 18:42
Właściwie wykonywałem tutaj swoją pracę logistyczną. Nie było to łatwe, ponieważ firmy logistycznej nie było pod wskazanym adresem, więc poprosiłem o pomoc w dostarczeniu paczki obsługę lotniska, która była gotowa mi pomóc. Niestety mam też negatywne doświadczenia. Ponieważ wykonywałem swoją pracę, parking powinien być bezpłatny, ale urzędnik nie potwierdził mojego biletu parkingowego, więc stał się bezpłatny. Za parkowanie musiałem więc zapłacić 110 zł, czyli równowartość 11 000 HUF.
pokaż więcej...
Aumid Shauni
19 maj 2022 12:15
Jedno z najlepiej zorganizowanych lotnisk w Polsce

Ma dobry transport do centrum
pokaż więcej...
Katie Stites
22 wrzesień 2021 15:16
Mój mąż i ja niedawno polecieliśmy naszym Mooneyem do Gdańska i pracowaliśmy z LS Airport Services. Wszyscy, z którymi współpracowaliśmy w LS Services, byli profesjonalni, przyjaźni i pomocni. Całkowite opłaty były rozsądne i warte pomocy. Gorąco polecamy skorzystanie z ich usług, jeśli przylatujesz do Gdańska jako lotnictwo ogólne.
pokaż więcej...
Kacper Gotner
28 sierpień 2021 14:15
Ponad godzinę odbiór bagażu
pokaż więcej...
Robert Kunda
25 sierpień 2021 17:57
pokaż więcej...
Grzegorz Łaś
22 sierpień 2021 10:29
pokaż więcej...
Nina Bhuva
21 sierpień 2018 14:16
1) zgubiłem mój bagaż.

2) nie zgodził się na zgłoszenie reklamacji / reklamacji zagubionego bagażu do czasu oczekiwania przez 2 godziny.

3) poświęcił 45 minut na złożenie reklamacji.

4) odebranie telefonu i zidentyfikowanie mojego bagażu zajęło ponad 2 godziny. Dosłownie czekałem, trzymając telefon w budce lotniska, słuchając irytującej muzyki.

5) przekazanie mi bagażu zajęło 2 godziny.



Nikt nawet nie przeprosił. Tylko w ten sposób funkcjonują. Powiedzieli mi, że nie wysyłają bagażu na twój adres. W biurze lotniska nikt nie odpowiedział.



Najgorsze usługi w historii.
pokaż więcej...
Piotr Pluzka
09 lipiec 2018 15:45
Masakra. Po raz kolejny dostarczenie bagażu zajmuje kilkadziesiąt minut. Brak jakiegokolwiek wyjaśnienia.
pokaż więcej...
Slawek Stawarczyk
10 lipiec 2017 21:43
Leciałem z Gdańska 40 minut, bagaż dostałem po godzinie...

Nikt nie wyszedł, nie wytłumaczył.

Telefonu firmowego nikt nie odbiera.

W biurze chill out, któremu przewodzi arogancka kobieta z temblakiem.

Poczucie ogólnej bezkarności i spławianie...

na zapleczu, kobieta arogancka z temblakiem, odmówiła danych, nie nosi plakietki, przedstawiana, jako kierownik, plotkuąca przez komórkę i trzy inne osoby, kanapki, pasjans... wśród brudu i syfu porozrzucanych wszędzie pouszkadzanych bagaży.

Dopiero druga interwencja dała efekt bagaże udało się nagle odnalźć.

Bezkarność

Arogancja

Niechęć...

Oby nigdy więcej
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o LS Technics

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie LS Technics
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości