Twój zakres obowiązków, realizujesz proces sprawozdawczo-raportowy na warunkach i zasadach określonych w przepisach wewnętrznych i przepisach Banku Gospodarstwa Krajowego,, prowadzisz korespondencję z BGK oraz innymi instytucjami centralnymi i.
2025-11-21 12:41:28ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Dla naszego klienta, poszukujemy pracowników na ok 3 miesięczne zlecenieŁódż al. marsz. Józefa PiłsudskiegoMile widziani studenciOferujemy:Umowa zleceniePodstawaZlecenie po 8hCzas trwania zlecenia ok 3 miesiące od 15.12.2025Sz
2025-12-04 22:30:11Gi Group SADoświadczenie w branży marketingowej i agencyjnej - znajomość specyfiki pracy projektowej i obsługi klienta B2B. Doświadczenie na stanowisku menedżerskim lub dyrektorskim, obejmujące zarządzanie zespołami i procesami operacyjnymi. Praktyczna zna
2025-11-06 10:25:19JAGA RecruitmentZAKRES OBOWIĄZKÓW: Poszukujemy osoby do wparcia naszego oddziału w biurze w Piotrkowie TrybunalskimPraca w niepełnym wymiarze czasu pracy GOTOWOŚĆ OD 1.12.25Oferujemy:Umowa zlecenieGodziny ok 5h dziennieStawka 33,00 zł br/hZlecenia 2 dni w tygod
2025-11-24 18:30:14Gi Group SAZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Usuwanie awarii urządzeń elektrycznych oraz innych urządzeń na stacjach paliw - Montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń na stacjach paliw - Okresowe przeglądy urządzeń na stacjach paliw - Bieżące utrzymanie ruchu na stacj
2025-12-05 07:30:06ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o. oZakres obowiązków:Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:1. Analiza zadłużeń czynszowych i świadczeń dotyczących lokali mieszkalnych i użytkowych, garaży, dodatkowych pomieszczeń gospodarczych, pożytków, dzierżawy terenu stanowiącyc
2025-11-24 18:40:49Twój zakres obowiązków, prowadzenie procesów zakupowych w powiązaniu z obsługą finansowo-księgową, ewidencjonowaniem wydatków oraz kontrolą dokumentów kosztowych związanych z zakupami towarów i usług,, obsługa i prowadzenie dokumentacji..
2025-11-12 15:40:54Zatrudnimy do miękkiej windykacji- wystawianie faktur. Praca biurowa kontakt z klientem . Praca na pół etatu od 8 do 15:00 max np 8-12:00 lub inne 10-14:00 itp. Praca ul. Szczecińska 61 Łódź. Najniższa krajowa
2025-11-12 21:05:39Rzeczoznawca/czyni Zdalny/a Komunikacyjny/a81_4674555Obowiązki ustalenie z poszkodowanym oględzin zdalnych, pozyskiwanie dokumentacji do oględzin zdalnych, wykonywanie oględzin przedmiotu szkody, kwalifikacja uszkodzeń i wyliczanie wysokości ods
2025-12-04 06:59:40TUiR WARTA S.ATwój zakres obowiązków, Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży zdalnej, w tym planowanie celów, identyfikacja nowych rynków oraz współpraca z marketingiem i innymi działami przy kampaniach i rozwoju narzędzi cyfrowych., Opracowanie i..
2025-11-17 00:40:11Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Starszy inspektor Do spraw: brd w Wydziale BRD i Zarządzania Ruchem Oddziału GDDKiA w Łodzi Adres urzędu: 00-874 Warszawa Wro
2025-12-05 08:00:01GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRADStarszy referent w Wydział Świadczeń Opieki Zdrowotnej/ Dział Planowania, Kontraktowania i Weryfikacji/ Sekcja Kontraktowania/ Ł29_lodz2550Obowiązki kontraktowanie świadczeń opieki zdrowotnej, w zakresach pozostających we właściwości Wydziału, p
2025-12-04 10:59:36Narodowy Fundusz ZdrowiaOpis stanowiska Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi: obsługa klientów, telefonów, poczty e-mail oraz korespondencji. Rejestrowanie faktur i nadawanie im numerów. Zarządzanie dystrybucją korespondencji w biurze. Składanie zamówień na mat
2025-12-04 07:30:24Zakres obowiązków:Zgodnie z ogłoszeniem o naborze: https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/608437/15204/BZK_nabor_208_20251202.pdfUmowa o pracę na czas określony, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Termin rozpoczęcia pracy: do
2025-12-03 18:40:29Zakres obowiązków:- zgodnie z ogłoszeniem o naborze nr 139/OPPVII/014/XII/2025https://bip.lodzkie.pl/praca-2025miejsce wykonywania pracy: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8 oraz 90-341 Łódź, ul. Fabryczna 25Praca na stanowisku wiąże się z regularny
2025-12-03 18:40:29Zakres obowiązków:Zgodnie z ogłoszeniem o naborze: https://bip.uml.lodz.pl/uploads/tx_edgeregisters/608434/15204/BZK_nabor_207_20251202.pdfUmowa o pracę na czas okreśłony, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Termin rozpoczęcia pracy: do
2025-12-03 18:40:29Zakres obowiązków:-przygotowanie dokumentów do księgowości,-wystawianie faktur sprzadaży,-wprowadzanie fakur do systemu księgowego,-dodawanie opisów do faktur,-uzgadnianie kasy, Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształc
2025-12-03 18:40:29Opis stanowiska Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu
2025-12-03 14:53:01Twój zakres obowiązków, odpowiedzialność za obieg dokumentów w oddziale oraz ich archiwizacja, kontrola nad terminowością dostarczenia raportów/zestawień/dokumentów, dbanie o właściwy przepływ informacji z zespole, wprowadzanie / aktualizowanie
2025-12-03 14:41:29Twój zakres obowiązków, Przygotowywanie projektów pism procesowych, Analiza umów w obrocie gospodarczym, Wsparcie w zakresie obsługi administracyjnej i monitorowania prowadzonych spraw..
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Przygotowywanie ofert handlowych i umów sprzedaży, Kontrola i dbanie o aktualność bazy danych klientów, Komunikacja z klientami w zakresie zapytań dotyczących produktów
2025-12-03 11:41:50Twój zakres obowiązków, Active acquisition of new customers on the Dutch market,, Offering customers,, Professional conduct of trade negotiations,, Preparation and supervision of the implementation of commercial contracts,, Constant contact with
2025-12-03 11:41:49Twój zakres obowiązków, Będziesz tworzyć i realizować strategię zakupową w części Cateringowej dla całej organizacji, która bezpośrednio wpłynie na naszą konkurencyjność i wyniki finansowe., Zarządzisz pracą zespołu zakupowego, inspirując go do
2025-12-03 10:41:28Twój zakres obowiązków, Zakres obowiązków:, zapewnienie odpowiedniego przygotowania pracowni diagnostycznej do pracy, przygotowywanie Pacjenta do badań, wykonywanie badań diagnostycznych, nadzór nad dokumentacją medyczną, przestrzeganie..
2025-12-03 10:41:28Pracodawca:APC TEMPUS A SP. Z O.O. SP. KOM.Opis stanowiska:Agencja Pracy Czasowej TEMPUS A (KRAZ nr 12861) poszukuje pracowników na stanowisko: Asystent ds. Wprowadzania Danych na magazynie/ Teofiló
2025-12-03 10:10:09Aplikuj.plTwój zakres obowiązków, Aktywne pozyskiwanie potencjalnych klientów w terenie, Opracowanie i realizacja strategii sprzedażowej firmy , Zarządzanie zespołem sprzedażowym oraz rozwój kompetencji pracowników , Analiza rynku oraz monitorowanie..
2025-12-02 21:40:05Dyrektor/Manager Opis stanowiska: zarządzanie strategiczne i rozwój biznesu, nadzorowanie i realizację celów sprzedaży, koordynowanie pracy i współpracy wszystkich działów centrum, odpowiedzialność za wyniki ekonomiczne oraz za budowanie
2025-12-02 21:05:27Zakres obowiązków:- prowadzenie ewidencji czasu pracy,- rozliczanie czasu pracy,- prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, szkoleniowych, zwolnień lekarskich i innych nieobecności w pracy,- zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, - przepro
2025-12-02 18:40:26Twój zakres obowiązków, Kierowanie finansami w złożonym środowisku wielopodmiotowym – obejmującym grupę spółek, sprzedaż detaliczną w dużej sieci punktów, nowoczesną platformę e-commerce oraz hurtownię farmaceutyczną, Zarządzanie zespołami..
2025-12-02 15:41:55Twój zakres obowiązków, kontrola stanu technicznego wagonów, kontrola poprawności załadunku, wykonywanie wymaganych prób hamulca, tworzenie dokumentacji pociągowej R7 oraz karty próby hamulca, wykonywanie prac manewrowych, zestawianie pociągów,
2025-12-02 15:41:55