Koordynator / Koordynatorka ds. Marketingu97_4675982Obowiązki Współtworzenie oraz koordynacja realizacji kampanii marketingowych dla inwestycji mieszkaniowych. Prowadzenie kampanii marketingowych w formule 360 (planowanie, realizacja, monitoring
2025-12-06 06:59:44Echo InvestmentTwój zakres obowiązków, Tworzenie żywej, nowoczesnej komunikacji – szczególnie w social media (np. rolki, storytelling), Proponowanie, testowanie i wdrażanie nowych pomysłów i strategii marketingowych, Współtworzenie i wdrażanie strategii..
2025-12-05 16:41:02Twój zakres obowiązków, Budowanie i realizacja kompleksowej strategii marketingowej 360° (online i offline), w tym działań skierowanych na rynki zagraniczne., Koordynacja pracy zespołu marketingu i podwykonawców., Zarządzanie budżetem..
2025-11-28 11:41:47Twój zakres obowiązków, Kierowanie zespołem marketingowym, delegowanie zadań, organizacja pracy, motywowanie pracowników oraz rozwój ich umiejętności, Przygotowywanie, analiza i kontrola budżetu marketingowego, monitorowanie wydatków i..
2025-12-02 14:41:28Twój zakres obowiązków, Jako Marketing Manager UZDROVISCO będziesz odpowiadać za strategię, plan i realizację działań marketingowych – zarówno komunikacyjnych, jak i wizerunkowych. Udziały rynkowe marki, zarządzanie budżetem marketingowym. Twoim
2025-11-06 09:40:49Twój zakres obowiązków, tworzenie i wdrażanie strategii marek oraz rozwój portfolio produktowego ukierunkowane na dynamiczny wzrost udziałów rynkowych i efektywność sprzedaży, budowanie spójnej komunikacji marek oraz kształtowanie ich wizerunku
2025-12-05 17:40:56Your responsibilities, Develop and execute integrated marketing communication strategies aligned with Autoliv Europe’s business goals., Support Sales Business Units with tailored marketing initiatives and product launch campaigns., Translate..
2025-12-04 16:41:02Twój zakres obowiązków Tworzenie, wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz komunikacyjnej zgodnie z założonym budżetem Samodzielność w tworzeniu angażujących publikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinte
2025-12-02 07:29:22Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness&SPA 3,4Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Medi
2025-12-06 15:29:36Opis stanowiska Przygotowanie i realizacja założonych planów sprzedaży oraz budżetu rejonu Dobór pracowników handlu w podległym rejonie oraz zarzadzanie podległym personelem Realizacja strategii handlowej Sprzedaż produktów strategicznych Realiz
2025-12-06 11:29:57Zakres obowiązków:- planowanie, koordynacja, wdrażanie i monitorowanie działań Spółki w zakresie zrównoważonego rozwoju, gospodarki obiegu zamkniętego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu- opracowywanie i aktualizacja strategii zrównoważone
2025-12-05 18:40:34Twój zakres obowiązków, Opracowywanie strategii promocyjnych wystaw i projektów w MNK;, Opracowywanie i wdrażanie mediaplanów dla wystaw i projektów MNK (w tym zlecenia, harmonogramowanie, kosztorysowanie działań, dostarczanie materiałów..
2025-12-05 14:41:26Twój portal z ofertami pracy
2025-12-05 13:54:08Printbox Sp. z o.oWymagania Wykształcenie wyższe (marketing, reklama, komunikacja lub pokrewne). Znajomość języka angielskiego w stopniu płynnym (C1)
2025-12-05 08:24:03CapgeminiYour responsibilities, Zarządzanie projektami innowacji produktowych i opakowaniowych – od koncepcji po wdrożenie., Współpraca z Marketing Innovation Managerem w celu zapewnienia najwyższej jakości realizacji., Koordynacja spotkań projektowych,
2025-12-04 15:41:31Twój zakres obowiązków, Tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla marki premium., Prowadzenie kampanii digital i offline wspierających sprzedaż pokoi, gastronomii, SPA, eventów i usług dodatkowych., Zarządzanie treściami online: strona
2025-12-04 14:41:27Twój zakres obowiązków, planowanie, koordynacja, wdrażanie i monitorowanie działań Spółki w zakresie zrównoważonego rozwoju, gospodarki obiegu zamkniętego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, opracowywanie i aktualizacja strategii..
2025-12-04 14:41:27Wymagania (must have)Doświadczenie i umiejętności techniczne:➡️ 2-4 lata praktycznego doświadczenia w marketingu cyfrowym, ze szczególnym naciskiem na:\nKampanie performance (Google Ads, Facebook/Meta Ads)\nAutomatyzację marketingową\nAnali
2025-12-04 13:54:06LiveKidTwój zakres obowiązków, realizacja celów finansowych, nadzór i koordynacja pracowników, raportowanie wyników sprzedażowych, rekrutacja pracowników, aktywny udział w pracy z zespołem, dbanie o rozwój własny i pracowników (uczestnictwo w..
2025-12-04 13:41:24Jean Louis DavidTwój portal z ofertami pracy
2025-12-04 12:54:06HEINEKEN Sp. z o.oTwój zakres obowiązków, Kompleksowa koordynacja działań marketingowych dla marki Kia Wadowscy, Prowadzenie i optymalizacja kampanii w mediach tradycyjnych oraz cyfrowych, Organizacja i współtworzenie eventów – od pomysłu po realizację, Współprac
2025-12-04 11:41:38Twój zakres obowiązków, Prowadzenie i aktualizacja profili marki Suzuki na platformach: Instagram, Facebook, LinkedIn, Tworzenie, planowanie i publikacja angażujących postów oraz treści wideo skierowanych do naszej grupy docelowej, Wdrażanie..
2025-12-03 14:41:30Twój zakres obowiązków, Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z partnerami firmy., Planowanie i kompleksowe koordynowanie kampanii nastawionych na cele sprzedażowe i wizerunkowe., Stały kontakt z obszarami odpowiedzialnymi za sprzeda
2025-12-03 12:41:45Twój zakres obowiązków, Growth Hacking & Lead Generation:, - Kampanie performance - Facebook/Google Ads (wszystko co konwertuje), - Optymalizacja lejka - od pierwszego kontaktu do podpisanej umowy, - Testowanie wszystkiego - landing page,..
2025-12-03 10:41:28Wymagania Znajomość przynajmniej jednego systemu reklamowego (Facebook Ads lub Google Ads) Umiejętność analitycznego myślenia
2025-12-03 08:24:01MATEZUN Mateusz FerfeckiTwój zakres obowiązków, Twoja Misja: Otrzymujesz budżet marketingowy dla Grupy 5 marek. Twoim zadaniem jest zainwestowanie go tak, aby przyniósł maksymalny zwrot (ROAS) dla sklepów internetowych i kaloryczne leady dla działu handlowego. Masz do
2025-12-02 19:40:08Wymagania — must have\nMinimum 3 lata doświadczenia w influencer marketingu (preferowane marki D2C, FMCG, beauty, wellness, suplementy, moda, home & living).\nUdokumentowane prowadzenie kampanii z twórcami o budżetach min. 50–300 tys. zł.\n
2025-12-02 16:54:06Invette Holding GroupTwój zakres obowiązków, Realizacja celów sprzedażowych i kosztowych w Klubie Fikołki, Bieżąca analiza wyników, wyciąganie wniosków i przedstawianie propozycji rozwiązań poprawiających efektywność, Dbanie o profesjonalną i rzetelną obsługę, oraz
2025-12-02 11:42:01Zakres obowiązkówNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za:\nTworzenie i koordynację kampanii produktowych.\nOpracowywanie strategii komunikacji, prowadzenie profili na mediach społecznościowych (FB, IG,TikTok).\nTworzenie i nadzorowa
2025-12-02 10:54:06PB Nails