1. WYMAGANIA FORMALNE: - doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w podmiocie leczniczym (mile widziane doświadczenie kierownicze w branży uzdrowiskowej), - wykształcenie wyższe, - dobra znajomość pakietu MS Office, - prawo jazdy kat. B
2025-09-29 21:05:30Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach. Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsłu
2025-12-05 21:25:15Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klien
2025-12-05 18:50:49Twój zakres obowiązków, Jako lider zespołu Contact Center Evolution, będziesz wspólnie z Inżynierem Contact Center oraz przy współpracy z Account Managerem analizował potrzeby klienta, przygotowywał demonstracje systemów, dobierał rozwiązanie i
2025-12-05 15:41:48Twój zakres obowiązków, Obsługa Klientów w języku łotewskim oraz polskim – ich roszczeń, zleceń i dyspozycji oraz procesów z nimi związanych, Telefoniczny kontakt z Klientami w celu obsługi polis, Budowanie pozytywnych doświadczeń Klientów,..
2025-12-05 12:41:25Twój zakres obowiązków, kierowanie pracą podległego zespołu świadczącego terminową i profesjonalną obsługę posprzedażową w kanale telefon,, dbałość o wiedzę merytoryczną podległych pracowników,, utrzymanie wysokiej jakości obsługi świadczonej..
2025-12-05 15:41:49