Konkretna i profesjonalna firma. Wszystko zrealizowane zgodnie z zamówieniem i zapowiedzianym czasem. Doraźna pomoc zdalna na wysokim i skutecznym poziomie. Polecam.
Poprzez nieporozumienia, bywały momenty, że się nie lubiliśmy, ale z czasem każdy z nas dorósł, ale chyba najbardziej ja tego potrzebowałem.
Z czystym sumieniem mogę polecić system sprzedażowy, support, spełniają wszystkie moje fanberie, za które oczywiście płacę. Ale przecież wszyscy chcemy zarabiać.
Otworzyłem drugi lokal i korzystam oczywiście z systemu sprzedażowego firmy Koncept.
Serdeczne pozdrowienia dla Pani Joanny, Pana Piotra L, oraz Pana Piotra w klapkach ;) - ten człowiek rozwiązuje rzeczy niemożliwe na miejscu, na cuda trzeba poczekać do 15 minut.
Korzystaliśmy z nieaktualizowanego w późniejszym czasie systemu Simple przez około 5 lat: Moim zdaniem jest toporny w obsłudze, możliwość podglądu w ramach licencji w innym komputerze niż matka tylko po zainstalowaniu systemu też na konkretnym urządzeniu bez możliwości pracy z przeglądarki czy w chmurze... na rynku dostępne są inne narzędzia - moim zdaniem lepsze - do pracy w gastronomii niż to. Jechaliśmy na tym z przyzwyczajenia, natomiast w innych lokalach mamy inny system i nie będę tu firmował, ale właśnie dzięki temu, że mamy w innym lokalu co innego jesteśmy w stanie porównać zarówno jakość i ergonomiczność samego systemu i porównać też jakość obsługi posprzedażowej/informatycznej.
Obsługa Klienta:
- W mojej subiektywnej ocenie, w obsłudze przez pracownika firmy w kluczowym momencie - czyli wtedy gdy był problem którym byliśmy sfrustrowani - czułem się jak intruz, a nie jak klient, zarówno ja jak i personel. Zachowanie pracownika potrafiło podnieść ciśnienie jeszcze zanim udało się porozmawiać... w mojej ocenie ta konkretna osoba nie powinna mieć kontaktu z Klientem lub jest wypalona, zamiast łagodzić spięcie, w chamski i bezczelny sposób pyskówki. Brak rozgraniczenia problemu od człowieka. Taki handlowiec w firmie to skarb - dla konkurencji.
- Problemy z komunikacją, dodzwonienie się, wymówki, brak kontaktu - norma. Dopiero po negatywnym komentarzu należyty kontakt ze strony firmy - ze strony Właścicieli. Jednak kontakt na granicy straszeniem kancelarią prawną za wcześniejszą opinię, którą obecnie zmodyfikowałem z uwagi na rozwiązanie problemu którego dotyczył spór. Okazało się, że problem mogliśmy rozwiązać sami i nie dotyczył on błędu systemu, tylko błędu ludzkiego po naszej stronie, za co zgodnie z zapowiedzią - przepraszam. Nie zmienia to jednak mojej opinii w kontekście rzeczy które przytoczyłem powyżej.
Według mnie są inne miejsca gdzie jest sprawniej, szybciej, taniej, lepiej i milej. Mimo wszystko życzę sukcesów i wyciągnięcia wniosków z tej sytuacji. Ja osobiście nie polecam, czekamy aż wygaśnie nam licencja i wrzucamy inny system.
Współpracuję z firmą Koncept od wielu lat i uważam, ze jest to firma profesjonalna, z bardzo dużą wiedza i umiejętnościami. Ponadto zaangażowana w efektywne i szybkie rozwiazywanie problemów i znajdowanie dopasowanych rozwiązań. Należy podkreślić bardzo przyjemna komunikacje i współpracę z jej pracownikami. Zdecydowanie polecam !