KCM CLINIC S.A.

25 ocen
Krone K
07 październik 2022 09:15
Nie polecam Kliniki Stomatologicznej, dentyści dobrzy, ale organizacja i recepcja na najniższym poziomie, chaos i zerowe pojęcie o podejściu do pacjenta. Przy planowanym zabiegu za 13 tys zł recepcjonistka pyta czy nie mam polskiego numeru tel (mam niemiecki) po czym nie odzywają się miesiąc, moja propozycja kontaktu mailowego tez jakoś się nie powiodła, dodzwonienie się graniczy z cudem, pomimo „jest Pan/Pani pierwsza w kolejce”, zabiegi planowane na sierpień nie odbyły się, bez odwołania, kiedy w końcu udało mi się skontaktować, dowiedziałam się, że „doktor jest 3 tyg na urlopie”(co za niespodzianka).

Każdemu, kto planuje zabiegi implantologiczne i korony polecam skontaktować się z lekarzami prywatnie (Google) albo wybrać inną klinikę w jeleniej górze, ceny takie same albo i niższe, a różnica w podejściu do pacjenta o 180 stopni. W KCMie człowiek ma wrażenie, ze przeszkadza paniom już od wejścia i płaci za to nie małe pieniądze.
pokaż więcej...
Tom Ba
08 wrzesień 2022 12:38
04.06.2022 przeszedłem laparoskopową rękawową resekcję żołądka mając otość skrajną.

Prawie wszystko było super. Negatywne wrażenie pozostawiła Pani Prezes, która zostawiła swoich zmęczonych pacjetów bez słowa wyjaśnienia na dwie godziny i zniknęła sobie. Samo badanie wykonywane przez Panią Prezes pozostawia też wiele do życzenia. Problemem było też wypełnianie sterty dokumentacji nie mając nawet stołu do dyspozycji. No i trochę za mała kabina prysznicowa. Pozostały personel rewelacja. Pełen profesjonalizm. W moim przypadku wszystko skończyło się wielkim sukcesem. W trzy miesiące po operacji mam już ponad 45 kilogramów mniej. Jeszcze ze 30 kilogramów i będzie pięknie. Całe moje życie się odmieniło. Oczywiście utrzymuję dietę, ale i tak jem o wiele lepiej niż kiedyś. Najważniejsze, że już nie jestem ciągle głodny i szybko się najadam. Oczywiście uprawiam też sport. Przez pierwsze trzy miesiące dużo chodziłem, a teraz jeżdżę już spore trasy na rowerze i pływam. Zgadzam się z tym co powiedział w wywiadach redaktor Sekielski (sam przeszedł taką operację), że to operacja ratującą życie. Takie operację powinny być natychmiastowo refundowane przez NFZ.
pokaż więcej...
Martyna Górka
07 wrzesień 2022 08:34
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu zabiegu septoplastyki przegrody nosa w ramach NFZ. Klinika dobrze wyposażona i czysta. Śniadanie i kolacja super, ciasto, śliwki, dobre wędliny oraz serki. Herbata na ciepło. Opieka pielęgniarek oddziałowych jak najbardziej na plus. Lekarz wykonujący operacje prze prze miły, udzielił wszelakich informacji odnośnie zabiegu. Podobało mi się to, że wszystko było dobrze zorganizowane i przede wszystkim sprawnie, po operacji 24h zostaje się na obserwacji. Sam zabieg, trwał szybciej niż pstryknięcie palców- do godziny czasu. Na plus również parking obok kliniki (płatny 3zł/h). Wszystkie wyniki można wykonać w placówce tydzień lub dwa przed planowanym zabiegiem. Jedyne co mi się nie podobało to przyjęcie na oddział przez jedną z głównych pielęgniarek, która nie chciała wpuścić osoby z rodziny do sali- oczywiście po wymianie paru zdań udało się wejść. Jestem miłe zaskoczona całością przebiegu wykonanych czynności, mam nadzieję że już nie będę musiała wracać na oddział ale serdecznie polecam tym co się zastanawiają nad zabiegiem! Co najważniejsze termin możliwy na operacje to ok 3-4 msc TYLKO! POLECAM!
pokaż więcej...
Dominika Domagala
16 sierpień 2022 22:09
Wizytę umówiłam 3 tygodnie wcześniej na konsultację implantologiczną. Przychodzę do gabinetu 15 min przed ustalona godzina wizyty, a tam dwie bardzo nie miłe

recepcjonistki stwierdzają: ,, przecież Pan Lekarz wysłał do pani przed chwila

SMS, ze dzisiejsza wizyta sie jednak nie odbędzie ,, pokazuje telefon ze nie dostałam takiej wiadomości !!! Ale recepcjonistki dalej trzymaja sie swojego zdania, że lekarz wysłał SMS i mam nie dyskutować raczej z tym bo wysyłał tegoż Smsa przy nich.

Strata tylko czasu oczekiwania na wizyte. Podejście do pacjenta żenujące!
pokaż więcej...
Edyta Mierzwinska
03 czerwiec 2022 21:25
ODRADZAM WSZYSTKIM.

Pragnę podzielić się swoim rozgoryczeniem w stosunku do obsługi rejestracji telefonicznej. W dniu dzisiejszym t.j 03.06.2022 od godziny 17.58 do godziny 18.51 przez 54 minuty pozostawałam w oczekiwaniu na połączenie z rejestracją wizyt i zabiegów w KCM Jelenia Góra. Czas ten zgodnie ze stroną internetową jest czasem pracy rejestracji. W czasie połączenia automat informował mnie o tym, że jestem druga w kolejce do połączenia. Po blisko 15 minutach automat poinformował o zmianie kolejki na pierwszą do połączenia. Ten stan trwał 39 minut. Z braku cierpliwości pozwoliłam sobie w czasie oczekiwania, wykonać połączenie z drugiego telefonu do rejestracji do tomografu i techniki obrazowej. Na ten numer dodzwoniłam się od razu. Poprosiłam o możliwość rozmowy z obsługą numeru rejestracji zabiegów i wizyt. Moja sprawa dotyczyła zamiany terminu wizyty u ortopedy, mojego z terminem męża. Po chwili oddzwoniła do mnie niemiła Pani z rejestracji wizyt i poinformowała o nie możności zmiany terminów. Rejestracja tego prywatnego wielospecjalistycznego szpitala i centrum medycznego, która winna być wizytówką i pomocnym kanałem komunikacyjnym tej firmy jest w mojej opinii najsłabszym ogniwem tej placówki. Zainteresowanym do wglądu pokażę screen z rejestru połączeń. Nagraną rozmowę posiada KCM. A moja noga nie postanie w tym miejscu nigdy, zaś wszystkim odradzam korzystanie z tego "pomocnego" miejsca.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o KCM CLINIC S.A.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie KCM CLINIC S.A.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości