Fatalna obsługa handlowców, długi czas oczekiwania na propozycje (ofertę) i brak zainteresowania klientem, nie polecam. Nie oddzwaniają przy próbie kontaktu, to klient ma się narzucać że chce skorzystać z ich usług.
Internet i tv działa bez zarzutu. Jak dotąd nie miałem awarii, która by utrudniała mi pracę lub inne czynności. Inżynier, który przyjechał montować usługi, bardzo pomocny i miły.
Korzystam z usługi dostępu do internetu dostarczanej przez JMDI od trzech miesięcy. Jak do tej pory żadnych krytycznych uwag. Montaż urządzeń został przeprowadzony szybko i sprawnie w ustalonym terminie. Łącze stabilne, pomiary wykazują parametry zodne z zamówieniem. Bez problemu działają połączenia głosowe i wideo. TV bez żadnych uwag. Administracyjnie (obsługa umowy, fakturowanie, informacje o planowanych pracach, itp) bardzo sprawnie i bez żadnych komplikacji.
Kontakt z firmą oceniam jako gorszy niż fatalny. Każdy z numerów działu handlowego Ci zabawni i nader nieprofesjonalni konsultanci odbierają po niespełna 15 sekundach.
Gorzej wygląda sytuacja w przypadku obsługi klienta. Tam każdy z telefonów musi swoje "odleżeć" licząc ewidentnie, że klient odpuści i da im święty spokój.
Łącząc się po ofertę telefon jest odbierany po dosłownie paru sekundach, jeśli chodzi o obsługę już po sprzedażowa wisi się na lini po 40 minut.
W pierwszy dzień zainstalowania ich usług dekoder od TV poprzestał prawidłowego działania. Na szczęście był to pierwszy dzień ich usług, więc odstąpiłem od umowy zawartej z tą firmą. Nie wspomnę że dekoder chyba z poprzedniego wieku, nie ma możliwości połączenia pilota by obsługiwał cały sprzęt, nie ma podstawowych aplikacji takich jak „YouTube” „Netflix” ( co konkurencja ma to od bardzo dawna). Pilot musi być skierowany dosłownie w sam środek dekodera inaczej nie załapie i nie da się przełączyć kanałów. Jednym słowem firma sto lat za technologia. Nie polecam.