Hoya Lens Poland Sp. z o. o.

10 ocen
Jan
09 luty 2023 10:59
Zdecydowanie odradzam !
pokaż więcej...
Maciek
09 luty 2023 10:55
Tragedia nie uwzględniają gwarancji na zle nałożą powłokę, zdecydowanie nie polecam tej firmy !



Jeśli chcesz uniknąć rozczarowania lepiej omijaj ta firmę
pokaż więcej...
Damian Przekop
17 styczeń 2023 09:38
Szkła Hoya to niebezpieczny dla oczu dziecka bubel.



Fatalna jakość i obsługa za horrendalne pieniądze. Jeśli ktokolwiek, podobnie jak ja, myśli że za niemałe pieniądze kupuje dobrą jakość i może liczyć na wsparcie producenta - jest w ogromnym błędzie.



Córka okulary przyjęła znakomicie. Nie zmienia to faktu, że musi się do nich jeszcze przyzwyczaić i przestać poprawiać je całą dłonią, mażąc szkła. Po tygodniu użytkowania, zdarzyło się, że kolejny raz wytarłem córce okulary. Oczywiście zaraz potem poprawiła je całą dłonią, po czym ponownie postanowiłem je wytrzeć.



I niespodzianka. Na WEWNĘTRZNEJ stronie szkła pojawił się odprysk.

Okulary NIE spadły.

Nikt ich NIE zadrapał.

Od poprzedniego wytarcia byłem NON STOP przy dziecku, które siedziało w MIEJSCU.

Oprócz poprawienia ich dłonią dziecka od ZEWNĘTRZEJ strony nie miały kontaktu z niczym.



Poirytowany nieco słabą jakością produktu (ODŁAMEK MÓGŁ WPAŚĆ DZIECKU DO OKA), skontaktowałem się z zakładem optycznym i zaczęły się schody. Okazało się, że Hoya ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji (o czym jeszcze wspomnę za chwilę). Niestety dla dziecka z taką wadą wzroku, podczas gdy uszkodzona soczewka była dla córki jedynym oknem na świat (drugie oko jest zasłonięte plastrem, z uwagi na dużą różnicę wad między oczami) - to o wiele za długo. Będąc pewny swego, zaproponowałem opłacenie wymiany soczewki i zwrot kosztów po uznaniu reklamacji (nie wyobrażałem sobie, by mogło być inaczej).



Wizyta w pracowni optycznej: oględziny szkła, o które poprosiłem wskazały, że wada jest faktycznie nietypowa i technik spotyka się z nią po raz pierwszy. Cóż - zdarza się. Zapłaciłem 450 zł (!!!) za kolejne szkło i pewny swego czekałem na zwrot kosztów.

Się nie doczekałem. Już po tygodniu otrzymałem z zakładu optycznego informację, że reklamacja nie zostanie uznana, jednak do dzisiaj (choć dziś mijają 2 tygodnie) Hoya zwleka z komunikacją z klientem.



Wpadki się zdarzają. Wadliwe egzemplarze również. Ale wtedy pozostaje właściwe postępowanie producenta. A tu klasyczne januszowanie - nie wiem co Hoya wymyśli w swojej odmowie, bo jeszcze jej nie otrzymałem. Wiem swoje, bo widziałem na własne oczy.



Jedyne o co mam do siebie żal, to że zamiast zmienić od razu szkła na produkt lepszego producenta, wpakowałem się w dodatkowy wydatek 450 zł i zostałem z produktem, który jest bublem.
pokaż więcej...
Ag Mal
05 styczeń 2023 15:51
Polecam, fajne soczewki
pokaż więcej...
Robert Górecki
05 styczeń 2023 11:17
pokaż więcej...
Aleksandra G.
22 marzec 2022 19:53
Najlepsze soczewki, od ponad 12 lat noszę tylko Hoya i nigdy się nie zawiodłam. Laboratorium nowoczesne, ludzie przemili, pomocni.
pokaż więcej...
LraK
08 wrzesień 2020 00:37
Nigdy wiecej - pekaja jak rurka z plastiku. Szkła maja 4-5 miesięcy. Oddane na gwarancji ( 3 letniej ) - gwarancji odmówiono ze względu na mechaniczne uszkodzenia . Szkła wróciły widocznie porysowane chociaż wcześniej nie były. Well ‍♂️ wstyd
pokaż więcej...
Mateusz Marek
16 sierpień 2019 12:52
Kupiłem okulary z soczewkami Hoya z powłoką Hi-Vision LongLife BlueControl. Po kilku dniach zauważyłem że jeżeli patrzę przez dolną część soczewek a w tym samym czasie światło pada na nie z góry (np. w windzie, hali garażowej, na zewnątrz gdy słońce świeci mocno) obraz widoczny przez soczewki zabarwia się na fioletowo. Jakby się widziało wszystko przez fioletową mgłę. Złożyłem reklamację i w odpowiedzi dostałem że powłoka została wykonana zgodnie ze standardami, procesem technologicznym. itp. W związku z czym moja reklamacja nie została uwzględniona.

Jednym słowem mam okulary które nie spełniają swojego przeznaczenia, bo widzę w nich gorzej, niż jakbym w ogóle nie nosił okularów. Jednocześnie firma HOYA Lens Poland twierdzi że wszystko jest w porządku. Znaczy to że produkt który kupiłem jest sprzedawany z wadą czy ktoś w HOYA Lens Poland nie chce/potrafi się przyznać że nie wykonał dobrej roboty bo by stracił pieniądze na wymianie szkieł/zwrocie pieniędzy?
pokaż więcej...
Zuzka Osuch
13 grudzień 2018 19:36
Baaardzo mili i sympatyczni pracownicy. Fabryka ma bardzo wysokie standardy jakości i automat obiadowy Dariusz xd
pokaż więcej...
Marzena P
27 październik 2018 16:08
Wycieczka po fabryce soczewek okularowych super. Bardzo nowoczesna fabryka. Ludzie w niej pracujący sympatyczni i mili. Na każdym kroku życzliwi i pomocni. Dział obsługi duży plus. Fabryka trochę schowana w głębi za pierwszym razem minęłam wjazd. Poza tym Polecam jak ktoś ma możliwość zwiedzenia lub pojechania na szkolenie to naprawdę warto.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Hoya Lens Poland Sp. z o. o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Hoya Lens Poland Sp. z o. o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości