Wspaniały pobyt. Cicha okolica, doskonałe sale konferencyjne, pyszna i profesjonalnie podana uroczysta kolacja, urozmaicone z dobrej jakości produktami śniadania. Pokoje były czyste, przestronne, w cenie możliwość skorzystania z sauny indywidualnie rezerwowanej na pokój. Panie Anastazja i Aleksanda z recepcji zapewniły obsługę na najwyższym poziomie. Polecam!
Dzień dobry, serdecznie dziekuję za zorganizowanie cudownej uroczystości z okazji przejścia na emeryturę.Sala pr,ygotowana przepięknie,jedzenie pyszne a obsługa sali zrobiła wszystko by goście czuli się zaopiekowani i zadowoleni. Pani Kierownik sali Mariia i obsluga sali Maria i Zofia spisały się na medal.Wielkie podziękowania.
Hotel jest w dobrej odległości od dworca, a zarazem centrum miasta (ok. 30 minut pieszo). Pokoje są standardowe i raczej spośród wszystkich opcji, które odwiedziłam, raczej standardowy, 4-gwiazdkowy hotel, łóżka wygodne.
Śniadania mają urozmaicone opcje żywieniowe, a odpowiednie rozporcjonowanie sprawia, że jest się w stanie wielu rzeczy spróbować. Całościowe wrażenie bardzo dobre.
Polecam hotel ze względu na dobrą lokalizację, pyszną kuchnie, czyste pokoje, nowoczesny styl hotelu i sal konferencyjnych.
Pani Maria - osoba zajmująca się organizacją konferencji i restauracją to wspaniały fachowiec w swojej pracy, osoba na którą można było liczyć podczas pobytu służbowego i organizacji bankietu, jak i szkoleń czy warsztatów - na każdej płaszczyźnie - rozwiązuje wszystkie napotkane problemy, doradza w każdym temacie - odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu.
Natomiast duży problem z samą organizacją i ustaleniami w formie mailowej przed przyjazdem grupy, wiele nieścisłości-nieporozumień podczas rezerwacji, opiekun naszej spółki bardzo niekonkretny, niekompetentny - odpycha to od kolejnych przyjazdów.
Pokoje dla Gości przygotowane w innej konfiguracji niż prosiliśmy, zamiana pokoi dwuosobowych na jednoosobowe, zwiększając jednocześnie koszty - ostatecznie nie zapłaciliśmy za ich pomyłki.
Współpraca z Panią Klaudią bardzo trudno przebiegała.
Osoby na recepcji - po naszym przyjeździe nieprzyjemne, obrażone..
Ogólna ocena dobra ze względu na wygląd hotelu, kuchnie i kierownictwo restauracji i sal konferencyjnych.