Czym można zepsuć 5* z
- niespotykanymi widokami
- ciekawym wykończeniem wnętrz
- niezliczonymi atrakcjami dla każdego
?
Poziomem obsługi Klienta.
Restauracja
Nie ma nic gorszego niż poczucie braku zainteresowania ze strony obsługi.
Będąc na kolacji, 40 min czekaliśmy z pustymi talerzami i szklankami/ kieliszkami aż ktoś podejdzie. W tym czasie nikt nie podszedł np. zabrać naczyń/ zapytać czy smakowało/ zaproponować kolejnego drinka?…nikt.
Sami zaczęliśmy więc
szukać kelnerki i przypomnieliśmy się o kolejne danie. (W czasie naszej kolacji w restauracji było osób na palcach jednej ręki do obsłużenia).
Lobby bar
Kartę drinków / dań wzięliśmy sobie sami po 15 min oczekiwania na obsługę.
Kiedy już zamówiliśmy, gotowy drink na barze czekał na podanie kolejne conajmniej 15 min. W tym czasie nad drinkiem pochylali się goście zamawiający napoje bezpośrednio od barmanów. Kiedy mąż podszedł do baru, otrzymał informację żeby drinka nie zabierać, zostanie podany razem z jego zamówieniem…
Oczekując na dania, z irytacją patrzyłam jak rodziny które przyszły po nas i zamawiały później, otrzymały zamówienie wcześniej niż my.
Miałam wrażenie niezdrowej atmosfery między obsługą. Ciężko ocenić ale praktycznie 0 komunikacji między sobą, chaotyczna obsługa, do tego 0 komunikacji z Klientem (zaproponowania czegoś, zachęcenia, pożartowania nawet w przypadku tak długiego oczekiwania na cokolwiek).
Duża pochwała natomiast dla instytutu spa. Niezwykła atmosfera, bardzo przyjemne Panie na samym wejściu, uśmiech, szybki kontakt, umiejetność rozmowy nie tylko dzień dobry, dowidzenia. To był jedyny miły akcent rozmowy z pracownikami.
pokaż więcej...