Klimatyczny, luksusowy hotel, w świetnej lokalizacji. Pokój przygotowany punktualnie z urodzinową niespodzianką i wystrojem, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Miłym dodatkiem była paczka dla dziecka, z kredkami i pluszową zabawką w środku. Bardzo dobre śniadania, dość duży wybór potraw na ciepło i zimno, dodatkowo można zamówić dania z karty - np. wyśmienite pankejki z syropem klonowym lub omlet. Problem ze zdublowaną płatnością przy zameldowaniu został natychmiast wyjaśniony a kwota zwrócona. Szkoda, że nie z wszystkimi pracownikami można się porozumieć po polsku. Na plus przyjemny basen, woda w nim cieplutka, a w porannych godzinach bardzo kameralnie i bez tłumów. Zasłużone 5 gwiazdek.
Spotkałem po raz pierwszy w Polsce uprzejmych, życzliwych ludzi. Obsługa była przyjazna i pomocna. Jedną rzeczą, którą zauważyłem, było to, że na zewnątrz pokoi było dużo wózków do obsługi pokoju, a dużo jedzenia zostało po prostu na korytarzach. I były muchy, które latały dookoła, ponieważ wszystkie zostały pozostawione na wiele godzin. Byłem trochę zaniepokojony, że zobaczyłem te same na wpół zjedzone resztki jedzenia, które zostawiłem tam na kilka godzin przed i po powrocie do mojego pokoju.
Kiedy hotel jest zajęty obsługą wielu gości, wszystko kończy się chaosem. Podczas śniadania w formie bufetu wiele pozycji nie było uzupełnianych na czas i trzeba było czekać na jajka, sok, szklanki do soku, rogaliki (wszystko w jeden poranek). Ten incydent powtarzał się wiele razy podczas mojego 10-dniowego pobytu. Dostałem dodatkową butelkę wina za ten chaos śniadaniowy, ale potem zostałem za to obciążony. Sprzątanie pokoju było w porządku, ale śmietanki i filiżanki do kawy nie były uzupełniane. Angielski był barierą wiele razy. Przebywałem miesiąc w Polsce i to było najgorsze doświadczenie. Byłoby naprawdę luksusowym doświadczeniem, gdyby codzienne operacje były dobrze zarządzane przez Dyżurnego Kierownika i GM.
Hotel z historią, cudowny, klimatyczny, zaspokaja wszystkie potrzeby. Na wejściu pachną piernikowe chatki, jest miły, przedswiateczny klimat. Bardzo czyse pokoje, sprzątanie kilkukrotnie w ciągu dnia, kontrolowana i uzupełniana woda. Spędziłam tutaj 6 cudownych nocy i dni, dziękuje. Polecam
Hotel odwiedzamy bardzo często, jako członkowie programu Marriott Bon Voy. Niestety był to ostatni raz. Jesteśmy zdegustowani bardzo słabej jakości śniadaniami i serwisem śniadaniowym. Brak realizacji zamówień z karty, czas oczekiwania 30 minut bez uprzedzenia. Drugiego dnia zamówiona została jajecznica z karty menu, przy czym otrzymaliśmy tą podawaną w bemarach, jedynie z dodatkami. Zatrudnianie w historycznym obiekcie obsługi, która będąc w Polsce nie posługuje się językiem polskim- jest dużym nadużyciem. Dodatkowo, przy obecnych warunkach pogodowych, brak akcesoriów do odśnieżenia samochodu, który został postawiony na hotelowym parkingu.
Świetne miejsce na tematyczny niedzielny brunch ;) Świeże ostrygi, kawior, łosoś, duży wybór wędlin sezonowanych. Znakomite dania na ciepło, kucharz serwujacy na bieżąco makarony. Desery oraz drinki obłedne.
Hotel na najwyższym poziomie. Obsługa miła i sympatyczna. Na filmie strefa saun, gdzie można wypocząć od hotelowego zgiełku (chociaż ciężko w takim hotelu mówić o zgiełku). Personel dba o potrzeby gości. Można liczyć na indywidualne podejście. Polecam!
Jestem bardzo niezadowolona z serwisu prowadzonego przez hotel. Pomimo, ze doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15, po przybyciu na czas do hotelu dostałam informację ze mój pokój nie jest jeszcze gotowy i musze czekać 20 minut. poinformowałam recepcję, ze bardzo mi zależy aby skorzystać z pokoju gdyż o 16 mam ważne spotkanie biznesowe i potrzebuje się przygotować . Niestety nie dostałam żadnej pomocy . Bardzo nieprofesjonalne podejscie.