Obsługa klienta to pomyłka. 29 minut "wiszenia" na linii i słuchania "jesteś pierwszy w kolejce". Środek dnia, a reklamują się nawet pomocą 24/7. Miało wszystko być proste i superintuicyjne, a panel jest niestety mało czytelny, panel pomocy zawiera informacje na tak banalne pytania jak wysłać UDW, ale już jak zadziałać z hostingiem - cisza...
Po błędnym opłaceniu faktury przez klienta nie można już zrobić korekty faktury. Home nie wystawia faktur korygujących nawet jeżeli klient płaci fakturę online popełniając błąd. Pamiętajcie o tym zanim klikniecie zapłać sprawdzić wszystkie pozycje na fakturze czy są niezbędne ponieważ nikt Wam nie zwróci pieniędzy jeżeli zapłacicie fakturę. Firma nie jest przyjazna klientowi jeśli chodzi o pieniądze.
niestety jedynka, moj serwer nie dziala, od tygodni "weryfikuja", na pytania jak dlugo to jeszcze potrwa nie odpowiadaja. Nie wiedza w czym problem, zwrocic pieniedzy nie chca.
Banda partaczy i oszustów… zgłoszenie do nadzoru właścicielskiego w Niemczech wczoraj poszło! Komisja nadzoru giełdowego w Niemczech poinformowana, ionos ich nowy właściciel poinformowany… a to dopiero początek….
A wszystkim zainteresowanym sugeruje : OMIJAĆ Z DALEKA !!!!