Firma windykacyjna, z którą miałem do czynienia, miała wiele poważnych wad. Po pierwsze, zauważyłem, że nie dbają o swoich klientów, gdyż nie zapewniają możliwości sprawdzenia swojego balansu. To bardzo nieprofesjonalne podejście, które utrudnia klientom śledzenie swoich płatności i zadłużeń.
Dodatkowo, pracownik, który się mną zajmował, okazał się kompletnie niekompetentny. Nie tylko nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania lub udzielić rzetelnych informacji, ale również sprawiał wrażenie, że nie zna się na swojej pracy. To niezwykle frustrujące i utrudniające rozwiązanie jakichkolwiek problemów związanych z długami.
Poza tym, nie otrzymałem żadnej informacji dotyczącej logowania się na stronę internetową firmy. Brak zamieszczonych wyraźnych instrukcji uniemożliwiał mi skorzystanie z korzyści wynikających z korzystania z e-usług. To oznaczało, że musiałem kontaktować się z konsultantem firmy, co zajmowało dużo czasu i było bardzo niepraktyczne.
Konsultant, z którym rozmawiałem, był również niechętny do pomocy. Miałem wrażenie, że traktuje moje pytania jako zbędne obciążenie i niechętnie świadczył wszelką pomoc czy wsparcie. Jeśli firma windykacyjna nie jest w stanie lub nie chce zapewnić adekwatnej obsługi klienta, to jest to poważny problem, który powinien być rozwiązany.
W sumie, komplety brak profesjonalizmu, jak i również możliwości sprawdzenia swojego balansu, pracownik niekompetentny, brak informacji dotyczących logowania się na stronę oraz niechetny do pomocy konsultant to częste problemy, które nie powinny mieć miejsca w profesjonalnej firmie windykacyjnej.
Jest to "Firma" złodziejska. Która wykupuje przedawnione długi. Mam list od komornika, że dług został umorzony z 2019r., teraz dzwonią i chcą żebym wpłacił!!! Podczas ostatniej rozmowy, powiedział że rozmowa nagrywana, to już była akcja. Że nie wyraża zgodę - to proszę się rozłączyć. I wyraziła zgodę, bo cały czas rozmawiała. Jak chciała zweryfikować to powiedziała adres i PESEL. Ja do niej inny sposób weryfikacji. To się rozłączyła.
Jak prosiłem o wysłanie wszystkich dokumentów, to dostałem odpowiedź po 3 tygodnikach. Ale z hasłem, że musiałem zadzwonić do nich, żeby podalimi hasło to mojej sprawy. Jest to chore co oni robią.
Mam nr na abonament a non stop ktoś próbuje do mnie dzwonić i myli mnie z inną osobą która podała mój nr telefonu przepraszają a za jakiś czas znowu dzwonią! Obłęd jakiś!
Zastraszają starsze osoby wysyłając byłych policjantów na "wizyty terenowe" z "długami" sprzed 15 lat. Przekazują dane objęte ochroną RODO przypadkowym osobom. Próbują wyłudzić pieniądze lub zobowiązać starsze osoby do "współpracy". Każdy przypadek należy zgłaszać do prokuratury. Tylko tak można pozbyć się tych szwedzkich bandytów i ich pomagierów z Polski.
To jakaś farsa . Dzwonią pytają o osobę podają imię nazwisko inne niż moje żądają pesel i jeszcze mają pretensje, wmawiają że ja to nie ja . Może zajmie się ta firmą prokurator o nękanie.
... zgłaszam was to jest jakieś chore ta ilość telefonów dziennie przekracza ludzkie pojęcie a komentarze tylko potwierdzają nie uczciwe działanie . U mnie też mimo splaty wydzwaniają patologiczna ilość razy czy wy sprzedajecie pościele przez telefon czy ściągacie długi? Kupujcie chociaż bazy bieżące klientów z danego roku . Elo mordy