Zakres obowiązków:Ocena zgodności prowadzeniej działalności z przepisami prawa, identyfikacje i analiza obszarów ryzyka w zakresied działania jednostki, przygotowanie planu audytu wewnętrznego i jedo realizacja oraz sporządzanie sprawozdań, ocen
2025-12-18 18:40:27You'll need to be highly numerate, proficient in MS packages (Outlook, Word, Excel, Teams) and demonstrate effective communication and collaborative skills as you will be liaising with both clients and colleagues across the business in the UK an
2025-12-18 10:25:14PRPMinimum 3 lata doświadczenia w controllingu w branży budowlanej. Wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia, inżynieria lub kierunki pokrewne). Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz rozwinięte umiejętności analityczne. Bardzo dobra znajomość języka
2025-12-06 10:25:11AntalZAKRES OBOWIĄZKÓW: JAKIE ZADANIA NA CIEBIE CZEKAJĄ: - budowanie kultury organizacyjnej w oparciu o wartości firmy, dbanie o przestrzeganie zasad etyki biznesu na poziomie sklepu - wspieranie i współpracowanie z kadrą menedżerską w rozwoju kompet
2025-12-13 07:30:06Leroy Merlin Polska SP. z o. oO Tobie: Chcesz być swoim szefem i rozwijać lokalny biznes. Masz łatwość w budowaniu relacji – z klientami oraz z osobami, z którymi współpracujesz. Jesteś otwarty na rozwój osobisty i chcesz zdobywać nowe umiejętności menedżerskie. Jesteś zaang
2025-12-10 10:25:16Żabka Polska Sp. z o. oAsystent/ka w Księgowości – dołącz do naszego Zespołu w Gdyni! Najprawdopodobniej najlepsze Biuro Rachunkowe w Trójmieście, prowadzone przez ponad 20 lat z głową i z sercem zaprasza do współpracy miłośników rachunkowości, którzy chcą stawiać pie
2025-12-02 16:21:02Oferta idealna dla: osób z obszaru Inżynieria i technika (transport kolejowy) Szukasz stabilnej pracy w dynamicznym środowisku kolejowym? Jako Rewident/ka taboru będziesz odpowiedzialny/a za techniczne oględziny pociągów, dbanie o ich sprawność
2025-10-28 14:19:03PKP Intercity S.ATwój zakres obowiązków, weryfikacja, dekretowanie dokumentów kosztowych, sprzedażowych, magazynowych, bankowych, list płac,, analiza zapisów i sald kont rozrachunkowych,, weryfikacja prawidłowości zdarzeń gospodarczych pod kątem podatkowym,,..
2025-12-01 13:41:41Agencja z którą współpracujemy - OVB Polska to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w obszarze finansów i ubezpieczeń. Nasza misja to pomaganie ludziom w osiągnięciu ich celów finansowych oraz zapewnienie im spokoju i bezpieczeńs
2025-12-18 06:59:50Marta MosakowskaTwój zakres obowiązków, Obsługa kadrowo-płacowa pracowników, Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie umów o pracę oraz świadectw pracy, Naliczanie wynagrodzeń pracowników oraz należności z tytułu umów cywilnoprawnych, Naliczanie i odprowadzan
2025-12-17 14:41:09Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-17 14:21:03Oferujemy:Miejsce pracy:Choczewo Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN Opis wynagrodzenia:[Praca na czas określony] : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia [Godzina zakończenia pracy] : 15:30 [System wyna
2025-12-10 10:21:11Twój zakres obowiązków, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia,, rozliczanie czasu pracy pracowników,, sporządzanie list płac,, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS,
2025-12-02 15:41:54Oferujemy:Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony Wynagrodzenie brutto:od 5 100 PLNwymagania: zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem : https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzed
2025-12-18 08:21:07Zakres obowiązków:Zakres obowiązków, warunki zatrudnienia, wymagania niezbędne oraz dodatkowe wobec kandydata dostępne są na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku oraz na stronie biuletynu informacji publicznej PCPR
2025-12-17 18:40:34Zakres obowiązków:zgodnie z ogłoszeniem o naborze pod adresem : https://bip.um.lebork.pl/artykul/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-archiwista-w-wydziale-organizacyjnym-w-urze Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średni
2025-12-16 18:40:30Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent Do spraw: postępowania podatkowego i kontroli podatkowej w Dziale Postępowania Podatkowego i Kontroli Podatkowej w Urzędzie Skar
2025-12-16 08:00:00Izba Administracji Skarbowej w GdańskuTwój zakres obowiązków, obsługa biura telefoniczna i mailowa,, aktywna komunikacja z klientami,, wystawianie faktur sprzedaży i korekt,, przygotowywanie dokumentów dla księgowości,, kontrola płatności i kompletności dokumentów,, bieżąca obsługa
2025-12-15 14:41:23Twój zakres obowiązków, zapewniasz najwyższą jakość obsługi klientów indywidualnych w placówce bankowej, w tym w rozmowach przez telefon i wideo, budujesz długotrwałe relacje z klientami i klientkami m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty..
2025-12-12 13:41:14Oferujemy:Miejsce pracy:Lębork Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony Wynagrodzenie brutto:od 9 000 PLNwymagania: Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera Wymagania inne:mile widziane doświadczenie zawodowe księgowanie dokumentów Opi
2025-12-12 12:21:05Zakres obowiązków:księgowanie dokumentów Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcąceUprawnienia: bardzo dobra obsługa komputeraInne wymagania: mile widziane doświadczenie zawodowe Wynagrodzenie brutto: od 9 000 PLNRodz
2025-12-10 18:41:08Twój zakres obowiązków, rejestrowanie faktur w systemie księgowym,, wprowadzanie wyciągów bankowych, w tym walutowego oraz innych operacji gospodarczych do systemu księgowego,, rozliczanie należności i zobowiązań krajowych i zagranicznych,,..
2025-12-10 10:41:41ZADANIA: •Odpowiedzialność za przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej (kwestie związane ze stosunkami pracy i formami zatrudnienia) •Rozliczanie czasu pracy pracowników •Przygotowanie list płac •Przygotowanie niezbędnych dokumentów
2025-12-09 15:05:30Dołącz do nas jako Specjalista ds. Ryzyk! Masz analityczne podejście, lubisz pracę z danymi i szukasz miejsca, w którym Twoja wiedza finansowa naprawdę ma znaczenie?W naszym Banku będziesz współtworzyć kluczowe procesy związane z oceną i monitor
2025-12-08 12:21:02Twój zakres obowiązków, Analiza i monitorowanie ryzyka kredytowego, w tym: ryzyka koncentracji, DET (Detaliczne Ekspozycje Kredytowe), EKZH (Ekspozycje Kredytowe Zabezpieczone Hipotecznie), ryzyka inwestycji w instrumenty finansowe., Pomiar,..
2025-12-08 09:41:24Do zespołu Fundacja Dla Was, poszukujemy pracownika na stanowisko Głównej Księgowej, która przejmie prowadzeniem ksiąg rachunkowych firmy. Poszukujemy dokładną, rzetelną i świetnie zorganizowaną osobę, która posiada aktualną wiedzę z zakresu prz
2025-12-04 08:21:08Twój zakres obowiązków, Rozliczanie podatków oraz przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT) , Kontrola dokumentacji księgowej pod względem formalnym i merytorycznym , Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, banki) i..
2025-12-02 16:41:12Twój zakres obowiązków, Kompleksowa obsługa procesów kadrowo-płacowych, Przygotowywanie list płac, rozliczanie wynagrodzeń oraz składek ZUS, Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, Sporządzanie umów o pracę, aneksów, zaświadczeń i innych
2025-11-28 14:41:46Twój zakres obowiązków, Wprowadzanie faktur zakupu na podstawie dokumentów magazynowych PZ w systemie Subiekt Nexo Pro, Wprowadzanie faktur korygujących zakup i sprzedaż oraz dokonywanie odpowiednich uzgodnień i rozliczeń, Aktywne uczestniczenie
2025-11-27 15:41:59