Serdeczne podziękowania za obsługę podczas zakupu auta w salonie G&G Auto w Lublinie. Wspólnie z żoną jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Panem Jakubem Drozd, która wczuwając się w oczekiwania poprowadził nas przez całą procedurę. Pan Jakub sprawił, że czuliśmy się profesjonalnie potraktowani.
Byliśmy na bieżąco informowani o każdym etapie realizacji zamówienia. Podziękowania też dla Pana Michała Cieślika, który przy odbiorze auta dokładnie wszystko wytłumaczył.
Polecamy ten salon każdemu, kto szuka nie tylko wymarzonego samochodu, ale także obsługi i doradztwa na najwyższym poziomie! Dziękujemy!
Serwis na wysokim poziomie jak zawsze. Pan Karol Kamiński doradził i dopilnował całego serwisu auta:) Polecam. Pełen profesjonalizm. Bardzo dobre podejście do klienta.
Gorąco polecam G&G Auto Lublin! Obsługa na najwyższym poziomie, a szczególne słowa uznania należą się panu Karolowi Kamińskiemu. Profesjonalny, życzliwy i bardzo zaangażowany – od pierwszej chwili czuć, że klient jest dla niego naprawdę ważny. Wszystko dokładnie wyjaśnił, doradził najlepsze rozwiązania i zadbał, aby cały proces przebiegł sprawnie i komfortowo. Dzięki takiej obsłudze można mieć pełne zaufanie do serwisu!
Niniejszym prezentuję i potwierdzam maksimum kompetencji, uprzejmości i cierpliwości okazanych wobec starszego wiekiem klienta przez Pana Pawła Sutryka -pracownika salonu G&G Auto Lublin - z siedzibą w Świdniku. Dzięki wyłożonym jasno i przekonywująco szczegółom oferty, podjąłem decyzję o zakupie auta. I tej decyzji nie żałuję, ponieważ wszystko, co było w ofercie potwierdziło się w realu. Łącznie z terminem realizacji zamówienia!!! Ponieważ wcześniej prowadziłem rozmowy z innymi dilerami tej marki, mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że procedura składania zamówienia i jego realizacji była i wzorowa, a także wzorcowa !!! Jedynym zgrzytem w całej tej sprawie jest pożal się Boże oszczędność producenta, czyli firmy Volkswagen, która pozbawiła auto i jego właściciela koła dojazdowego i także "przy okazji" - podnośnika i klucza do śrub mocujących koła - zastępując to wszystko prymitywnym i tandetnym rozwiązaniem w postaci pianki do psikania do wewnątrz uszkodzonej opony. Ale za taki stan rzeczy Firma G&G Auto Lublin i zapewne inni dilerzy tej marki nie ponoszą winy, aczkolwiek muszą cierpliwie wysłuchiwać podobnych, jak wyżej opinii. A także, okazało się, że w aucie nie ma nawiewu na tylne fotele, tylko miejsce na telefon i dwa gniazdka USB. Zupełnie, jak w PF 125 !!! Ciekawe, jak będzie ciepło zimą???
Po upływie 4 m-cy siedzenie kierowcy uległo zadziwiającej deformacji. Siedzi się, jak na worku z kartoflami. Przy ruszaniu kierownica lekko szarpie w prawo, potem już jest normalnie. Nie ściąga. Serwis na Połczyńskiej nie widzi problemów. Reasumując, polecam wszystkim, którzy planują zakup auta m-ki Volkswagen, wybór Salonu G&G w Świdniku, a wcześniej należy dokładnie zapoznać się ze stanem faktycznym auta. Drugi raz tego modelu bym nie kupił !!!!
Super obsługa jak zawsze Pan Marek bardzo pomógł. Wyjaśnił wszystkie wątpliwości. Pomógł nawet w sprawach nie będących w jego zakresie obowiązków. Bardzo profesjonalnie dziękuję.
Bardzo polecam całą ekipę salonu. Szczególne podziękowania dla Pani Igi Borek i Pana Pawła Sutryka. Od pierwszej wizyty czułam się zaopiekowana. Uzyskałam wszelkie potrzebne informacje. Utrzymywałam sprawny kontakt telefoniczny i mailowy z Panią Igą. Rozwiewała wszelkie wątpliwości i cierpliwie znosiła kolejne pytania i prośby. Najbardziej ujęła mnie serdeczna i przyjazna atmosfera między pracownikami. Od razu widać, że to prawdziwy zespół. Mogłam liczyć na pomoc w każdej sytuacji (nawet w urzędzie), a także już po odebraniu samochodu. A najważniejsze autko super! Polecam gorąco
Salon na poziomie. Obsługa miła i profesjonalna. Jazda testowa sama przyjemność i dużo mi rozjaśniła. Pani Iga wszystko dokładnie opowiedziała i wyjaśniła. Bardzo pozytywne wrażenie po wizycie w tym salonie.