Zakres obowiązków:1. obsługa interesantów w zakresie wydawania i unieważniania dowodów osobistych (przyjęcie wniosku, wydanie dowodu, unieważnienie dowodu, wydawanie potwierdzeń, zaświadczeń, obsługa archiwum teczek dowodowych), 2. obsługa inter
2025-12-09 18:40:30Zakres obowiązków:1) systematyczne wykonywanie prac administracyjno-biurowych, w szczególności: a) prowadzenie ewidencji dokumentacji projektowej, b) terminowe i rzetelne załatwianie spraw i pism wnoszonych przez mieszkańców oraz ich pełne udoku
2025-12-08 18:40:38Zakres obowiązków:1) obsługa interesantów, a w szczególności: a) udzielanie interesantom informacji i wszelkich porad na temat Urzędu i jednostek organizacyjnych, b) udzielanie pomocy w wypełnianiu wniosków, druków, podań oraz weryfikowanie komp
2025-12-08 18:40:38Zakres obowiązków:1) monitorowanie cywilnoprawnych i publicznoprawnych należności przysługujących Gminie Michałowice oraz ich analiza pod kątem wymagalności, celem podjęcia określonych działań windykacyjnych, 2) podejmowanie czynności mających n
2025-12-08 18:40:38