Twój zakres obowiązków, zarządzanie i koordynowanie pracą kilkuosobowego zespołu call center, kontrola jakości rozmów oraz standardów obsługi klienta, motywowanie, szkolenie i rozwijanie zespołu, tworzenie i obsługa bazy kontaktów, obsługa leadó
2025-12-02 09:41:33Twój zakres obowiązków, pozyskiwanie samochodów do dalszej odsprzedaży, wycena samochodów używanych według wartości rynkowej, zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, tworzenie i motywowanie zespołu pracowników, nadzorowanie sporządzanyc
2025-11-24 14:41:37Twój zakres obowiązków, sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, sprzedaż usług finansowych (kredyty i leasingi), aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, dbałość o wysoką jakość obsługi..
2025-11-24 10:41:37Twój zakres obowiązków, organizacja pracy pracownikom działu serwisowego, kontrola jakości napraw, nadzór nad dokumentacją na serwisie, kontrola i nadzór nad stanem urządzeń ogólnego użytku i narzędzi..
2025-11-23 10:41:07Twój zakres obowiązków, obsługa centrali telefonicznej serwisu, umawianie terminów usług serwisowych, przypominania o umówionej wizycie, zapraszanie do skorzystania z usług, informowanie o nowościach i promocjach, budowanie i utrzymywanie..
2025-11-23 10:41:07Twój zakres obowiązków, aktywna sprzedaż samochodów nowych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji, zarządzanie zamówieniami i nadzór nad ich prawidłową realizacją, bieżące raportowanie podejmowanych działań i wyników..
2025-11-19 18:03:23