Specjalista ds. Obsługi Klienta 360 stopni w Geotik jest rolą, która łączy ze sobą obszary związane z procesem obsługi Klienta (realizacja zamówień od momentu złożenia przez Klienta do etapu dostarczenia rozwiązania przez dostawców), administrac
2025-12-12 10:10:04Udzielanie pomocy technicznej klientom biznesowym poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni Analiza zgłoszeń, diagnozowanie usterek i wdrażanie rozwiązań Konfigurowanie urządzeń GPS i weryfikacja ich poprawnego działania Wprowadzanie dany
2025-12-12 10:09:02Kompleksowa obsługa klientów biznesowych poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni Przyjmowanie i realizacja zamówień we współpracy z działami wewnętrznymi i dostawcami Wystawianie dokumentów sprzedażowych oraz nadzór nad rozliczeniami Ob
2025-12-12 10:08:02Wsparcie techniczne Klientów Biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy i bezpośredni), Analizę usterek i rozwiązywanie problemów technicznych Aktualizacja i konfigurowanie urządzeń GPS, sprawdzanie poprawności ich działania Tworzenie własnych k
2025-12-12 07:28:36Wsparcie techniczne klientów biznesowych (telefoniczne, mailowe i bezpośrednie) Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych Konfiguracja i aktualizacja urządzeń, kontrola poprawności działania Administracja systemów telematycznych i a
2025-12-10 10:09:02Obsługa klientów biznesowych (telefoniczna, mailowa, bezpośrednia) oraz doradztwo w zakresie oferty Realizacja zamówień i współpraca z dostawcami i działami wewnętrznymi Fakturowanie, współpraca z księgowością i monitorowanie należności Obsługa
2025-12-10 10:08:02Twój zakres obowiązków, Sprzedaż produktów i usług będących w ofercie spółki (monitoring pojazdów/obiektów przy wykorzystaniu technologii GPS),, Aktywny rozwój sprzedaży, budowanie długofalowych relacji oraz opieka posprzedażowa nad klientem..
2025-11-24 14:41:37