FineMEDIA

5 ocen
Veris ZG
15 sierpień 2023 13:34
Pozdrowienia dla pani Aliny :) Bardzo dziękuję za miłą i sprawną obsługę zlecenia. Łącze działa dokładnie jak powinno. Fajnie mieć gigabit poza Wrocławiem :)
pokaż więcej...
Dyzia Dyzio
15 sierpień 2023 08:43
Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości internetu oraz obsługi BOK i działu technicznego . Wyrozumiali i sympatyczni ludzie dla osób starszych. Mamy nadzieję , że będziecie się nadal rozwijać i w dalszym ciągu będziecie dla klienta tak profesjonalni jak do tej pory . Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów. Niech konkurencja Wam zazdrości i się obawia :-)
pokaż więcej...
Yevgeniy Matveichev
18 lipiec 2023 11:26
Bez uprzedzenia przeprowadzają prace serwisowe w ciągu dnia, w godzinach pracy. Nawet nie dostrzegają problemu, że przez to ludzie nie mogą pracować.



Poinformowanie o planowanych pracach powinno odbywać się za pomocą wiadomości SMS i dodatkowego e-maila na kilka dni przed rozpoczęciem prac.



Jak sobie to wyobrażacie - klient ma codziennie odwiedzać Waszą stronę internetową i sekcję na Facebooku, aby nerwowo sprawdzać, czy nie ma planowanych prac? Nie zainstalowałem internetu dla rozrywki; pracujemy nad projektem o niezmierzonej wartości. Być pozbawionym dostępu w środku dnia to nie wariant. W tej chwili udostępniam internet z telefonu komórkowego, ale to nie rozwiązanie.



Jak już mówiłem, wystawiam niską ocenę nie dlatego, że proces u Was jest taki, ale dlatego, że Wy nawet nie uznajecie tego za problem. A jeśli dostawca nie widzi problemu, to usługa nie zostanie poprawiona, a ja będę musiał z Was korzystać przez kolejne dwa lata.
pokaż więcej...
Piotr G
12 lipiec 2023 13:51
Korzystam przez 7 lat. Usługa dostępna praktycznie zawsze, brak problemów z dostarczaniem usługi, stabilne łącze symetryczne. Wsparcie techniczne na najwyższym poziomie. Profesjonalna i miła obsługa klienta - zwłaszcza przesympatyczna pani Alina z BOK.
pokaż więcej...
Paweł Bytner
08 lipiec 2023 12:39
Jak na razie spoko, jestem zadowolony, ale ten wypożyczony router jest ultra słaby, przy bezprzewodowym połączeniu traci sygnał i przerywa co jakiś czas łącze (jest około 4-5 metrów od laptopa)... z jakości dostarczanego Internetu jestem zadowolony, ale dzierżawy routera nie polecam, lepiej kupić swój. Gwiazdki za router nie będę odbierał, bo na kablu działanie jest stabilne (choć nie zawsze mogę pracować na kablu, więc jest to uciążliwe).
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o FineMEDIA

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie FineMEDIA
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości