Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony realizacją reklamacji baterii Fitnes II. Czas rozpatrzenia i sposób rozwiązania problemu na najwyższym poziomie. Szybko, sprawnie i na temat.
Nigdy więcej produktów ferro! Nie ma możliwości zakupu głowicy termostatycznej, firma oczekuje, że za każdym razem klient będzie wymieniał cały zestaw natryskowy. Próbuję od prawie pół roku kupić nową głowicę (u różnych dystrybutorów), za każdym razem jest deklaracja, że produkt będzie za 2-3 tygodnie, a produktu jak nie było tak nie ma! Próbowałem też zamówić bezpośrednio u producenta - najpierw informacja, że będzie dostępna, potem że jest dostępna, ale proszę sobie zamówić przez dystrybutora, bo " jednak w związku ze zmianą systemu operacyjnego została czasowo wstrzymana sprzedaż detaliczna". Litości!
Jestem bardzo miło zaskoczony niespotykanym dziś podejściem do klienta. Zgłosiłem problem z termostatem w baterii natryskowej i tego samego dnia oddzwonił do mnie Pan z serwisu. Po krótkiej rozmowie Pan uznał że zawinił produkt i zaproponował ze wyśle do mnie nowy wkład termostatu. Życzyłbym sobie i Wszystkim abyśmy trafiali tylko na tak rzetelne firmy. Dziękuję i pozdrawiam.
Armatura, bardzo dobrej jakości, w przypadku awarii, bezproblemowa wymiana zgodnie z gwarancja, nawet po 4 latach użytkowania, jestem bardzo zadowolona, super obsługa klienta, polecam
Brak organizacji biura najpierw rzekomy brak awizacji dopiero ustalili ze jednak byla po 2h oczekiwania potem zaladunek nastepne 2.5h wlacznie z czekaniem na dokumenty wjechalem o 7 rano a wyjechalem ok 12 totalne dno
Nie polecam, kupiłem w grudniu 2021 roku baterie łazienkowa tej firmy. W tym momencie muszę jechać i reklamować 3 raz! Dwa razy dawałem szansę i wymieniałem na nowe, teraz to oddam i szerokim łukiem produkty tego producenta będę omijał. W każdym przypadku, praktycznie od samego początku leci woda z pod przycisku do przełączania między kranem a słuchawką prysznicową. Nie wygląda to estetycznie, woda kapie gdzie nie trzeba, tworzy się osad! DRAMAT