Mam poważny problem z moim telewizorem Sencor SPV 7012T. Na stronie producenta udostępniono firmware, po zainstalowaniu którego w wielu programach nie słychać głosu. W konsekwencji - telewizor praktycznie nie nadaje się do użytku. Teraz firmware został usunięty z serwisu, ale polski oddział firmy nie chce udostępnić poprawnego (działającego) pliku. Sugerują wysłanie odbiornika do serwisu z prośbą o dokument zakupu. Po pierwsze - trudno zachować dowód zakupu po tylu latach od zakupu. Po drugie - usterka powstała z winy firmy Sencor. Plik udostępniony na sencor.pl spowodował awarię telewizora. Bardzo bym prosił o pomoc w rozwiązaniu problemu. Jestem pewien, że dostęp do archiwum oprogramowania dla tego telewizora sprawi, że znów będzie on w pełni funkcjonalny.
Kuchenka indukcyjna zgłoszona z kolejną usterką na miesiąc przed końcem gwarancji, brak odzewu na kilka zgłoszeń. Perfidnie poczekali, aż się skończy. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tej firmie. Produkty Sencor liche i problem z naprawą.Ja z całą pewnością będę omijać.
Mikrofalówka wraca z uszkodzoną podstawą (nóżką). Serwis zrzuca winę na transport lub czekanie paczki 2 w sklepie, tłumacząc, że nie wiadomo co mogło się z nią stać. Paczka była oryginalnie zapakowana, nie otwierana, ani nie uszkodzona. Gdyby uszkodzenie powstałoby w transporcie, to uszkodzeniu uległoby również opakowanie. Udokumentować wysyłki nieuszkodzonego sprzętu nie mogą, ale nieugięcie obstawiają jedyną możliwość uszkodzenia w transporcie lub na półce sklepu.
Serwis nie wywiązuje się z warunków gwarancji. Widocznie trzeba potraktować sądem, skoro polskie prawo ich nie interesuje. Pierwszy i ostatni zakup produktu firmy Sencor. Jeżeli serwis nie wywiązuje się z warunków gwarancji to znaczy, że czeska firma musi poszukać ludzi bardziej odpowiedzialnych.