Fast Poland Sp. z o .o.

8 ocen
wkropkibordo pibip
27 maj 2023 08:16
Serwis mistrzostwo świata ! We wtorek kurier zabrał hulajnogę, w piątek wróciła naprawiona. Totalny kosmos i szok
pokaż więcej...
Andrzej Krys.
17 styczeń 2023 17:01
Polecam serwis w 100%. Tak wzorowo powinien działać kazdy serwis.!!! Bardzo dobry kontakt.

Kurier zabrał reklamowany towar 20 grudnia-22 grudnia naprawiony-23 grudnia wysłany-28 grudnia wrócił naprawiony. Pozdrawiam i tak dalej trzymać!!!
pokaż więcej...
Umino Gurio
11 listopad 2022 19:13
Jestem zadowolony. Udało mi się kupić część zamienną do blendera Sencor.
pokaż więcej...
m p
20 wrzesień 2022 14:30
Mój problem związany z kostkarką w lodówce został natychmiast w sposób kompetentny rozwiązany przez Serwis.Gorąco polecam kontakt.
pokaż więcej...
Mariusz Kurzyk
12 wrzesień 2022 20:49
Mam poważny problem z moim telewizorem Sencor SPV 7012T. Na stronie producenta udostępniono firmware, po zainstalowaniu którego w wielu programach nie słychać głosu. W konsekwencji - telewizor praktycznie nie nadaje się do użytku. Teraz firmware został usunięty z serwisu, ale polski oddział firmy nie chce udostępnić poprawnego (działającego) pliku. Sugerują wysłanie odbiornika do serwisu z prośbą o dokument zakupu. Po pierwsze - trudno zachować dowód zakupu po tylu latach od zakupu. Po drugie - usterka powstała z winy firmy Sencor. Plik udostępniony na sencor.pl spowodował awarię telewizora. Bardzo bym prosił o pomoc w rozwiązaniu problemu. Jestem pewien, że dostęp do archiwum oprogramowania dla tego telewizora sprawi, że znów będzie on w pełni funkcjonalny.
pokaż więcej...
Julka Art
03 wrzesień 2022 20:01
Kuchenka indukcyjna zgłoszona z kolejną usterką na miesiąc przed końcem gwarancji, brak odzewu na kilka zgłoszeń. Perfidnie poczekali, aż się skończy. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tej firmie. Produkty Sencor liche i problem z naprawą.Ja z całą pewnością będę omijać.
pokaż więcej...
Tadeusz Kowalski
05 sierpień 2022 20:12
Mikrofalówka wraca z uszkodzoną podstawą (nóżką). Serwis zrzuca winę na transport lub czekanie paczki 2 w sklepie, tłumacząc, że nie wiadomo co mogło się z nią stać. Paczka była oryginalnie zapakowana, nie otwierana, ani nie uszkodzona. Gdyby uszkodzenie powstałoby w transporcie, to uszkodzeniu uległoby również opakowanie. Udokumentować wysyłki nieuszkodzonego sprzętu nie mogą, ale nieugięcie obstawiają jedyną możliwość uszkodzenia w transporcie lub na półce sklepu.
pokaż więcej...
redzi 206 (redzi)
01 czerwiec 2022 09:30
Serwis nie wywiązuje się z warunków gwarancji. Widocznie trzeba potraktować sądem, skoro polskie prawo ich nie interesuje. Pierwszy i ostatni zakup produktu firmy Sencor. Jeżeli serwis nie wywiązuje się z warunków gwarancji to znaczy, że czeska firma musi poszukać ludzi bardziej odpowiedzialnych.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o Fast Poland Sp. z o .o.

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fast Poland Sp. z o .o.
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości