ESKY.pl

20 ocen
konrad bortniczuk
14 sierpień 2023 15:56
Najgorsza biuro. Pobierają pieniądze za bilety po czym linia lotnicza odwołują lot a esky nic nie informuje. Najgorsze złodzieje bo nawet pieniędzy nie chcą oddać za bilet lotniczy.. odradzam kupowania u nich biletu
pokaż więcej...
Magdalena Sobisz
12 sierpień 2023 20:28
Super!
pokaż więcej...
Adrian Warchoł
03 sierpień 2023 11:15
Polecam!
pokaż więcej...
Tadeusz Matczak
27 lipiec 2023 19:05
Bardzo miła i kompetentna pani przy telefonie
pokaż więcej...
Barbara Jaremek
25 lipiec 2023 20:26
pokaż więcej...
Michał Szumski
13 maj 2023 22:42
pokaż więcej...
Hubert Piekarski
12 maj 2023 11:20
pokaż więcej...
Dr. Renata I. Babicz JUD, JCL
12 maj 2023 07:17
pokaż więcej...
Marcin Zwierzchowski
12 maj 2023 00:40
Bardzo jestem zadowolony z rezerwacji wszystko w ciągu paru minut bez stresu
pokaż więcej...
Artur Górecki
11 maj 2023 23:36
Super aplikacja szybko znajduje fajne loty o płatności bankowe są naprawdę szybkie polecam
pokaż więcej...
Jarosław Panek
13 luty 2023 13:02
Ok
pokaż więcej...
Nadia Usik
13 luty 2023 11:31
pokaż więcej...
Katarzyna Opolska
13 luty 2023 10:01
pokaż więcej...
blaz szef
13 luty 2023 06:48
pokaż więcej...
Andrzej Łazaj
13 luty 2023 03:28
Szybko i intuicyjnie.
pokaż więcej...
Maciej Chabierski
02 październik 2022 19:47
Stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy. Z założenia firmy jak eSky powinny ułatwiać kupno biletów od linii lotniczych oraz pomagać w roszczeniu swoich praw w przypadku nienależytego wykonania usługi lub odwołania lotu.



Niestety w praktyce wygląda to zgoła inaczej – nasz przypadek z całą pewnością jest tego dowodem.



2 lipca Wizz Air odwołał nasz lot powrotny z Alghero do Katowic – nie uzyskaliśmy od firmy eSky żadnej informacji co możemy zrobić w tej sytuacji. Linia lotnicza poinformowała, iż możemy przebookować bilet na inny lot. Tu pojawia się pierwsza ogromna wada kupowania biletów u pośredników a mianowicie NIE JESTEŚ WŁAŚCICIELEM SWOJEJ REZERWACJI i nie możesz tego zrobić bez kontaktu z eSky. Pech chciał, że 2 lipca to była sobota i obsługa klienta nie działała. Zostaliśmy zostawieni sami sobie bez noclegu i możliwości powrotu do domu. Zakwaterowanie i kupno biletów na inny lot zostało więc dokonane przez nas na własną rękę i na nasz koszt.



Z wielką przykrością muszę przyznać, że firma celowo lub nie, utrudnia walkę o zadośćuczynienie ze strony linii lotniczej. Pomoc pracownika eSky polega tylko i wyłącznie na tym, aby zapewnić klienta, że wszystko zostanie załatwione oraz na poproszeniu o cierpliwość. Po 3 miesiącach nasza cierpliwość się skończyła gdyż nie mogliśmy uzyskać od eSky żadnych nowych informacji co w sprawie zwrotu kosztów za odwołany lot oraz wypłacie odszkodowania przez linię lotniczą. Firma również celowo ukrywa koszt poszczególnych odcinków lotu oraz koszt pobranych przez siebie prowizji podając jedynie łączną kwotę za całą rezerwację.



W momencie gdy rozpoczęliśmy samodzielną korespondencję z linią lotniczą uzyskaliśmy informację, iż zwrot za nasz lot został dokonany 12 września na rachunek eSky. Pracownicy do dzisiaj twierdzą, że pieniądze do nich nie trafiły pomimo tego, iż Wizz Air podał nam dokładne dane kiedy i na jaki rachunek pieniądze zostały przesłane. Musimy również samodzielnie rościć nasze prawa o odszkodowania od linii lotniczej z uwagi na fakt, iż firma eSky stwierdziła, że nic więcej nie może już zrobić.



Na ten moment pieniądze nie zostały nam wypłacone i „rzekomo nie dotarły do pośrednika”



Obsługa infolinii jest zupełnie niepomocna i nieraz traktuje po chamsku klienta – przykładowo rozmowa telefoniczna z 14 września o godz. 15:27 Pani Weronika stwierdziła „proszę już kończyć bo chcę iść do domu” lub rozmowa telefoniczna z 15 września o godz. 12:30 Pan Bartłomiej wyciszył rozmowę i się rozłączył.



Jest to skandaliczne traktowanie klienta i nadaje się do zgłoszenia do Rzecznika Praw Pasażera
pokaż więcej...
Andrzej Wiśniewski
23 sierpień 2022 17:17
Skorzystałem z usług eSky.pl już któryś kolejny raz, ale chyba ostatni. Cena za lot widoczna w serwisie wynosiła ok. 2530 zł (końcówek już nie pamiętam). Po kliknięciu w przycisk "Przejdź do płatności" pojawiła się nowa kwota - ponad 2900 zł. Kiedy wróciłem jeszcze raz do mojej rezerwacji żeby sprawdzić, czy się nie pomyliłem, zobaczyłem liczbę ponad 2700 zł. Wszystko to trwało może minutę. Ostatecznie po doliczeniu różnych dodatkowych opłat zapłaciłem ponad 3800 zł. Zadałem sobie trud i zadzwoniłem. Pracownik odpowiedział mi, że cena biletu nie zależy od eSky, tylko od przewoźnika. Czy mam przez to rozumieć, że linie lotnicze trzy razy w ciągu minuty zmieniają cenę biletu? Ostatecznie po doliczeniu różnych dodatkowych opłat zapłaciłem ponad 3800 zł. Rozumiem bagaż rejestrowany, ale inne opłaty są dla mnie niejasne. Dlaczego eSky nie podaje ich od razu w ofercie.
pokaż więcej...
Kamila Piszczek
04 sierpień 2022 12:21
Edit!!!

Moja reklamacja została zgłoszona do Państwa. 03.08.2022. w dniu gdy moja córka utknęła na lotnisku w Hamburgu.

Proszę nie straszyć że moja opinia może godzić w Państwa dobre imię.

Dwa dni po rezerwacji biletów ( w maju 2022 ) Amercan Airlanes zwrócił Wam pieniądze i odwołał wszystko.

Nie chcą współpracować z nieuczciwą firmą. Wy natomiast od trzech miesięcy trzymacie pieniądze i nie poinformowaliście o tym klienta.



Przestrzegam przed korzystaniem z usług tej firmy!!!!!

To jest niepojęte że taka firma działa na rynku.

Partactwo i wyłudzenia pieniędzy.

Teraz niestety gdy czytam opinie pozostałych to okazuje się że nie jesteśmy pierwszymi pokrzywdzonymi...

Przepychanki o zwrot pieniędzy za bilet. Podróż wykupiona z trzymiesięcznym wyprzedzeniem, więc jest to spory czas na kontakt z klientem do momentu wylotu.

Nie licząc stresów na lotnisku gdy dowiadujemy się że lot odwołany a aplikacja esky pokazuje że wszystko jest ok !!!!!!!

Z pewnością poinformuję odpowiednie urzędy zwłaszcza że podróż była wykupiona dla niepełnoletniej osoby. Zadbam o to aby rzecznik praw dziecka dowiedział się jak traktuje się dziecko przez tą firmę.
pokaż więcej...
Ola Badura
24 czerwiec 2022 11:54
W przypadku zwlekania ze zwrotem kosztów proponujemy jak najszybciej:

1) złożyć reklamację,

2) skontaktować się z Radcą Prawnym.



W maju 2021 roku kupiliśmy bilety za ponad 7600 zł. W czerwcu 2021 roku eSky poinformował nas o zmianie rozkładowej. Zaproponowali lot przez inne miasta (lot był z przesiadkami). Nie zgodziliśmy się na tę zmianę i zażądaliśmy zwrotu kosztów. Uzyskaliśmy odpowiedź, że sprawa jest załatwiana bezpośrednio z linią lotniczą oraz że wydłużony czas realizacji jest spowodowany zwiększoną liczbą zapytań. Co ciekawe, do samego momentu potencjalnego wylotu dostawaliśmy od linii maile z przypomnieniem o odprawie itp. Stąd wniosek, że eSky nie zgłosił, że rezygnujemy z rezerwacji. Od prawie roku regularnie pytaliśmy o status zwrotu i odpowiedź wciąż była taka sama (tzn. linia lotnicza zwleka ze zwrotem). Skontaktowaliśmy się więc z linią lotniczą i ta zaprzeczała, żeby kiedykolwiek eSky wysłał zapytanie w sprawie zwrotu lub w ogóle informację o anulowaniu naszej rezerwacji. Po poinformowaniu eSky o ww. korespondencji z United Airlines, firma nadal obstawała przy swojej wersji wydarzeń. Złożona przez nas reklamacja nie dała żadnego efektu. Natomiast reklamacja złożona przez naszego Radcę Prawnego poskutkowała tym, że w mniej niż w dobę otrzymaliśmy nasze pieniądze z powrotem. Kwota o ponad 300 zł niższa. Po takim czasie zwrot powinien być z odsetkami... Nigdy więcej nie skorzystamy z eSky i będziemy przestrzegać wszystkich znajomych.



EDIT:

W dobę po wystawieniu tej opinii otrzymaliśmy zwrot owych 300 zł.
pokaż więcej...
krzysztof bełt
18 czerwiec 2022 20:57
Całkowicie odradzam korzystanie z usług firmy eSky.pl. Cechuje się ona brakiem rzetelności i bardzo kiepskim kontaktem z klientem.

Zamawiając bilety skorzystałem z dodatkowo płatnej możliwości wyboru miejsca. Kilkukrotnie dzwoniłem do biura obsługi klienta, aby upewnić się że zarezerwowano mi odpowiednie fotele. Zapewniano mnie, że miejsca zostały mi odpowiednio przydzielone.

W pierwszym locie otrzymałem bilet z poprawnymi , zarezerwowanymi przeze mnie miejscami. Jednakże, bilet na lot powrotny posiadał losowe miejsca. Kompletnie nie pokrywały się one z tymi które zarezerwowałem. Skontaktowałem się kilka godzin przed wylotem z biurem obsługi klienta w nadziei na rozwiązanie problemu i przekazanie mi nowych biletów na lot powrotny z zarezerwowanymi przeze mnie miejscami. Konsultantka przyznała, że przesłano mi bilety na miejsca inne niż te które zarezerwowałem. Powiedziała, że musi się w tej sprawie skonsultować z innymi pracownikami. Zapewniła, że na oddzwoni. To jednak nie nastąpiło. Po mojej rozmowie telefonicznej na maila otrzymałem wiadomość zawierającą bilety na pierwszy, odbyty już przeze mnie, lot z bezsensownie zmienionymi miejscami.

Jestem zawiedziony brakiem profesjonalizmu i podejściem do klienta jakie prezentuje firma eSky.pl. Nigdy nie skorzystam już z jej usług.
pokaż więcej...

Dodaj odpowiedź

Dodaj opinię o ESKY.pl

Twoja ocena:
Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ESKY.pl
reCAPTCHA
Zgłoś opinie
Prześlij opinie o Nuzle.pl

Twoja uwaga została wysłana.

Uzupełnij treść wiadomości